Petterson Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Ik vond het zowaar best een leuke aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Heb promo voor volgende week gezien, gaf me geen goede hoop.. http://www.youtube.com/watch?v=LoN6e93SLds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Not. Het verhaal van deze ep had eindelijk weer een oude vertrouwde structuur. Wel een beetje jammer dat ze nog enigszins realistische humor totaal niet meer doen. Maar het was best grappig. Het enige dramatische kutte om te janken: [spoiler=]Alweeeeeeeeer zo'n oh wat zijn dingen toch raar tussen ons oh ik ben nu echt over je ohh blablabla. Altijd met Robin, de slut. En ook echt nèt op het moment dat Barney zegt laat maar, denkt zij weer mmmmmmmm. [spoiler=]In de volgende ep (of die daarna) gaat Robin ook weer achter Barney aan. Voorspelbaar. Hopelijk nu wel de laatste keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Ik dacht dat jullie altijd overdreven maar seizoen 7 is ook echt niet grappig meer. Alleen Nora (L) is nog leuk om naar te kijken. Maar die Barney is niks meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Heb wel gelachen deze keer. Vooral tijdens dat [tekst]Frog Lake-filmpje[/tekst]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 [spoiler=S08E08]Heb bij deze ep soms weer als vanouds kunnen lachen! Goeie ep na lange tijd en Marshall die eindelijk wat toe te voegen had. Lily ook grappig met haar witte gezicht. Vervelend alleen dat Barney en Robin niet gewoon bij elkaar komen. Duurt veel te lang dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 [spoiler=Laatste aflevering]Ik vond het wel super irritant dat ze zichzelf allemaal vroeger badass vonden, die stukjes vond ik echt enorm kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Leuke ep. Frog Lake filmpje, The Wire reference (d), goed opgebouwd ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 http://www.youtube.com/watch?v=wGookUSG0cY Waar zijn de originele verhaallijnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Lachen, gieren, brullen weer...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Met het fijne vooruitzicht dat [tekst]Patrice nog lekker veel screentime krijgt de komende afleveringen! Jeej. Hoe de hell verzinnen ze het om zulke vervelende en stereotype personages er in te schrijven?[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Had de neiging om door te spoelen .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Ze moeten Lyndsy Fonseca de moeder laten spelen hehe. Die speelt ook de dochter. Ze is inmiddels bijna 26, zou best kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Die moeten ze inderdaad een rolletje geven, dat zou het kijken zeer zeker veraangenamen. Deze week vond ik het alweer verschrikkelijk zwak. Die slabbetjes van Barney vond ik wel baas, maar dat was weer het enige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Vandaag dubbele aflevering: Deel 1: poep Deel 2: DIT IS HIMYM Alles afkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Deel 2 was inderdaad erg mooi. [spoiler=HIMYM]Briljant dat van Barney, zag ik totaal niet aankomen. Maar toen Robin boven kwam dacht ik wel al dat hij haar ten huwelijk zou vragen, maar ik dacht dat Ted er toch vanaf wist. Hopelijk gaan ze volgend seizoen op die voet verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Was dit de laatste van het seizoen? Op jullie aanraden gekeken, viel wel mee ja :) Alleen Lily fuck haar zo slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Toffe aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Tweede aflevering was erg nice, [tekst]dat einde zag ik totaal niet aankomen totdat Robin boven kwam[/tekst]. Eerste aflevering was minder inderdaad, al vond ik [tekst]gejinxte Barney[/tekst] toch wel grappig :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 De [tekst]laatste vijf minuten maakte wel het één en ander goed. Ook al had ik al mijn vermoedens naarmate de aflevering vorderde. Verder was het weer bijzonder matig. Met vlagen echt slecht.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Was overigens laatste aflevering tot winterstop. Over maandje gaan we verder met de laatste helft van dit seizoen en tevens de hele serie. Ik zag het einde ook totaal niet aankomen, ook al waren daar wel clues voor. [tekst]Zoals dat deel 2 eindelijk 'The Robin' zou heten[/tekst]. Het maakte de laatste paar eps goed, ook al waren die los veel te slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Hoe bedoel je de hele serie? Geen seizoen 8? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Was overigens laatste aflevering tot winterstop. Over maandje gaan we verder met de laatste helft van dit seizoen en tevens de hele serie. Ik zag het einde ook totaal niet aankomen, ook al waren daar wel clues voor. [tekst]Zoals dat deel 2 eindelijk 'The Robin' zou heten[/tekst]. Het maakte de laatste paar eps goed, ook al waren die los veel te slecht. Zo is die goed, die witte tekst. Kan gewoon simpel met de tags [ tekst ] en [ / tekst ] zonder spaties ofcouse. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Hoe bedoel je de hele serie? Geen seizoen 8? Dit is hoogstwaarschijnlijk laatste seizoen. Zo is die goed, die witte tekst. Kan gewoon simpel met de tags [ tekst ] en [ / tekst ] zonder spaties ofcouse. :) Ik gebruik liever color white, [tekst] werkt niet op mobiel en dan zien mensen het meteen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Toch nog een seizoen 9 volgens nu.nl :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten