Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Big Bang Theory

Richarð.

Aanbevolen berichten

BigBangTheoryTitleCard.png

[YOUTUBE]-a8MguIMmCI[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]skQGve3XksU[/YOUTUBE]

The Big Bang Theory is an American sitcom created by Chuck Lorre and Bill Prady, both of whom serve as executive producers on the show, along with Lee Aronsohn, who is also one of the head writers.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Big_Bang_Theory

Bazen serie! Wie kijkt het ook?_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

BigBangTheoryTitleCard.png

[YOUTUBE]-a8MguIMmCI[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]skQGve3XksU[/YOUTUBE]

The Big Bang Theory is an American sitcom created by Chuck Lorre and Bill Prady, both of whom serve as executive producers on the show, along with Lee Aronsohn, who is also one of the head writers.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Big_Bang_Theory

Bazen serie! Wie kijkt het ook?_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat nou echt erg is, ik zie daar dus ook echt niet Jim Parson staan met die speech, maar gewoon echt Sheldon, zijn manier van praten, van doen, ook dat lachje als de camera dan langs komt als je de nominaties hoort, schitterend _O_ Wat een held is die man _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat nou echt erg is, ik zie daar dus ook echt niet Jim Parson staan met die speech, maar gewoon echt Sheldon, zijn manier van praten, van doen, ook dat lachje als de camera dan langs komt als je de nominaties hoort, schitterend _O_ Wat een held is die man _O_

Helemaal mee eens, Lange._O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me af wat eigenlijk het algemene verhaal gaat worden, eerst dacht ik dat het zou zijn Penny en Leonard, maar het lijkt me niet dat ze daar nog eeuwen omheen blijven draaien (aangezien het al een keer mis is gelopen). Zou een beetje hetzelfde zijn als uiteindelijk blijkt dat Robin toch de moeder is van HIMYM ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ze kunnen iedere kant op. Ze kunnen er een nieuw appartement bijhalen... Het draait gewoon om de schitterende humor :mgy:

En zou het belachelijk vinden mocht Robin toch de moeder zijn, aangezien ze altijd word omschreven als tante Robin, door de oudere Ted die het vertelt aan zijn kinderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is inderdaad dezelfde held als in de serie, hij komt ook echt over als Sheldon! :thumb:

Link naar opmerking
Deel via andere websites