Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Walking Dead

Steef91

Aanbevolen berichten

Gisteren aflevering 4 en 5 terug gekeken. 4 was zoals men hier zegt wat minder, vind Beth niet boeiend en bovendien heeft ze zo'n irritante blik in haar ogen als ze zogenaamd gespannen moet kijken :D. 5 was weer beter, de verrassing van die aflevering kwam voor mij ook niet heel erg als verrassing. Vanavond aflevering 6 en ik ben dan weer up to date.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het laatste seizoen tot nu toe wel tegenvallen ten opzichte van de voorgaande seizoenen.

Ben je een van de weinige denk ik. Vond seizoen 5 na 3 afleveringen al beter dan seizoen 4.

Moet nog wel ff aflevering 6 kijken, misschien dat het bergafwaarts gaat.

Edit: ben ik nou de enige die de val met die auto van geen ene kant vind kloppen? Die auto kan toch nooit zo landen?

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond dit echt een geweldige aflevering :<

[spoiler=Einde] Dat Beth eruit ging had ik niet verwacht, maar heb er niet meteen een probleem mee :whistle: Gedaan met die irritante zingscènes... Had wel verwacht dat de groep nu opnieuw groter zou worden, dacht toch zeker dat bijvoorbeeld die dokter meeging.

bewerkt door Bingbangboem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

WTF. Oprechte brok in de keel bij dood van Beth. Niet zozeer dat zij doodging, want dat kan me geen moer schelen, maar eerder de reactie van Daryl, Rick en Maggie. Pfffff. :( Zieke aflevering.

Alle jong, de enige blondine in de serie gaat eruit en nu zitten we met 3 (weliswaar knappe) brunettes, een negerin en een oude grijsaard ;e

Ik had Beth alleszins graag terug bij de groep gehad, zeker nu met haar zus en de band met Daryl enzo. Met die priester en die groep van Abraham zijn er nu wel wat veel personages die niet zo gehecht zijn aan de rest. Bovendien zijn die priester en Eugene heel irritante personages die er voor mij direct uit mogen

bewerkt door Antwerp1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In 2 weken nu 2 seizoenen bekeken. De laatste was aflevering was echt mooi.

[spoiler=ff spoileren] [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; Precies. Die brok in de keel.. Had ik bij de dood van Shane. Vond het oprecht de leukste, personage. Carl's reactie deed het 'm bij mij. Leuke serie.

Ohja, RIP Shane [emoji26]

Link naar opmerking
Deel via andere websites