Petterson Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Fuck Heisenberg, hoop dat Gus gewoon een kogel door z'n kop knalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Wauw, wat een aflevering. Ongekend spannend! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Dat einde, godnondeju wat een spanning : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ik vond het juist een geweldig gedurfd einde, typisch Breaking Bad. Eerst die staredown van Gus die gewoon ruim een minuut duurt, om je vervolgens 2 seconden tot rust te laten komen en dan de endcredits erin knallen. Gus is echt de badste motherfucker in tijden zeg, heerlijk. AND THEN I KILL YOUR INFANT CHILDDDDDDDD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Na de laatste 2 afleveringen vond ik deze toch minder. Maar die waren dan ook zoooo goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Eerste 3 seizoenen heb ik klaarliggen. Ik denk dat ik er zo maar aan ga beginnen. Ben benieuwd of het echt zo goed is als sommige mensen zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Seizoen 1 net afgekeken. Was positief verrast. Zo lekker met seizoen 2 beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Nog maar 1 aflevering :( Echt een geweldig seizoen! Vooral die aflevering in Mexico vond ik vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Wat een einde van het seizoen. Dit is veruit de beste serie ooit!! _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Was weer genieten idd. Het lange wachten kan weer beginnnen. Gelukkig volgende week nieuwe seizoen van the walking dead. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Sterke aflevering en een mooi einde, al was het natuurlijk niet echt een ver®assing dat Gus het loodje zou leggen. Nu afsluiten met een mooi vijfde seizoen, waar ik een mooie strijd verwacht tussen de DEA en Heisenberg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Wat een einde, wat een serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ik heb even gewacht tot alle afleveringen er waren, dus nu kan ik mooi alle afleveringen van seizoen 4 gaan koekeloeren. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien, dit wordt wel een serie die ik ga volgen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien, dit wordt wel een serie die ik ga volgen :) Van de week ook de eerste aflevering gezien. Ook de tweede al en nu even wat afleveringen bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 12 december 2011 Auteur Share Geplaatst 12 december 2011 Fucking hell, echt elk seizoen is gewoon te fantastisch he! _O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 29 december 2011 Share Geplaatst 29 december 2011 Pilot gezien, wat een schitterend script :D Een scheikunde leraar die crystal meth gaat brouwen omdat hij niet lang meer te leven heeft en baaaaaaad gaat _O_ haha zo mooi hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 29 december 2011 Share Geplaatst 29 december 2011 Ik zit nu aan het begin van het vierde seizoen. Echt een fantastische serie in elk aspect, wat mij betreft met gemak één van de beste series aller tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2011 Share Geplaatst 29 december 2011 Pilot gezien, wat een schitterend script :D Een scheikunde leraar die crystal meth gaat brouwen omdat hij niet lang meer te leven heeft en baaaaaaad gaat _O_ haha zo mooi hè Pilot pas? Dan staat je nog veel mooi's , leuk en goeds te wachten (y) Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Vanavond de pilot op NED3 zag ik, dat gaan we even op de digibox zetten. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 2 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2012 Geniet er van Hans! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Vanavond de pilot op NED3 zag ik, dat gaan we even op de digibox zetten. Ben benieuwd. Het is een hele 'makkelijke' serie, ik keek de pilot zeeer lekker weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Oh heelmooi. En komt er nu iedere dag een aflevering ofwat? Veel fijner gewoon zo kijken dan telkens downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Oh heelmooi. En komt er nu iedere dag een aflevering ofwat? Veel fijner gewoon zo kijken dan telkens downloaden. Ik denk dat je na vanavond wel aan het downloaden bent. ;) Heb de draad weer opgepakt, ben nu bij S4 - E04, gewoon weer vermakelijk zoals alle andere seizoenen. Las trouwens dat er nog een 5de seizoen bij komt, iemand een idee wanneer die komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Vanavond de pilot op NED3 zag ik, dat gaan we even op de digibox zetten. Ben benieuwd. UND? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten