Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

Chuck ben ik nu maar eens aan het afkijken, vind het echt ontiegelijk jammer dat seizoen 5 het laatste seizoen is, wat een top serie is dit! Gelukkig begint seizoen 5 ook alweer het hoge niveau van de voorgaande seizoenen te krijgen. Ook Community kijk ik nog elke week aandachtig. Een nieuwe serie (begon op dezelfde datum met uitzenden als Chuck seizoen 5) is Grimm, man wat is dit een toffe serie. Krijg er echt de Supernatural feeling van, een serie waar ik ook weer met smart op wacht totdat ik seizoen 7 op dvd kan krijgen (koop Supernatural traditie getrouw op dvd en kijk dan samen met moeders).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben inmiddels redelijk aan het opschieten met Chuck, heb t/m eerste aflevering van seizoen 3 gezien en ben verkocht. Wat een gave serie. Post dit hier omdat het eigen topic niet meer in durf uit de angst spoilers te lezen, maar snap het enthousiasme van iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin echt een serie FREAK te worden haha. Overzichtje van wat ik sinds November aan serie's heb gekeken:

Six Feet Under Seizoen 5 in 4 dagen

Bron/Broen Seizoen 1 in 5 dagen

Boardwalk Empire seizoen 2 wekelijks een aflevering

Mad Men seizoen 4 in 7 dagen

Dexter Seizoen 6 wekelijks een aflevering

Homeland Seizoen 1 in 3 dagen

House M.D Seizoen 3 alleen de laatste 5 afleveringen de rest in 2009 en 2010 gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin echt een serie FREAK te worden haha. Overzichtje van wat ik sinds November aan serie's heb gekeken:

Six Feet Under Seizoen 5 in 4 dagen

Hoe is Six Feet Under? Ben er razend benieuwd naar, maar het kopen van de serie stel ik om een of andere reden steeds uit.

Je hebt nog wel even voor je een echte freak bent hoor ;).

Dit is alleen november he, en ook nog eens voornamelijk (of allemaal, ken niet iedere serie) series van 40+ minuten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is Six Feet Under? Ben er razend benieuwd naar, maar het kopen van de serie stel ik om een of andere reden steeds uit.

Dit is alleen november he, en ook nog eens voornamelijk (of allemaal, ken niet iedere serie) series van 40+ minuten.

Ja? op 22 augustus was mijn total time wasted 2 maanden en 21 dagen, nu is het 4 maanden en 4 dagen. En niet te vergeten de series die ondertussen dubbel gezien zijn, dus ja, wat is dan een freak? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de eerste aflevering van Homeland op Nederland 3 gezien. Vrij sterke pilot, visueel ziet het er mooi uit. Over het verhaal heb ik gemengde gevoelens. Het idee is leuk, maar veel zal afhangen van de uitvoering. Ben bang dat ik na deze pilot al het verloop van het seizoen kan voorspellen.

Ik hoop dat ik ongelijk heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites