Hwb Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Mischien zit ik met de andere series fout(was ook maar een gevoel) maar Yorin heeft never nooit That '70s Show uitgezonden(als zegt Wikipedia van wel) 6 of 7 jaar geleden had ik echt nog nooit van That '70s Show gehoord. Kan zijn dat jij er nog nooit van gehoord had, maar ik heb er toentertijd 100% zeker naar gekeken. That 70's Show heeft daarna eerst nog bij RTL gezeten (logisch, want Yorin werd RTL 7 ofzo) en werd pas later op Veronica uitgezonden. Om even uit dit bericht te quoten: 'That 70's show' wordt in Nederland uitgezonden door Yorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Ben nu Penoza seizoen 1 aan het downloaden [MENTION=6359]KN[/MENTION] Al moet ik Strike Back seizoen 2 ook nog kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Waar is BBT, 2,5, Jersey, League, Modern, Inbetweeners? Allemaal gestopt, ik kan namelijk niks vinden? :cab: Inbetweeners is al een tijdje gestopt toch :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 USA versie is net bezig. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Ben nu Penoza seizoen 1 aan het downloaden [MENTION=6359]KN[/MENTION] Goed bezig. Een van de betere Nederlandstalige series :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 USA versie is net bezig. ;) Is die anders dan de Britse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 25 november 2012 Share Geplaatst 25 november 2012 Beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 25 november 2012 Auteur Share Geplaatst 25 november 2012 Andere (mindere) cast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Merci. Hopelijk kunnen ze het eerste seizoen evenaren. Die was vrij aardig. Ik vond het begin wel goed, maar dat einde vond ik een beetje nep :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Net aflevering 1 gezien. Hopen dat ik morgen ziek ben zodat ik seizoen er er doorheen kan jagen :< Ps milf hoor die Carmen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Net aflevering 1 gezien. Hopen dat ik morgen ziek ben zodat ik seizoen er er doorheen kan jagen :< Ps milf hoor die Carmen Strike back, nieuwe The Unit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Ja enigzins hetzelfde idee. Alleen wel beetje onrealistisch bij vlagen. En kwalitatief ook wel minder in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Dit weekend met Forbrydelsen begonnen, weer zo een heerlijke Scandinavische serie. Worden echt pareltjes gemaakt daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Na alle goeie kritieken en de de aansporing van broerlief omdat het z'n all-time favoriete serie is (en ik weet dat hij smaak heeft) vandaag begonnen aan The Wire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Hans, held _O_ Enjoy man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 _O_ You lucky bastard. Ik zou er alles aan doen om die hele serie te vergeten zodat ik terug opnieuw kan beginnen en plusminus 60uur kan genieten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Iemand die hier hell on wheels kijkt? Wat vinden jullie ervan? maar geen spoilers want anders is het het kijken niet meer waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Iemand die revolution kijkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Iemand die revolution kijkt? Ja ik. Het is zeker een vermakelijke serie. Ik zit nu even te kijken naar de afleveringen en de eerstvolgende is pas eind maart...?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Ja het seizoen is ten einde net zoals bij Grimm. Wel jammer want het werd net spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Zijn er hier mensen die Treme al gezien hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Nee, maar dat wil ik wel. Maar ik wil nog zoveel zien. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Nee, maar dat wil ik wel. Maar ik wil nog zoveel zien. :( QFT. Sowieso ben ik een beetje bang dat het alleen maar teleur kan stellen door mijn extreem hoge verwachtingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Nee, maar dat wil ik wel. Maar ik wil nog zoveel zien. :( Ben je trouwens bekend met The Corner? Gemaakt door Burns & Simon voor The Wire. Vermoed dat ik het al wel eens aan je genoemd heb. Heb hem zelf op schijf staan en het boek in de kast, maar allebei nog niet aan toegekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Ben je trouwens bekend met The Corner? Gemaakt door Burns & Simon voor The Wire. Vermoed dat ik het al wel eens aan je genoemd heb. Heb hem zelf op schijf staan en het boek in de kast, maar allebei nog niet aan toegekomen. Volgens mij heb je die inderdaad wel eens genoemd ja. Niet op mijn lijstje gezet echter, nu wel. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten