Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

Mischien zit ik met de andere series fout(was ook maar een gevoel) maar Yorin heeft never nooit That '70s Show uitgezonden(als zegt Wikipedia van wel) 6 of 7 jaar geleden had ik echt nog nooit van That '70s Show gehoord.

Kan zijn dat jij er nog nooit van gehoord had, maar ik heb er toentertijd 100% zeker naar gekeken. That 70's Show heeft daarna eerst nog bij RTL gezeten (logisch, want Yorin werd RTL 7 ofzo) en werd pas later op Veronica uitgezonden. Om even uit dit bericht te quoten:

'That 70's show' wordt in Nederland uitgezonden door Yorin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, maar dat wil ik wel. Maar ik wil nog zoveel zien. :(

Ben je trouwens bekend met The Corner? Gemaakt door Burns & Simon voor The Wire. Vermoed dat ik het al wel eens aan je genoemd heb. Heb hem zelf op schijf staan en het boek in de kast, maar allebei nog niet aan toegekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je trouwens bekend met The Corner? Gemaakt door Burns & Simon voor The Wire. Vermoed dat ik het al wel eens aan je genoemd heb. Heb hem zelf op schijf staan en het boek in de kast, maar allebei nog niet aan toegekomen.

Volgens mij heb je die inderdaad wel eens genoemd ja. Niet op mijn lijstje gezet echter, nu wel. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites