Pieter Geplaatst 23 augustus 2012 Share Geplaatst 23 augustus 2012 Ben hem nu aan het kijken, machtig sterk begin van de aflevering. De muziek en de camera is zo sterk. bril_idioot ik zou seizoen vijf (ondanks een herhaling van zetten) echt nog wel gaan zien. Het is gewoon sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 augustus 2012 Share Geplaatst 24 augustus 2012 Ben hem nu aan het kijken, machtig sterk begin van de aflevering. De muziek en de camera is zo sterk. bril_idioot ik zou seizoen vijf (ondanks een herhaling van zetten) echt nog wel gaan zien. Het is gewoon sterk. Helemaal eens :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 Episode 7 net gezien. [spoiler=lol]Het kleine beetje respect wat ik nog over had voor Walt is nu compleet weg. Zo kut dat Mike dood is.. De show gaat wel minder worden zonder hem vrees ik. Verder was het wel weer een mooie aflevering, maar het einde verpeste het voor mij een beetje. Ik denk dat het vanaf nu Walt vs Jesse gaat worden. Volgende week de laatste aflevering en dan een jaar wachten..:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 (bewerkt) Wauw, wat een aflevering. _O_ [spoiler=Spoiler S05E07] :r 27 augustus 2012 bewerkt door Maldini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 Damn man... [spoiler=...]zelfde mening als Dayo, echt fuck you Walter. Mike was zo'n baas:( Gaat echt nergens meer over nu, enkel Jesse kan nog wat spanning erin krijgen, maar het verhaal gaat nu vrees ik doodbloeden. Echt zuur dit:moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 [spoiler=5x07]Dat het uiteindelijk Jessie v.s. Walt zou worden kon je vorige week al een beetje aanvoelen, ik denk ook dat Jessie uiteindelijk diegene zal zijn die Walt neer krijgt. Verder zag ik het neerschieten van Mike al redelijk aankomen met die shot op de gun in de tas, zeer zonde, zeer sterk personage, jammer dat hij dood moest. Walter zet zichzelf wel neer als een ultieme badass hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 [spoiler=...]Meer als een ultieme psychopaat. Mike was de echte badass. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 28 augustus 2012 Share Geplaatst 28 augustus 2012 [spoiler=e07]Inderdaad, Walter is té zelfzuchtig en ziet zichzelf te groot. Erg jammer, want er is ook een grens voor mij. Walter heeft afgedaan hoor, begon mij dit seizoen al meer en meer te ergeren aan hem (al had hij die deal wel mooi beklonken, dat moet ik hem wel aangeven(y)). Mike was zo'n held ***********:( Nu hopen dat Jesse Walt op zijn plaats zet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 augustus 2012 Share Geplaatst 28 augustus 2012 Episode 7: :( Matigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2012 Share Geplaatst 31 augustus 2012 Matigheid? Je bent niet wijs Pieter. Moet wel toegeven dat 6 beter was maar toch geen matigheid hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 31 augustus 2012 Share Geplaatst 31 augustus 2012 (bewerkt) Heb net S04E07 gezien en ben toch weer enthousiast. Voornamelijk omdat [tekst]Hankiepenkie weer helemaal terug is van weggeweest. Uberbaaaas.[/tekst] Tot zes uur 's ochtends heel seizoen 4 er doorheen gebeukt ;e 1 september 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 2 september 2012 Share Geplaatst 2 september 2012 Matigheid? Je bent niet wijs Pieter. Moet wel toegeven dat 6 beter was maar toch geen matigheid hoor. Heb het over wat er gebeurd, niet over de kwaliteit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 3 september 2012 Share Geplaatst 3 september 2012 Mooie aflevering. [spoiler=...]Het was natuurlijk te verwachten dat Hank het deze aflevering uit zou vinden, de vraag was alleen hoe. Is de kanker weer terug? Leek er wel op deze aflevering vanwege die switch die hij opeens maakte om 'out' te gaan en die scene waar hij op zo'n MRI ding lag. Anyways, echt kut dat we nu een jaar moeten wachten voor de laatste 8 eps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 september 2012 Share Geplaatst 3 september 2012 Anyways, echt kut dat we nu een jaar moeten wachten voor de laatste 8 eps. Meen je niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 3 september 2012 Share Geplaatst 3 september 2012 Juli 2013 inderdaad. Goede aflevering, voorspelbaar, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 3 september 2012 Share Geplaatst 3 september 2012 Zeer goede aflevering inderdaad, alleen de cliffhanger vond ik niet heel bijzonder. [spoiler=spoiler]Bazentechniek bij het stuk waar Walter het geld geeft aan Jesse, je weet gewoon dat er geld in zit maar door die muziek begin je toch te twijfelen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 september 2012 Share Geplaatst 3 september 2012 Zo echt hè! wat je zegt Mitashi, dat is geniaal gedaan. Net als de aanloop naar de slotscene, zit zoveel spanning op die 'vredige' situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 5 september 2012 Share Geplaatst 5 september 2012 [spoiler=Laatste episode]Het moment dat Walt binnen is bij Jesse was inderdaad fantastisch gemaakt. Je voelde een soort van spanning, maar uiteindelijk gaf hij alleen het geld. Maar ook het camarawerk alleen verdient al een Oscar. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 5 september 2012 Share Geplaatst 5 september 2012 Waarom pas over een jaar het nieuwe seizoen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 6 september 2012 Share Geplaatst 6 september 2012 Wat een bazenserie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 9 september 2012 Auteur Share Geplaatst 9 september 2012 GEEZUS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 10 september 2012 Share Geplaatst 10 september 2012 _O_ Heb met een maat steeds om de 2 afleveringen gekeken, zaterdag de 7e en 8e. Maar manneman wat goed zeg _O_ Zo zuur dat we nu zo lang moeten wachten haha :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Ik heb nu de eerste twee afleveringen gezien. Het heeft me nog niet heel erg kunnen pakken. Wat is nou echt het topseizoen van Breaking Bad? Want als dat seizoen 1 is, dan moet ik nog maar even zien of ik alles ga kijken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Ik kwam er ook moeilijk in, maar inmiddels zit ik in seizoen 3 en heeft het me echt gepakt. En volgens mij wordt het alleen maar beter. Volhouden dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 13 september 2012 Share Geplaatst 13 september 2012 Eerste paar afleveringen is even wennen ja, heb ooit de eerste gekeken en daarna niet meer. Toen later toch opgepakt omdat vrienden er zo enthousiast over waren. Nu een van m'n favoriete series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten