Keeza Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Ik word iedere keer weer vrolijk als ik DBZ kijk. Even ingaande op wat Thomassje zei over de volgorde van de serie: Ik heb Dragonball nooit echt gekeken, maar de hele serie van DBZ wel. Daarna komt dus niet Dragonball GT, maar krijg je Super? Begrijp ik het dan zo goed? En daarnaast, waar komt Brolli hier voor in het verhaal? Ik moet echt al die films eens downloaden en kijken. Inderdaad. Dragonball, dan Dragonball Z en nu Dragonball Super. In het linkje hieronder vind je de chronologische volgorde van de series/films: http://dragonballtimeline.webs.com/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 september 2015 Auteur Share Geplaatst 8 september 2015 Inderdaad. Dragonball, dan Dragonball Z en nu Dragonball Super. In het linkje hieronder vind je de chronologische volgorde van de series/films: http://dragonballtimeline.webs.com/ Vind het wel een nette tijdlijn. Ook omdat ze uitleggen dat het niet helemaal klopt, maar je kan ze inderdaad het best op deze manier kijken. Ik zou trouwens zelf de Saiyan en Freeza Saga in Kai kijken, en daarna gewoon pas de fillers, vind de fillers in de Freeza saga veel minder leuk en echt puur opvulling, daarna zijn ze vaak tenminste nog grapping. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Nette time line inderdaad. Denk dat ik me na de Freeza saga me mooi daar aan hou en gelijk de films mee pak. Dragon Ball heb ik alleen nog nooit gezien, denk dat ik die eventueel na GT (die ik ook nog in zijn geheel op mijn pc heb staan) ga kijken. De films voor DBZ pak ik wel nog even mee. Vind vooral Bardock erg gaaf:<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Is Dragonball Super er ondertussen al in het Engels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 nee, maar hij is wel engels ondertiteld al op http://www.animeshow.tv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Mensen hier Dragonball Xenoverse gespeeld? Was van de week actie bij Wehkamp voor 25 eurootjes voor de Xbox One. Krijg hem morgenavond binnen, even kijken of het wat is.;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Heb het gespeeld, is op zich een leuk spel. In het begin was de multiplayer echt een drama omdat er onwijs veel mensen waren die aan het cheaten waren (compleet overpowered en alle stats op maximum). Hoe het nu is weet ik helaas niet omdat ik het spel niet meer speel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 26 oktober 2015 Share Geplaatst 26 oktober 2015 Heb het zo'n 11 uur gespeeld, daarna was ik het beu. Teveel grinden naar mijn zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 oktober 2015 Share Geplaatst 26 oktober 2015 Heb het vanmiddag even een uurtje gedaan. Vanavond ook weer even tot ik horizontaal ga. Eerste indruk is best prima. Geen wereldgame natuurlijk qua graphics enzo, maar vermaak me er denk ik prima mee voor tussendoor. Vind het concept wel gaaf trouwens, dat je de tijdlijn als het ware moet herstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 7 november 2015 Share Geplaatst 7 november 2015 Ik heb net Dragon Ball Z: Resurrection 'F' gezien, jammer, weer geen goeie Dragonball Z film. Het is gewoon een korte Frieza Saga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 Nog meer die gewoon elke week de nieuwe DBS kijken? Ik vind het echt bazig, vooral die van afgelopen zondag :v Heb ook Extreme Butoden voor de 3DS, erg vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Ik ben er mee gestopt, heb de twee films gezien dus de serie brengt mij niks nieuws bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Het is geen directe kopie van de films. Zeker de laatste 2 afleveringen hebben een paar veranderingen ten opzichte van de film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 En daarna komt een nieuwe Saga, die niet in films zat. Ik ben ook gestopt omdat ik vond dat er gewoon te weinig gebeurt per aflevering. Binnenkort maar eens veel achter elkaar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Houden jullie mij op de hoogte wanneer de nieuwe saga begint? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Is er al een Engelse Dub? Voor mij is het Japans echt troep omdat ik ben opgegroeid met de Engelse variant. Die stem van Vegeta krijg ik nooit meer uit mijn hoofd, wat is dat goed hé:D. Deze is me op de één of andere manier altijd bijgebleven:-D: [YOUTUBE]NaiWvCFFymE[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 december 2015 Share Geplaatst 11 december 2015 Alleen voor de films, niet voor de serie. Wist je trouwens dat Piccolo dezelfde persoon is als Vegeta(qua stem)? ;) Die gast heeft nog wel meer stemmen gedaan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Is bijna altijd het geval met tekenfilms/anime. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 De stemmen van Vegeta en Goku maken voor mij ook mede de hele serie. Ik vind het wel altijd jammer dat Vegeta het "zwakke" broertje van Goku is en dat hij iedere keer met een paar klappen al bewusteloos op de grond ligt, terwijl Goku iedere keer de toko met zijn spirit bomb weet te redden. Had voor mij iets gelijkwaardiger gemogen, maar desondanks gewoon een gouden serie. Weet overigens niet zo goed wat ik van dat hele nieuwe Super moet vinden. Die angles zullen wel voor de 3D gemeente gemaakt zijn, maar mij doet het niet zo heel veel. Ook de graphics op zichzelf lijken nergens op, met bijvoorbeeld Gohan die sluik haar heeft :cab:. Ze hadden de DB Kai of GT moeten aanhouden. Overigens vond ik Goku SS4 de allergaafste transformatie, die je in de nieuwe serie geloof ik niet meer ziet. Maar zal wel weer een andere verhaallijn zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 februari 2016 Share Geplaatst 27 februari 2016 Ben na alles gekeken te hebben van Z met GT begonnen tijdje terug. Las dat veel mensen het niks vonden en dat het ook eigenlijk geen 'canon' is, maar ik vind het gewoon doodziek weer hoor. Alleen de eerste +- vijftien afleveringen vond ik wat minder met die black star dragonballs. Daarna gaat het weer als vanouds los wanneer Baby in het spel komt. Helemaal niks mis mee. Wil na GT ook nog Dragonball kijken, dat je Goku ziet opgroeien. Blijft toch verslavend man, ook al is het een soort kinderserie en is het al best oud:D. Kijkt wel echt heerlijk weg natuurlijk die afleveringetjes van 20 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Het wordt er ook niet bepaald beter op he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Super? Heb er zelf niks van gezien nog. Paar weken geleden DBGT afgerond. Ben nu een weekje bezig met DB en moet zeggen dat ik het misschien wel leuker vind dan DBZ. Zit op episode 45 geloof ik en vermaak me er kostelijk mee. Goku echt een heerlijk baasie als klein mannetje :mrgy:. Het hele relaxte sfeertje en de naïviteit/jeugdigheid van Goku vind ik echt geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Super is anders maar zeker niet minder mooi. Hoewel er een hoop veranderd is blijft het toch veel Dragonball trekjes hebben. Ik geniet wel van Dragonball super Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
E.Garay Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Super is anders maar zeker niet minder mooi. Hoewel er een hoop veranderd is blijft het toch veel Dragonball trekjes hebben. Ik geniet wel van Dragonball super Ik ook man , heerlijk om te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten