Chimpa Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 S05E06 vond ik een leuke aflevering. Als groep(je) kan deze mij het meest boeien. Ben ook een voorstander van wat kleinere groepjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 Moet zeggen dat de volgende aflevering wel sick lijkt : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Gisteren aflevering 4 en 5 terug gekeken. 4 was zoals men hier zegt wat minder, vind Beth niet boeiend en bovendien heeft ze zo'n irritante blik in haar ogen als ze zogenaamd gespannen moet kijken :D. 5 was weer beter, de verrassing van die aflevering kwam voor mij ook niet heel erg als verrassing. Vanavond aflevering 6 en ik ben dan weer up to date. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Ben zelf ook bij 4 of 5 ofzo, die Eugene :r:r goh wat mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Vind het laatste seizoen tot nu toe wel tegenvallen ten opzichte van de voorgaande seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 (bewerkt) Vind het laatste seizoen tot nu toe wel tegenvallen ten opzichte van de voorgaande seizoenen. Ben je een van de weinige denk ik. Vond seizoen 5 na 3 afleveringen al beter dan seizoen 4. Moet nog wel ff aflevering 6 kijken, misschien dat het bergafwaarts gaat. Edit: ben ik nou de enige die de val met die auto van geen ene kant vind kloppen? Die auto kan toch nooit zo landen? 21 november 2014 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Nee joh, die kan nooit op z'n kop gegaan zijn. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Ja met die auto :r toch wel erg slecht hoor. Verder heerlijk seizoen tot dusver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 EP 7 was ook wel goed. Goeie opbouw voor de mid season final. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Inderdaad, nu meerdere spannende verhaallijnen. Was er trouwens zelf niet ingetrapt (einde). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 25 november 2014 Share Geplaatst 25 november 2014 Was echt wel te verwachten, zou sowieso nooit een onbekende betrouwen op zo'n momenten, ookal lijkt 'ie onschuldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 EP8 wel een goede. Mooi einde wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 (bewerkt) Vond dit echt een geweldige aflevering :< [spoiler=Einde] Dat Beth eruit ging had ik niet verwacht, maar heb er niet meteen een probleem mee :whistle: Gedaan met die irritante zingscènes... Had wel verwacht dat de groep nu opnieuw groter zou worden, dacht toch zeker dat bijvoorbeeld die dokter meeging. 1 december 2014 bewerkt door Bingbangboem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ik zag het meteen op facebook van TWD staan vanochtend. ;e Eerste wat ik zag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ben benieuwd, gewoon legaal kijken vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Je moeder zal trots zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ik zag het meteen op facebook van TWD staan vanochtend. ;e Eerste wat ik zag. Ja zag het ook stelletje spoiler hoeren ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 WTF. Oprechte brok in de keel bij dood van Beth. Niet zozeer dat zij doodging, want dat kan me geen moer schelen, maar eerder de reactie van Daryl, Rick en Maggie. Pfffff. :( Zieke aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 (bewerkt) WTF. Oprechte brok in de keel bij dood van Beth. Niet zozeer dat zij doodging, want dat kan me geen moer schelen, maar eerder de reactie van Daryl, Rick en Maggie. Pfffff. :( Zieke aflevering. Alle jong, de enige blondine in de serie gaat eruit en nu zitten we met 3 (weliswaar knappe) brunettes, een negerin en een oude grijsaard ;e Ik had Beth alleszins graag terug bij de groep gehad, zeker nu met haar zus en de band met Daryl enzo. Met die priester en die groep van Abraham zijn er nu wel wat veel personages die niet zo gehecht zijn aan de rest. Bovendien zijn die priester en Eugene heel irritante personages die er voor mij direct uit mogen 2 december 2014 bewerkt door Antwerp1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 En nu weer ff een paar maanden wachten. Beter spoiler je ff [MENTION=14504]Antwerp1[/MENTION];.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 Hnnggg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 De eerste 4 seizoenen van deze serie zijn nu op Netflix te vinden. Misschien dat ik me er nu wel aan ga wagen na Sons of Anarchy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 In 2 weken nu 2 seizoenen bekeken. De laatste was aflevering was echt mooi. [spoiler=ff spoileren] [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; Precies. Die brok in de keel.. Had ik bij de dood van Shane. Vond het oprecht de leukste, personage. Carl's reactie deed het 'm bij mij. Leuke serie. Ohja, RIP Shane [emoji26] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Haha ik wist niet eens meer wie dat was. [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Haha ik wist niet eens meer wie dat was. [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; Ik had nog de stille hoop dat hij terug zou keren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten