Jump to content

TV-series #3

Vegas
 Share

Recommended Posts

• Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vind bij series als TBBT, Friends en andere sitcoms de personages altijd veel te oppervlakkig. Blijft gewoon dezelfde humor en na een tijd begint dat te vervelen. Dan vind ik het nog bijzonder knap dat een serie als Friends zo lang heeft meegedraaid.

Ik vind het niet gek. Juist omdat ze gebruik maakten van hetzelfde concept en zo een enorme schare fans op hebben kunnen bouwen. Ik blijf zelfs na vier keer zien nog lachen om bepaalde afleveringen, dat tekent imo ook de kwaliteit van de serie. Qua diepgang is het wellicht niet de beste serie (al is de romance tussen Ross en Rachel natuurlijk epic), qua humor heeft het altijd op hetzelfde (en in mijn, en met mij vele anderen, ogen dus hoge) niveau gezeten. Dat is knap.

New Girl is trouwens ook verrassend leuk.

Absoluut. Maar dat komt vooral door de mate van nonchalance waarmee Zooey Deschanel acteert in mijn ogen, in combinatie met dat smoelwerkje van haar natuurlijk ;)

Maar erg leuke serie inderdaad.

Nou dat komt meer door Nick en Schmidt. Deschanel is wel leuk om naar te kijken, maar vind haar geen komisch talent.

Echt 100% eens, vind Deschanel eerder irritant dan iets toevoegen.

Ben trouwens eindelijk weer bij met de series die ik volg, nu bezig met de seasonfinal van Bones en dan alleen Criminal Minds nog (maar die kijk ik samen met mijn vriendin).