Setzzie. Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Wat vonden jullie van de eerste aflevering? Denk dat de serie wel een beetje over zijn/haar hoogtepunt heen is en langzaamaan op retour is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ja ik vond er ook weinig aan. Verhaaltje met Marion en Romeo ging ook weer nergens over zoals gebruikelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Het is een beetje jammer dat de onzichtbare verbanden die pas aan het einde van een aflevering bekend moeten worden, al vanaf het begin duidelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Het is een beetje jammer dat de onzichtbare verbanden die pas aan het einde van een aflevering bekend moeten worden, al vanaf het begin duidelijk zijn. Haha, ja mooi is dat hè. Het ligt er zo dik bovenop, :-D. Net als dat 2 seizoenen terug al duidelijk was dat die Psych met alles te maken had. Hebben ze alleen wel 2 seizoenen over gedaan om dat uiteindelijk te laten zien. Stukje met Marion en Romeo ging inderdaad ook he-le-maal nergens over :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 M'n broertje van negen jaar zei al binnen vijf, tien minuten dat 'dat meisje' er ook wat mee te maken had :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Alles leuk en aardig maar deze serie begint mij wel kwijt te raken. Dit verhaal met Marion en Romeo kan toch echt niet meer. Ik denk dat in de Teletubbies nog meer niveau zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Aliens die koeien stelen :r Ook natuurlijk weer meteen duidelijk wie het nu wel gedaan had... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Man man man, wat een slechte aflevering weer. Aliens die koeien stelen? Serieus ja? Kom op zeg.. En inderdaad vanaf het begin alweer duidelijk wie daar nu voor verantwoordelijk was. Sowieso acteert degene die Marion speelt echt als een schaap, vreselijk. Ook het hoofdverhaal was weer niet veel soeps, ook allemaal acteurs en actrices die er echt geen kloten van bakken. Wat is dat trouwens met die vage eindes nu ineens. Dan is de clue officieel bekend en dan is ook meteen de aflevering afgelopen. Eerder zat er altijd nog een klein stukje achteraan, dit is wel heel abrupt iedere keer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Ja dat laatste inderdaad! Aflevering is ook zo voorbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Is er trouwens ook nog een verhaallijn door het hele seizoen? Lijkt het volgens mij niet echt op... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Komt iets met dat kind aan, anders laten ze dat niet steeds in de terugblik zien. Wel karig dat we 2 afleveringen hebben gehad en twee keer het motief 'omdat het kan' neerkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Dader wordt ook steeds veel te snel bekend. Eerst altijd honderden conversaties etc., maar nu niet hoor. Van de hak op de tak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 september 2015 Share Geplaatst 25 september 2015 Ik denk dat m'n hond ook doorhad wie de dader was bij het tweede verhaal. Heuj ook weer 1 seconde op tijd anders dood, ook niet voor het eerst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 september 2015 Share Geplaatst 25 september 2015 Dit was een herhaling? Ik heb deze aflevering wel eens eerder gezien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 september 2015 Share Geplaatst 25 september 2015 Echt het niveau van dit seizoen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Dit was een herhaling? Ik heb deze aflevering wel eens eerder gezien... Dit geldt ook voor deze week. Ik had echt dat er een nieuw seizoen was. Maar blijkbaar is er momenteel een herhaling? Wanneer begint dan het nieuwe seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Dit geldt ook voor deze week. Ik had echt dat er een nieuw seizoen was. Maar blijkbaar is er momenteel een herhaling? Wanneer begint dan het nieuwe seizoen? Wordt het nieuwe seizoen niet uitgezonden op de Vrijdagavond? Ik weet dat mijn ouders dan altijd kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Dit is een nieuw seizoen. Vrijdag was de 100e aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Wordt het nieuwe seizoen niet uitgezonden op de Vrijdagavond? Ik weet dat mijn ouders dan altijd kijken. Klopt, ik keek de aflevering van afgelopen vrijdag terug. Dit is een nieuw seizoen. Vrijdag was de 100e aflevering. Dan vraag ik me toch af waar ik deze twee afleveringen eerder gezien heb. Ben 100% zeker daarvan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Seizoen weer voorbij, vond de cliffhanger toch wel spannend en heb altijd al geweten dat die Bols niet te vertrouwen was! Was die vrouw bij opsporing verzocht ook zijn vrouw ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Vind het maar een slecht seizoen. Wel benieuwd hoe het gaat aflopen natuurlijk. Maar dit seizoen is vele malen slechter dan de vorigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Slecht seizoen inderdaad, wel enorm spannende cliffhanger natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Heel matig seizoen wederom ja. Dat die Bols niet deugde was natuurlijk vanaf de introductie van zijn personage al duidelijk. Uiteindelijk is de cliffhanger helemaal niet spannend, er komen nog twee seizoenen. Dus Wolfs komt terug, red Eva, eind goed al goed ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Het seizoen is zoooo slecht, dat ik gestopt ben om te kijken. Bovenstaande punt van mij geld nog steeds. Al heel wat afleveringen achter elkaar heb ik het idee dat ik zit te kijken naar een herhaling... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Ik las toevallig dat vandaag het nieuwe seizoen begint. Ik vraag me alleen wel of ik ga kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten