Starálfur Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Je kunt bij PB ook zien welke bestanden er in de download staan met welke extensies. Dan moet je voordat je gaat downloaden bovenaan eerst op het aantal files klikken die de download bevat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 De allerlaatste One tree hill is te downloaden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Kom net Life's Too Short tegen. Blijkt de nieuwe serie van Ricky Gervais en Stephen Merchant te zijn. Ben heeeeel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Twee 'nieuwe' series ontdekt. Person of Interest: Actiethriller met Michael Emerson en James Caviezel in de hoofdrol. De opzet is een beetje a la White Collar / Suits (duo, villain of the week, rode draad op de achtergrond) en het kijkt wel soepel weg. Caviezel vind ik een aparte acteur. Ik ken hem verder alleen van naam, ben niet bekend met ander werk van hem, maar hier acteert hij heel 'droog'. Onbedoeld (?) komisch soms. Shameless US: Amerikaanse remake van een Britse serie, die ik overigens niet ken. Gaat over een nogal disfunctioneel gezin, waarvan de moeder is weg gelopen, waardoor de oudste dochter genoodzaakt is voor de overige 5 kinderen te zorgen, aangezien de alcoholische vader (geniale rol van William Macy overigens :D) daartoe niet in staat is. Bijna klaar met seizoen 1 en tot nu erg aangenaam. Goede mix tussen comedy en drama. Soms wat over the top, maar het blijft op zich wel geloofwaardig. Daarnaast van Showtime, dus veel tieten, schelden, geweld etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Kom net Life's Too Short tegen. Blijkt de nieuwe serie van Ricky Gervais en Stephen Merchant te zijn. Ben heeeeel benieuwd. Het is weer briljant. Precies zoals we van Gervais en Merchant gewend zijn: pijnlijk grappig. Tragikomedie op z'n best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Ben bijna bij met Nikita. Eens kijken welke serie ik nu ga kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Wat voor iets zoek je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Beetje actie denk. Kent iemand Missing? Ik kwam hem tegen op Spotnet. http://www.imdb.com/title/tt1828246/ Anders misschien aan Flashpoint beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Missing klinkt wel echt als een goede serie voor jou Wouter, ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Ja echt he, beetje Taken stijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Ik hoor goeie dingen over Homeland, nog niet zelf gezien tho Burn Notice is ook wel grappig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 april 2012 Share Geplaatst 17 april 2012 Homeland is redelijk goed ja. Ik heb zelf net seizoen 1 van Falling Skies gezien. Leuke sci-fi serie over een aliens-invasie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 18 april 2012 Share Geplaatst 18 april 2012 Grimm is ook een goede serie zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Wat is Breakout Kings ook een fantastische serie. Jammer dat volgende de (2 uur durende) season final is. Wat een actie/spanning/drama. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Helaas komt er ook nog maar twee afleveringen van Modern Family en eentje van Big Bang, en dan hebben die ook een stop. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Gister is de eerste aflevering van BBC Planet Earth Live uitgezonden en nu te downloaden in HD, ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Laat me iets weten, heb 'em gemist :\ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 http://www.bbc.co.uk/programmes/p00qj06z Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Echt een kutgevoel joh :-D Kijk je 2 seizoenen van How To Make It In America, is het nog niet bekend of er een seizoen 3 komt. Beter brengen ze die wel uit, vette serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2012 Echt een kutgevoel joh :-D Kijk je 2 seizoenen van How To Make It In America, is het nog niet bekend of er een seizoen 3 komt. Beter brengen ze die wel uit, vette serie. Bovenmatig terechte avatar Thijs, mooi lichaam heeft zij ook. Zonde trouwens van wat je zegt inderdaad, echt een heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Bovenmatig terechte avatar Thijs, mooi lichaam heeft zij ook. Zonde trouwens van wat je zegt inderdaad, echt een heerlijke serie. Ja, zeker. Dat kwam ook goed voorbij ;) Ook heerlijke serie betreft dames. Gina Gershon, Nicole LaLiberte en Lake Hall. En dan vergeet ik nog een paar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Gister is de eerste aflevering van BBC Planet Earth Live uitgezonden en nu te downloaden in HD, ben benieuwd! Ep.2 is te downloaden, ik vind het echt wel een aanrader. Sowieso is Hammond een grootheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Echt een kutgevoel joh :-D Kijk je 2 seizoenen van How To Make It In America, is het nog niet bekend of er een seizoen 3 komt. Beter brengen ze die wel uit, vette serie. Is gecanceld hoor als ik het goed gelezen had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Ja, klopt. Gingen alleen geruchten rond dat het miss op een ander network zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Kijkt er ook iemand hier Six Feet Under? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten