Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

How I Met Your Mother

Big Mike

Aanbevolen berichten

[spoiler=verhaal]Natuurlijk komt er nog een rebound. Ted is verliefd. Robin weet het allemaal niet, maar staat open voor versierd worden nu ze zo gedumpt is. Het is tevens de rebound die gaat leiden tot ruzie en een definitieve breuk. Robin is namelijk nog veel te lief voor Ted, die moet nog op een bunker gestuurd worden om zijn gevoelens overboord te gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 964
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zeer fijne aflevering, waar ik weer even het oude HIMYM gevoel terugkreeg. Dit was weer die uitstekende combinatie van drama en komedie die me destijds zo verslaafd heeft gemaakt aan deze serie. Zeer fijn ook dat de focus weer eens op Ted lag, blijft voor mij toch spil waar de serie om draait. En Florence and the Machine inderdaad, geweldig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Verhaal]De film waar Ted en de moeder niet inkomen is 'Wedding Bride III'. Linksboven in het scherm te zien. Een ep in seizoen 5 gingen over Wedding Bride I, en aangezien II waarschijnlijk nog niet bestaat kan dit nog wel een tijdje duren. Laatste ep seizoen 8? Aan de ene kant zou het jammer zijn als ze nooit eps gaan maken met de moeder bij de groep, aan de andere kant beter. Het verhaal gaat over hoe hij haar heeft ontmoet, niet wat er daarna gebeurde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites