Sluitertje Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 zo heb even een nieuw trainingsplan gemaakt. Zojuist al me spelers op de transferlijst gezet. Team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2014 Voor 2.200.000 een keeper van 26 (bovennatuurlijk) verkocht en voor 2.500.000 een keeper van 21 met reusachtig keepen gekocht. Ik ga de training even omgooien naar keepen, hij is twee of drie trainingen van buitenaards keepen verwijderd en dat levert me dan een smak extra geld op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Levert je dan zat op ja:p bij mij gaat het ondertussen weer redelijk na tijd gestopt te zinn. Ratings zijn lekker en eerste speler nadert de 100k tsi alweer. Verder 3 leuke spelers in de jeugd lopen Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 FC Stiffmeister 08 - FLV Viktoria Emsland 1 - 2 0 - 1 Marc 'Ginger' Roca 14' 1 - 1 Reinhold Keile 87' 1 - 2 Nikša 'Playboy' Telac 88' Mijn tweede wint even zoals het een ploeg uit dat land betaamt. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Mijn familieteam loopt aardig te heersen. Tegen een botje weliswaar, maar 4 vd 5 goals zijn van mijn neven. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Niemand anders meer actie hier? Anyway, 9-0 gewonnen, 7 familieledengoals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 heb het een tijdje gespeeld, maar heb op dit moment veel te weinig tijd om er echt actief mee bezig te zijn :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 oktober 2014 Share Geplaatst 6 oktober 2014 Speel het nog zoek maar op bal int daip Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 oktober 2014 Share Geplaatst 6 oktober 2014 Speel het nog zoek maar op bal int daip Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 6 oktober 2014 Share Geplaatst 6 oktober 2014 FC Baddirt ... Pas net weer begonnen sinds een jaar of acht :P iemand nog tips en tricks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 Viktor United City Nederland (769981) FLV Viktoria Emsland Deutschland (132754) Dat zijn de namen van mijn teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 8 oktober 2014 Fluisterwoud is mijn team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Jij hebt echt ziek team hea satyr. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 november 2014 Auteur Share Geplaatst 3 november 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 Ik moest vandaag als nummer zes naar de nummer vier. Winst was play-offs ontlopen, want het verschil was klein genoeg en de nummer vijf een botje. Kwam alleen totaal niet aan bod en verloor kansloos met 3-0. Alleen is mijn teamgeest en zelfvertrouwen naar de vaantjes door de een MOTS, dus dat wordt een kansloze bedoening komende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Ik zelf eerste geworden dus moet nu promotiewedatrijden gaan spelen Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Ga maar weer eens beginnen. De club (765024) heeft nog 9 miljoen op de bank staan dus kan wel wat investeren. Iemand tips voor de herstart? En is Positiespel nog het meest rendabel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 Ja ik train eigenlijk altijd positiespel. Hier helaas de promotiewedstrijd verloren Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 Net terug gepromoveerd naar V. Moet ook even kijken wat ik komende tijd ga doen. Heb zo'n 7 miljoen op de bank en ga ook nog wat spelers verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 Ik heb nu 4 botteams + een team die 26-10 voor het laatst ingelogd is, beetje saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 19 november 2014 Share Geplaatst 19 november 2014 heey ik ben vandaag net begonnen kan iemand me een beetje opweg helpen wat slim is om mee te beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 In de beker nu geloot tegen de koploper van de Nederlandse Eredivisie. Leuk, een afslachting dus aangezien ik nog vijfde-klasser ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 In de beker nu geloot tegen de koploper van de Nederlandse Eredivisie. Leuk, een afslachting dus aangezien ik nog vijfde-klasser ben. 6e klasser..;) Blunderland, dat ken ik nog van Divide your Goals and Make History.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 6e klasser..;) Blunderland, dat ken ik nog van Divide your Goals and Make History.. Ja, ooit hoorde ik die naam toen Sunderland in vijf wedstrijden achtereen een blunder maakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 december 2014 Auteur Share Geplaatst 17 december 2014 Yes, ik had een nipte nederlaag verwacht, maar het bleef 0-0. En dan zijn 4 spelers met mytisch of hoger spelhervatten wel handig. Ook fijn dat mij keeper alles stopt en er één binnen schiet :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten