Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Walking Dead

Steef91

Aanbevolen berichten

[spoiler=Spoiler en in het wit een ergere spoiler]Daryl of Glenn natuurlijk. Meeste shockfactor en ook comic book gerelateerd.Vond het verder een vette episode waarin niet veel gebeurd, maar je wel de spanning de hele tijd voelt en ook al merkt hoe ziek die Negan eigenlijk ook is. :<

Let op, spoiler in een spoiler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=-]Guur hoor, dit was voor episode 15 een ideale afsluiting geweest. Het is wel echt een aanfluiting van AMC dat ze hun trouwe kijkers 7 maand laten wachten op een uitkomst. Ik acht de kans ook groot dat ze het zelf gewoon nog niet weten. Ik heb zo'n vermoeden dat Glenn het is aangezien hij niet in beeld kwam tijdens het 'iene miene mutte' van Negan.

Ook bij mij een spoiler in 't wit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=COMICS]

Als ze de comics volgen, dan wordt het Glenn. Zou ik niet eens zo erg vinden, is ook al ontelbare keren miraculeus aan de dood ontsnapt ondertussen. Kan natuurlijk ook nog bijvoorbeeld Daryl of Abe worden, aangezien die eerste nooit in de comics voorkwam en in de serie Denise de dood van Abe heeft gekregen. Laatste acht ik niet meteen zo waarschijnlijk, aangezien Kirkman zei dat enorm veel spijt had van die beslissing (met oog op het verdere verhaal). Alles blijft natuurlijk pure speculatie, want de serie heeft al vaker van het pad afgeweken... :whistle:

Als het uiteindelijk om Aaron of Rosita blijkt te gaan, denk ik dat het ook meteen mijn laatste aflevering van TWD was. Niemand geeft ook maar iets om hun dood, net als de anderen die dit seizoen al gesneuveld zijn. Waren als ik me niet vergis allemaal Alexandrians, makkelijke slachtoffers. Zouden ze één van de meest ingrijpende en gruwelijkste scènes gewoon quasi weggooien.

Voor de zekerheid nog wat witte kleurtjes er aan toegevoegd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=COMICS]

Als ze de comics volgen, dan wordt het Glenn. Zou ik niet eens zo erg vinden, is ook al ontelbare keren miraculeus aan de dood ontsnapt ondertussen. Kan natuurlijk ook nog bijvoorbeeld Daryl of Abe worden, aangezien die eerste nooit in de comics voorkwam en in de serie Denise de dood van Abe heeft gekregen. Laatste acht ik niet meteen zo waarschijnlijk, aangezien Kirkman zei dat enorm veel spijt had van die beslissing (met oog op het verdere verhaal). Alles blijft natuurlijk pure speculatie, want de serie heeft al vaker van het pad afgeweken... :whistle:

Als het uiteindelijk om Aaron of Rosita blijkt te gaan, denk ik dat het ook meteen mijn laatste aflevering van TWD was. Niemand geeft ook maar iets om hun dood, net als de anderen die dit seizoen al gesneuveld zijn. Waren als ik me niet vergis allemaal Alexandrians, makkelijke slachtoffers. Zouden ze één van de meest ingrijpende en gruwelijkste scènes gewoon quasi weggooien.

Voor de zekerheid nog wat witte kleurtjes er aan toegevoegd ;)

bwa, Rosita mag gerust blijven leven :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[tekst]Rosita kan niet, Negan zei duidelijk dat het om een 'hij' ging. Ik ga de eindscène nog is bekijken, aan de hand je van die 'iene miene mutte' kan je normaal gezien wel enkele uitsluiten als je weet hoe iedereen zat.[/tekst]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[tekst]Rosita kan niet, Negan zei duidelijk dat het om een 'hij' ging. Ik ga de eindscène nog is bekijken, aan de hand je van die 'iene miene mutte' kan je normaal gezien wel enkele uitsluiten als je weet hoe iedereen zat.[/tekst]

Inderdaad hij zegt duidelijk een 'hij'. Volgens mij is het moeilijk te zien, hij gaat niet in chronologische volgorde, iig, de camera niet als ik het goed zie. Carl is het ook niet, die benoemt hij nog ervoor en ik hoor Maggie eigenlijk ook niet schreeuwen of huilen, dus misschien dat het Glenn dan ook niet is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel ff de laatste aflevering kijken voor je de spoiler gaat lezen. :-)

[spoiler=Wie oh wie?]Ik denk persoonlijk dat Negan z'n knuppel op Glenn gaat gebruiken. Het 'iene miene mutte' was voor mijn gevoel meer een spelletje. In de laatste frames lijkt Negan bij Carl te eindigen? Maar dat lijkt me te makkelijk gezocht + hij is wel belangrijk voor de serie. Gezien het 'personage' van Negan denk ik dat hij plots 'willekeurig' voor Glenn gaat. Met als statement naar de groep: 'Je moet mij echt niet tegenspreken.'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Spoiler?]Iemand die me kan vertellen waarom die Dwight een kant van z'n gezicht zo verschroeid heeft? Heb ik dat onderweg ergens gemist?

Dat kan ik je wel uitleggen, dat is in de comics behandeld. PM me anders ff, anders spoiler ik hier dadelijk de mensen die die comics nog willen lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan ik je wel uitleggen, dat is in de comics behandeld. PM me anders ff, anders spoiler ik hier dadelijk de mensen die die comics nog willen lezen.

Zet het hier gewoon in een spoiler neer, dan is het ieders eigen verantwoordelijkheid om het al dan niet lezen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zet het hier gewoon in een spoiler neer, dan is het ieders eigen verantwoordelijkheid om het al dan niet lezen ;)

[spoiler=Comics spoiler]Voordat Dwight onderdeel werd van the Saviors, had hij een vrouw genaamd Sherry met wie hij aankwam bij the Saviors. In de comics heeft Negan allerlei verschillende vrouwen, die alleen voor hem zijn, in ruil voor bescherming van hem en zijn 'soldaten'. De vrouwen van Negan mogen geen andere liefde of partner hebben. Negan besluit Sherry ook als één van zijn vrouwen te benoemen, zij stemt daarmee in omdat ze verwacht dat dat het leven van Dwight en haar ten goede komt . Op een gegeven moment betrapte Negan Sherry met Dwight, omdat ze hem heel erg mist. Negan heeft een standaard straf bedacht voor de mannen die zijn vrouwen 'versieren': Een brandend strijkijzer op de zijkant van het hoofd houden, waardoor hij brandwonden oploopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites