Ruben. Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 Ik vond 'm eigenlijk best wel leuk. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Vrij matig ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Zaten grappige dingetjes in, maar het was niet geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Het is al jaren niet meer geweldig.Vond de eerste 2 seizoenen nog wel goed maar daarna is het toch veel van hetzelfde. Toch blijf ik wel kijken, omdat ik perse die drang heb om te horen wie die moeder nou is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Jezus wat slecht weer........... Volgende week laatste dit seizoen, beter dat het ze de goede weg inzetten naar s09. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Dit was echt niet om aan te zien.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Op de wallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Oké dit is wel een dieptepunt in mijn posts op MU denk ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Net seizoensfinale gekeken, matig matig. [spoiler=Spoiler]Maar ik weet wel hoe de moeder eruit ziet. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Einde maakt alles goed. Goede moeder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Damn, het voelt toch wel als een bevrijding dit hoor :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 (bewerkt) Damn, het voelt toch wel als een bevrijding dit hoor :p Idd. Ik ben toch wel blij dat er een seizoen 9 komt, want anders had het waarschijnlijk geëindigd zonder cliffhangers ([tekst]Rome, judge, Chicago[/tekst]) toen ze elkaar zouden ontmoeten. [tekst]In seizoen 9 is zij gewoon een hoofdpersoon[/tekst] :) 15 mei 2013 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Idd, en nou hopen dat dat een beetje een leuk seizoen wordt. Ze hebben namelijk in seizoen 7 en 8 toch er alles aan gedaan om in zoveel mogelijk afleveringen naar het einde te komen, nu kunnen ze tenminste weer gewoon vrijuit een leuke serie maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik had ergens gelezen dat S9 iets anders zou zijn. Meer in het opzicht dat je over enkele jaren aan de hand van de stijl gewoon kan zeggen dat het S9 was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Misschien is het mogelijk dat ze het 9de seizoen als een soort '24' doen ofzo? Want naar mijn inziens moet er toch nog redelijk veel gebeuren voordat ie haar ontmoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Heb seizoen 8 niet met de grootste aandacht gevolgd, maar is de plaats waar ze haar ticket voor bestelt niet de plaats waar de trouw is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Daar is de bruiloft van Barney en Robin ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Dan lijkt het mij toch dat dat zeer vroeg in seizoen 9 gaat gebeuren. Volgens mij eindigt het ook gewoon met het moment waarop hij zijn kinderen bij zich roept om te vertellen hoe hij zijn vrouw heeft ontmoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Voor alle mensen die geen crap meer geven om de serie en de moeder wel willen zien, gewoon even dit kijken. [spoiler=""]http://www.youtube.com/watch?v=T0mronoPszI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Damn, het voelt toch wel als een bevrijding dit hoor :p Dit ja. Het gaat ver om te zeggen dat dit het seizoen waard is geweest, maar wie weet. Misschien pakken ze de draad nu weer op in S09, ik hoop het in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Wel chill dat het mysterie eindelijk is opgelost. Einde van aflevering 20 vond ik trouwens echt een van de beste stukken van de hele serie en zeker van de laatste paar seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Seizoen 9 zal zich in het geheel afspelen tijdens het bruifloftsweekend van Robin en Barney. Dat wordt of geniaal of enorm langdradig. Het gegeven dat elk van de hoofdpersonages de moeder zal ontmoeten voor dat Ted dat doet, doet mij het laatste vermoeden... bron: http://www.ign.com/articles/2013/05/14/how-i-met-your-mother-season-9-plans-the-final-season-will-take-place-over-one-weekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Neeee, denk inderdaad dat dit heel langdradig wordt. Ik had juist willen zien dat Ted z'n leventje een beetje aan het opbouwen is met haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Oh bugger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Lame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten