Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Flikken Maastricht

Bruins

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is een beetje jammer dat de onzichtbare verbanden die pas aan het einde van een aflevering bekend moeten worden, al vanaf het begin duidelijk zijn.

Haha, ja mooi is dat hè. Het ligt er zo dik bovenop, :-D. Net als dat 2 seizoenen terug al duidelijk was dat die Psych met alles te maken had. Hebben ze alleen wel 2 seizoenen over gedaan om dat uiteindelijk te laten zien.

Stukje met Marion en Romeo ging inderdaad ook he-le-maal nergens over :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man man man, wat een slechte aflevering weer. Aliens die koeien stelen? Serieus ja? Kom op zeg.. En inderdaad vanaf het begin alweer duidelijk wie daar nu voor verantwoordelijk was. Sowieso acteert degene die Marion speelt echt als een schaap, vreselijk. Ook het hoofdverhaal was weer niet veel soeps, ook allemaal acteurs en actrices die er echt geen kloten van bakken.

Wat is dat trouwens met die vage eindes nu ineens. Dan is de clue officieel bekend en dan is ook meteen de aflevering afgelopen. Eerder zat er altijd nog een klein stukje achteraan, dit is wel heel abrupt iedere keer :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit geldt ook voor deze week. Ik had echt dat er een nieuw seizoen was. Maar blijkbaar is er momenteel een herhaling? Wanneer begint dan het nieuwe seizoen?

Wordt het nieuwe seizoen niet uitgezonden op de Vrijdagavond? Ik weet dat mijn ouders dan altijd kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt het nieuwe seizoen niet uitgezonden op de Vrijdagavond? Ik weet dat mijn ouders dan altijd kijken.

Klopt, ik keek de aflevering van afgelopen vrijdag terug.

Dit is een nieuw seizoen. Vrijdag was de 100e aflevering.

Dan vraag ik me toch af waar ik deze twee afleveringen eerder gezien heb. Ben 100% zeker daarvan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites