Hansje Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Ik ben ondertussen bij seizoen 4 aanbeland, begin is alvast voortreffelijk na een minder derde seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Je gaat genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Poeh, dat duurt nog wel eventjes. Maar fijn om iets leuks in het vooruitzicht te hebben, Dexter blijft top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 In ieder geval goed dat je iemand op z'n tafel ziet liggen. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Ben wel benieuwd hoe ze het verhaal tussen Deb en Dex gaan uitwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 maart 2012 Share Geplaatst 30 maart 2012 Ben vooral benieuwd of Deb de link gaat leggen tussen hem en de Bayharbor Butcher. Met die detective skills moet dat haast toch wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 maart 2012 Share Geplaatst 31 maart 2012 Waar ik vooral bang voor ben is dat ze heel normaal reageert, omdat het haar broer is. Maar de Debra die we kennen zou die never nooit niet toe laten, zou dit never nooit niet accepteren. De enige logische mogelijkheid is dat ze of Debra de serie uit schrijven, of Debra Dexter laten oppakken, iets anders zou niet passen bij wat Debra zou doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 31 maart 2012 Share Geplaatst 31 maart 2012 De serie uitschrijven lijkt me dan het meest logische, want als je hem op laat pakken, dan is je plot weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 31 maart 2012 Share Geplaatst 31 maart 2012 Misschien belandt Deb ook nog wel op zijn tafel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 31 maart 2012 Share Geplaatst 31 maart 2012 De serie uitschrijven lijkt me dan het meest logische, want als je hem op laat pakken, dan is je plot weg. Misschien nog een leuk seizoen in prison, waar hij natuurlijk zo de mensen uit kan kiezen om te vermoorden:D Zou, mits goed en origineel uitgevoerd, ook nog wel leuk kunnen zijn. @Daniël: Dat nooit lijkt me, in seizoen 2 dacht hij er namelijk al over om zichzelf aan te geven omdat hij Dokes niet kon vermoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 (bewerkt) Net dus laatste aflevering gezien... maar wil nou toch wel weten hoe het tussen die 2 loopt :P [spoiler=Volgend seizoen]Denk zelf dat Dexter zal zeggen/doen dat het Travis zijn schuld was omdat ie Harrison had ontvoerd en er zo mee weg komt, aangezien de smoesjes toch wel zwak zijn iedere x.... Maar we zullen het gaan zien, jammer alleen dat we nog zolang moeten wachten :( 6 mei 2012 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 (bewerkt) Maak ff wit of spoiler het;) Als het zo gaat als jij schetst zal ik echt héél teleurgesteld zijn. Ik hoop gewoon dat [spoiler=vervolg]Deb achter de echte en ware identiteit van Dexter komt. Keihard, zoals die is. 6 mei 2012 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Leuk dat wit maken, maar ik heb blauwe achtergrond en zie dat witte dus gewoon staan :P haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Dan adviseer ik je gewoon om dit subforum niet meer te bezoeken als je nog niet alles heb gezien van een serie of te bezoeken met een andere skin;c Alle topics staan vol witte teksten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Klopt, echter is de spoiler post pas aangepast en gebumpt en het advies luidt nu om witte teksten te vermijden. Gebruik liever gewoon spoiler tags. Ik pas je post even aan BaZZTeRD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Thnx! had hier ff geen rekening gehouden aangezien ik eigenlijk heel weinig in de tv-series kom... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Maandag begonnen aan seizoen 6, heb er weer zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Bump. Best een vet programma, het is nu elke avond rond 23.10 op Nederland 3 en het is best wel leuk. :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Ja jij gaat nog 2 leuke avonden krijgen haha .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Fail gisteren avond zeg. Starten ze inplaats van de voorlaatste de laatst aflevering in, na een kwartier kwamen ze er gelukkig ook achter bij NL3 en werd de voorlaatste aflevering alsnog gestart. Weg spanning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Serieus, dat is balen als kijker :cab: Ik heb ook nog even gekeken tijdens het zappen, maar dat seizoen kon me echt niet bekoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Fail gisteren avond zeg. Starten ze inplaats van de voorlaatste de laatst aflevering in, na een kwartier kwamen ze er gelukkig ook achter bij NL3 en werd de voorlaatste aflevering alsnog gestart. Weg spanning Ook gezien, wel grappig :D Niet als je het nog niet gezien hebt natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 (bewerkt) Serieus, dat is balen als kijker :cab: Ik heb ook nog even gekeken tijdens het zappen, maar dat seizoen kon me echt niet bekoren. [spoiler=Dexterrr]Ik .. vond het opzich een prachtig seizoen maar Travis als seriemoordenaar kon me niet echt bekoren, denk dat het door het religieuze aspect komt. Al waren het opzich wel leuke crimescenes elke keer (vooral die engel in die kas of die leraar met dat bloed). 28 mei 2012 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 28 mei 2012 Share Geplaatst 28 mei 2012 (bewerkt) Ik .. [spoiler=Dexterrr]vond het opzich een prachtig seizoen maar Travis als seriemoordenaar kon me niet echt bekoren, denk dat het door het religieuze aspect komt. Al waren het opzich wel leuke crimescenes elke keer (vooral die engel in die kas of die leraar met dat bloed). Aub kijk naar onderstaande bericht! Klopt, echter is de spoiler post pas aangepast en gebumpt en het advies luidt nu om witte teksten te vermijden. Gebruik liever gewoon spoiler tags. 28 mei 2012 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten