Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

How I Met Your Mother

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 964
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Damn, het voelt toch wel als een bevrijding dit hoor :p

Idd. Ik ben toch wel blij dat er een seizoen 9 komt, want anders had het waarschijnlijk geëindigd zonder cliffhangers ([tekst]Rome, judge, Chicago[/tekst]) toen ze elkaar zouden ontmoeten. [tekst]In seizoen 9 is zij gewoon een hoofdpersoon[/tekst] :)

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd, en nou hopen dat dat een beetje een leuk seizoen wordt. Ze hebben namelijk in seizoen 7 en 8 toch er alles aan gedaan om in zoveel mogelijk afleveringen naar het einde te komen, nu kunnen ze tenminste weer gewoon vrijuit een leuke serie maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan lijkt het mij toch dat dat zeer vroeg in seizoen 9 gaat gebeuren. Volgens mij eindigt het ook gewoon met het moment waarop hij zijn kinderen bij zich roept om te vertellen hoe hij zijn vrouw heeft ontmoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 9 zal zich in het geheel afspelen tijdens het bruifloftsweekend van Robin en Barney. Dat wordt of geniaal of enorm langdradig. Het gegeven dat elk van de hoofdpersonages de moeder zal ontmoeten voor dat Ted dat doet, doet mij het laatste vermoeden...

bron: http://www.ign.com/articles/2013/05/14/how-i-met-your-mother-season-9-plans-the-final-season-will-take-place-over-one-weekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites