Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Twee 'nieuwe' series ontdekt.

Person of Interest: Actiethriller met Michael Emerson en James Caviezel in de hoofdrol. De opzet is een beetje a la White Collar / Suits (duo, villain of the week, rode draad op de achtergrond) en het kijkt wel soepel weg. Caviezel vind ik een aparte acteur. Ik ken hem verder alleen van naam, ben niet bekend met ander werk van hem, maar hier acteert hij heel 'droog'. Onbedoeld (?) komisch soms.

Shameless US: Amerikaanse remake van een Britse serie, die ik overigens niet ken. Gaat over een nogal disfunctioneel gezin, waarvan de moeder is weg gelopen, waardoor de oudste dochter genoodzaakt is voor de overige 5 kinderen te zorgen, aangezien de alcoholische vader (geniale rol van William Macy overigens :D) daartoe niet in staat is. Bijna klaar met seizoen 1 en tot nu erg aangenaam. Goede mix tussen comedy en drama. Soms wat over the top, maar het blijft op zich wel geloofwaardig. Daarnaast van Showtime, dus veel tieten, schelden, geweld etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt een kutgevoel joh :-D Kijk je 2 seizoenen van How To Make It In America, is het nog niet bekend of er een seizoen 3 komt. Beter brengen ze die wel uit, vette serie.

Bovenmatig terechte avatar Thijs, mooi lichaam heeft zij ook. Zonde trouwens van wat je zegt inderdaad, echt een heerlijke serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovenmatig terechte avatar Thijs, mooi lichaam heeft zij ook. Zonde trouwens van wat je zegt inderdaad, echt een heerlijke serie.

Ja, zeker. Dat kwam ook goed voorbij ;) Ook heerlijke serie betreft dames. Gina Gershon, Nicole LaLiberte en Lake Hall. En dan vergeet ik nog een paar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt een kutgevoel joh :-D Kijk je 2 seizoenen van How To Make It In America, is het nog niet bekend of er een seizoen 3 komt. Beter brengen ze die wel uit, vette serie.

Is gecanceld hoor als ik het goed gelezen had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites