Denny Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 Herkenbaar, had ik ook bij The Wire, werd er niet door gepakt dus maar links laten liggen verder. The Shield daarentegen vond ik een geweldige serie. [MENTION=6031]groffegerda[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 The Wire is dan ook vrij a-typisch in het verhaalvertellen. Geen gekke plottwists of, emotionele achtbanen die voor binding met de personages zorgen, of andere bekende trucjes, maar maatschappelijk relevante onderwerpen als de basis. Dat is ff doorbijten als je dat niet gewend bent, ja, helemaal omdat die maatschappelijke relevantie vaak voor de kijker niet het belangrijkste is tijdens het kijken van een tv-serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 Zonde inderdaad, maar bon. Ik heb al een tijdje besloten niet meer de arrogante zak uit te hangen dus ga er verder niks over zeggen. Zelf begonnen met Boardwalk Empire. Heb al twee afleveringen gezien maar Buscemi is nog steeds niet dood :S Zit er toch een groot verschil tussen film en series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 Zonde inderdaad, maar bon. Ik heb al een tijdje besloten niet meer de arrogante zak uit te hangen dus ga er verder niks over zeggen. Zelf begonnen met Boardwalk Empire. Heb al twee afleveringen gezien maar Buscemi is nog steeds niet dood :S Zit er toch een groot verschil tussen film en series. (d) jeej Hans. Buscemi speelt wel lekker imo, prima hoofdpersoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 Geweldige acteur inderdaad, gun 'm dit ook heel hard. Verdiende wel een hoofdrol in een kwaliteitsserie na al die bijrollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 Als The Wire je niet bevalt, dan zou ik voor The Shield gaan. The Sopranos is ook erg goed, maar kabbelt qua verhaallijn ook iets meer aan en heeft daarom ook meer tijd nodig om je te pakken. The Shield is daarentegen meteen spannend. Edit: Hierboven, Buscemi _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Hier mensen die Luther kijken of hebben gezien? Pas de eerste paar afleveringen gezien, maar vind het een heerlijke serie. Plot niet altijd even sterk, maar ik vind het dan ook voornamelijk een acteerserie; Idris Elba is geweldig namelijk. Vooral de scenes tussen hem en Ruth Wilson zijn ontzettend sterk en doen een beetje denken aan die tussen Sherlock en Moriarty. Sowieso heeft de serie wel wat van Sherlock weg, hoewel het niet zó goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Iemand hier die Law Abiding Citizen heeft gezien? Hoorde goede verhalen van een vriend maar vgm is het geen superpopulaire serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Iemand hier die Law Abiding Citizen heeft gezien? Hoorde goede verhalen van een vriend maar vgm is het geen superpopulaire serie. Weet je zeker dat t een serie is? Heb de film namelijk wel gezien en die is vrij goed, maar een serie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 (bewerkt) Hier mensen die Luther kijken of hebben gezien? Pas de eerste paar afleveringen gezien, maar vind het een heerlijke serie. Plot niet altijd even sterk, maar ik vind het dan ook voornamelijk een acteerserie; Idris Elba is geweldig namelijk. Vooral de scenes tussen hem en Ruth Wilson zijn ontzettend sterk en doen een beetje denken aan die tussen Sherlock en Moriarty. Sowieso heeft de serie wel wat van Sherlock weg, hoewel het niet zó goed is. Jep, vond hem ook zeer goed, seizoen 1 en 3 zijn echt fenomenaal, 2 is wel even doorbijten, maar zeker de moeite waard. Zelf begonnen met The League op aanraden van Roprop en Thijs. Mooi man, lekker korte afleveringen, korte runtime, die heb ik binnen no time afgekeken. Heerlijk hoog tempo droge grappen afvuren. :D 4 oktober 2014 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 (bewerkt) Weet je zeker dat t een serie is? Heb de film namelijk wel gezien en die is vrij goed, maar een serie? Oeh dat zou ook kunnen haha, beetje een faaltje van me dan Jep, vond hem ook zeer goed, seizoen 1 en 3 zijn echt fenomenaal, 2 is wel even doorbijten, maar zeker de moeite waard. Zelf begonnen met The League op aanraden van Roprop en Thijs. Mooi man, lekker korte afleveringen, korte runtime, die heb ik binnen no time afgekeken. Heerlijk hoog tempo droge grappen afvuren. :D Jaman, The League is ook fucking goed. Vind het qua humor wel een beetje op Weeds lijken, ook heel droog met gewoon fucking rare dingen die gebeuren en allebei in de suburbs. 4 oktober 2014 bewerkt door De Stroot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Heb je dat stukje bij The Wizard al gezien? Dat in één keer die [tekst]samurai-bodyguard[/tekst] tevoorschijn komt. Heb die aflevering stoned gezien en heb serieus vijf minuten in de lach gelegen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Nieuw seizoen Vampire Diaries. _O_ Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 In het weekend begonnen met Breaking Bad :D ondanks dat het de hype in mijn ogen (nog niet) naleeft, vind ik het ergens toch ook wel weer rete vet. :D ben inmiddels aanbeland in S02E06. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Jep, vond hem ook zeer goed, seizoen 1 en 3 zijn echt fenomenaal, 2 is wel even doorbijten, maar zeker de moeite waard. Erg fijne serie ja, maar helaas zo kort. Seizoen 2 was inderdaad wel iets minder en ook de eerste 2 afleveringen van seizoen 3 vond ik niet geweldig, hoewel het in het laatste seizoen visueel wel beter werd. Laatste twee afleveringen zijn dan wel weer geweldig. De afleveringen waarin Ruth Wilson zit zijn trouwens ook wel een stuk beter dan waar ze niet aanwezig is. Elba mag dan wel de baas van de serie zijn, maar zij is ook ontzettend goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Was afgelopen weekend begonnen met het laatste seizoen van Dexter op Netflix. Keek gisteren weer een aflevering, geloof E04, maar had het idee dat ik die aflevering al gezien in een ander seizoen. Meer mensen die zoiets is opgevallen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 In het weekend begonnen met Breaking Bad :D ondanks dat het de hype in mijn ogen (nog niet) naleeft, vind ik het ergens toch ook wel weer rete vet. :D ben inmiddels aanbeland in S02E06. Ik heb net het eerste seizoen binnengehaald, dus ben benieuwd of het de hoge verwachtingen kan inlossen. Zelf heb ik net het eerste seizoen van The Legend of Korra afgekeken. Ik weet het niet, als je deze serie van dezelfde makers vergelijkt met het verhaal van Aang, ziet het er maar platjes uit. Vooral het soapgedoe (verliefdheid, klefheid, minder aandacht aan echte waarden) kwam me tegen het einde stilaan de strot uit. Hier ga ik dus mee passen, ondanks dat de animatie wederom gruwelijk was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ik heb net het eerste seizoen binnengehaald, dus ben benieuwd of het de hoge verwachtingen kan inlossen. Zelf heb ik net het eerste seizoen van The Legend of Korra afgekeken. Ik weet het niet, als je deze serie van dezelfde makers vergelijkt met het verhaal van Aang, ziet het er maar platjes uit. Vooral het soapgedoe (verliefdheid, klefheid, minder aandacht aan echte waarden) kwam me tegen het einde stilaan de strot uit. Hier ga ik dus mee passen, ondanks dat de animatie wederom gruwelijk was. Nou ik zit momenteel halverwege seizoen 3, maar vind het toch wel echt vet nu hoor :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Bijna klaar met The League, weer iets nieuws nodig. Ik wil eens hevige shit, echt op het randje. Geweld spanning, duistere shit. Ik ga eens zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 The Shield en Sons of Anarchy zijn wel lekkere, stevige misdaaddrama's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Nou ik zit momenteel halverwege seizoen 3, maar vind het toch wel echt vet nu hoor :D. Kan zeker zijn. Maar ik ga me even toespitsen op andere reeksen die misschien meer m'n aandacht verdienen. Ik heb namelijk X-Files, Game of Thrones, The Sopranos, Mad Men, Breaking Bad nog niet bekeken. Shame on me, i know :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Bijna klaar met The League, weer iets nieuws nodig. Ik wil eens hevige shit, echt op het randje. Geweld spanning, duistere shit. Ik ga eens zoeken. The Soprano's ga jij sowieso goed vinden Jordi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 (bewerkt) The Soprano's ga jij sowieso goed vinden Jordi Ik ben bang van niet juist, hekel aan mafia gedoe, veel te veel afleveringen ook. :P Ik ga wel lekker zoeken, beetje zoiets als Death Note lijkt me cool, hoeft dan geen anime te zijn natuurlijk. Maar duister, ziekelijk, psychologisch, spannend is allemaal wel een vereiste. Dat je echt denkt wat de fuck. 16 oktober 2014 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Kijkt iemand nog The last ship? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten