Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Breaking Bad

Rexcoder

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 675
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Episode 7 net gezien.

[spoiler=lol]Het kleine beetje respect wat ik nog over had voor Walt is nu compleet weg. Zo kut dat Mike dood is.. De show gaat wel minder worden zonder hem vrees ik. Verder was het wel weer een mooie aflevering, maar het einde verpeste het voor mij een beetje. Ik denk dat het vanaf nu Walt vs Jesse gaat worden. Volgende week de laatste aflevering en dan een jaar wachten..:m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=5x07]Dat het uiteindelijk Jessie v.s. Walt zou worden kon je vorige week al een beetje aanvoelen, ik denk ook dat Jessie uiteindelijk diegene zal zijn die Walt neer krijgt. Verder zag ik het neerschieten van Mike al redelijk aankomen met die shot op de gun in de tas, zeer zonde, zeer sterk personage, jammer dat hij dood moest. Walter zet zichzelf wel neer als een ultieme badass hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=e07]Inderdaad, Walter is té zelfzuchtig en ziet zichzelf te groot. Erg jammer, want er is ook een grens voor mij. Walter heeft afgedaan hoor, begon mij dit seizoen al meer en meer te ergeren aan hem (al had hij die deal wel mooi beklonken, dat moet ik hem wel aangeven(y)). Mike was zo'n held ***********:( Nu hopen dat Jesse Walt op zijn plaats zet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie aflevering.

[spoiler=...]Het was natuurlijk te verwachten dat Hank het deze aflevering uit zou vinden, de vraag was alleen hoe.

Is de kanker weer terug? Leek er wel op deze aflevering vanwege die switch die hij opeens maakte om 'out' te gaan en die scene waar hij op zo'n MRI ding lag. Anyways, echt kut dat we nu een jaar moeten wachten voor de laatste 8 eps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites