Mr. Eko Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ik heb hem volgens mij iets van drie keer helemaal gekeken :p Acht keer is wel extreem, ik heb nu ook een hele lange pauze ingelast want ik kende bijna al die grappen al uit m'n hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ja ik kan ook soms de hele afleveringen meepraten. Heb hem nu al iets van een jaar niet meer gezien dus vond het wel weer tijd worden.... Gewoon lekker relaxed onder het eten en vlak voor het slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Friends maar één keer gezien, HIMYM daarin tegen wel acht keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Beide prut dus of het iets is om over o te scheppen... ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 23 augustus 2012 Share Geplaatst 23 augustus 2012 Beide prut dus of het iets is om over o te scheppen... ;) Friends prut noemen :nee: HIMYM was de eerste seizoenen ook zeer sterk, laatste paar stukken minder inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 augustus 2012 Share Geplaatst 23 augustus 2012 Lange vond BMS geweldig. Totaal niet serieus te nemen natuurlijk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 augustus 2012 Share Geplaatst 24 augustus 2012 Heb er gewoon helemaal niks mee met Friends, HIMYM kon ik de eerste seizoenen nog wel waarderen, en ik wacht nog steeds op The Barney Stinson Show. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 Iemand Person of Interest aan het kijken? Pas 15min gezien maar lijkt wel potentie te hebben... al is 15min wel te kort om een oordeel te geven natuurlijk:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik kijk het ook op het moment. Vindt het allemaal nog een beetje raar, maar het is niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 Friends maar één keer gezien, HIMYM daarin tegen wel acht keer . Poor poor you, gecondoleerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION] S01, S02, S04 en S06 zijn goed te doen hoor :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik kijk het ook op het moment. Vindt het allemaal nog een beetje raar, maar het is niet slecht. weet niet... denk dat ik nog een aflevering moet zien om tot een besluit te komen of ik de serie echt wat vind, moet wel zeggen dat ik de insteek en het verhaal met 9/11 het allemaal wel logischer maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 (bewerkt) Zijn er mensen die Person of Interest volgen? Deze serie is sinds gister te volgen op Veronica maar ondertussen start in Amerika seizoen 2 alweer bijna. Persoonlijk vind ik dit een erg goede serie en op het moment wel een van de betere die ik zelf volg. De vorige posts dus niet gelezen en zie nu pas dat jullie het over deze serie hebben :-D Verhaal is inderdaad in het begin een beetje wazig omdat alles uitgelegd moet worden maar naar verloop van tijd wordt het wel duidelijk. 27 augustus 2012 bewerkt door Maaskantenaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 Heb heel seizoen 1 gezien. Wordt inderdaad steeds beter naar mate het seizoen vordert. Wanneer begint 2? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 augustus 2012 Share Geplaatst 28 augustus 2012 Is Alcatraz de moeite waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 augustus 2012 Share Geplaatst 28 augustus 2012 Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 augustus 2012 Share Geplaatst 28 augustus 2012 Dat idee krijg ik ook na het lezen van andere reacties. Jammer, want de eerste aflevering was wel leuk. Alleen geen zin om iedere aflevering één zaak opgelost te zien worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 augustus 2012 Share Geplaatst 29 augustus 2012 Daar liep ik ook tegen op inderdaad. Bovendien wordt elke case wel erg makkelijk opgelost. Dan neem ik de matige acteerprestaties en het magere plot nog niet eens mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 september 2012 Share Geplaatst 1 september 2012 Nog geen draadje voor The Newsroom? Goed spul hoor, zeker een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 1 september 2012 Share Geplaatst 1 september 2012 Daar liep ik ook tegen op inderdaad. Bovendien wordt elke case wel erg makkelijk opgelost. Dan neem ik de matige acteerprestaties en het magere plot nog niet eens mee. Enige pluspunt van Alcatatraz: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 1 september 2012 Share Geplaatst 1 september 2012 Dat zijn twee pluspunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 2 september 2012 Share Geplaatst 2 september 2012 Nog geen draadje voor The Newsroom? Goed spul hoor, zeker een aanrader. Heb ik ergens een topic voor geopend. Zeker goed spul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 4 september 2012 Share Geplaatst 4 september 2012 Iemand ervaring met Flashpoint? Zo ja, wat is jullie mening erover.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 6 september 2012 Share Geplaatst 6 september 2012 Aangezien het momenteel nog even vakantie is voor de meeste series ben ik met twee nieuwe en korte series begonnen: Studio 60 on the Sunset Strip: Sterke serie over de cast, maar voornamelijk de schrijvers, van een comedy-sketch tvshow. Drama met een goede proportie humor. Met onder andere Matthew Perry en Amanda Peet, gecreëerd door Aaron Sorkin (creator van oa The West Wing, The Newsroom en schrijver van oa Moneyball, Social Network). Helaas na één jaar al stopgezet, maar nog wel 22 afleveringen van allen 45 minuten. Sherlock: Toffe BBC-serie over de welbekende Sherlock Holmes, maar dan in de hedendaagse tijd. Schitterende rol van Benedict Cumberbatch en Martin Freeman als zijn side-kick is ook erg leuk. Probleem is dat het afleveringen van 90 minuten zijn die je dus niet makkelijk even tussendoor kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 september 2012 Share Geplaatst 6 september 2012 Iemand ervaring met Flashpoint? Zo ja, wat is jullie mening erover.. Kijk het weleens op tv, is woensdag op Veronica. Best een toffe serie imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten