J.Beekwilder Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Chuck ben ik nu maar eens aan het afkijken, vind het echt ontiegelijk jammer dat seizoen 5 het laatste seizoen is, wat een top serie is dit! Gelukkig begint seizoen 5 ook alweer het hoge niveau van de voorgaande seizoenen te krijgen. Ook Community kijk ik nog elke week aandachtig. Een nieuwe serie (begon op dezelfde datum met uitzenden als Chuck seizoen 5) is Grimm, man wat is dit een toffe serie. Krijg er echt de Supernatural feeling van, een serie waar ik ook weer met smart op wacht totdat ik seizoen 7 op dvd kan krijgen (koop Supernatural traditie getrouw op dvd en kijk dan samen met moeders). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 december 2011 Share Geplaatst 18 december 2011 Alleen Dexter, The League en Chuck deze week, moet ik zowaar nog een sociaal leven gaan leiden ook nog. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 21 december 2011 Share Geplaatst 21 december 2011 HBO renews 'Enlightened,' cancels 'Hung,' 'Bored to Death' & 'How to Make It in America' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 American Horror Story vind ik een sterke serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Ben inmiddels redelijk aan het opschieten met Chuck, heb t/m eerste aflevering van seizoen 3 gezien en ben verkocht. Wat een gave serie. Post dit hier omdat het eigen topic niet meer in durf uit de angst spoilers te lezen, maar snap het enthousiasme van iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Momenteel vooral Breaking Bad en The Wire aan het kijken. BB zojuist de eerste aflevering van S3 gekeken en van The Wire heb ik het eerste seizoen zojuist afgerond. Beiden heerlijke series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Ik begin echt een serie FREAK te worden haha. Overzichtje van wat ik sinds November aan serie's heb gekeken: Six Feet Under Seizoen 5 in 4 dagen Bron/Broen Seizoen 1 in 5 dagen Boardwalk Empire seizoen 2 wekelijks een aflevering Mad Men seizoen 4 in 7 dagen Dexter Seizoen 6 wekelijks een aflevering Homeland Seizoen 1 in 3 dagen House M.D Seizoen 3 alleen de laatste 5 afleveringen de rest in 2009 en 2010 gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Je hebt nog wel even voor je een echte freak bent hoor ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Nog genoeg te kijken inderdaad. Sowieso moet je een followmy.tv account hebben om jezelf freak te mogen noemen. Ik heb zelf gisteren mijn huidige serie afgekeken (The Event). Denk dat ik nu maar aan Spartacus ga beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Ik heb een followmy.tv account :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Ik begin echt een serie FREAK te worden haha. Overzichtje van wat ik sinds November aan serie's heb gekeken: Six Feet Under Seizoen 5 in 4 dagen Hoe is Six Feet Under? Ben er razend benieuwd naar, maar het kopen van de serie stel ik om een of andere reden steeds uit. Je hebt nog wel even voor je een echte freak bent hoor ;). Dit is alleen november he, en ook nog eens voornamelijk (of allemaal, ken niet iedere serie) series van 40+ minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 November en December moet ik er aan toevoegen... Six Feet Under is geweldig. Die serie is voor mij toen ik klaar was met seizoen 5 mijn nieuwe favoriete serie. De rest dat er naar komt zijn serie's als Carnivale/The Wire/Deadwood/Breaking Bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Hoe is Six Feet Under? Ben er razend benieuwd naar, maar het kopen van de serie stel ik om een of andere reden steeds uit. Dit is alleen november he, en ook nog eens voornamelijk (of allemaal, ken niet iedere serie) series van 40+ minuten. Ja? op 22 augustus was mijn total time wasted 2 maanden en 21 dagen, nu is het 4 maanden en 4 dagen. En niet te vergeten de series die ondertussen dubbel gezien zijn, dus ja, wat is dan een freak? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Jij bent gewoon een no-life. Doe normaal man. :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Moet ik er wel bij vertellen dat ik niet veel anders heb kunnen doen het grootste gedeelte van die periode hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Smoesjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 [YOUTUBE]08cWHGC6iT8[/YOUTUBE] Lachen :mrgy: Aflevering 2 is nog grappiger :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Hahahahha geniaal_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Net de eerste aflevering van Homeland op Nederland 3 gezien. Vrij sterke pilot, visueel ziet het er mooi uit. Over het verhaal heb ik gemengde gevoelens. Het idee is leuk, maar veel zal afhangen van de uitvoering. Ben bang dat ik na deze pilot al het verloop van het seizoen kan voorspellen. Ik hoop dat ik ongelijk heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Laat ff weten dan hoe het verder gaat met de serie. Ben er ook wel benieuwd naar, maar ik heb hier o.a. Rome S02 en The 4400 S01 nog liggen en wil verder gaan met Breaking Bad en Boardwalk Empire, dus er zal ruimte voor gemaakt moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Smoesjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Michael, zit je weer in Amerika ofzo? Je kijkt 's nachts zo veel series joh... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Gister de eerste 2 afleveringen van nikita gezien. Borduurt verder op die serie die de oudere users hier wel zullen kennen uit de jaren 90. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Sex Court? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Ja Sex Court :X Nee in de jaren 90 was er ook ene serie Genaamd Nikita, met o.a. Peta Wilson in de hoofdrol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten