Big Mike Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ik weet het toevallig ja ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ligt alles stil deze week? Geen BBT, the League, Parks & Rec, Burn Notice etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ik weet het toevallig ja ;c Ik nu ook hehe :P Iemand die toevallig weet hoe ik afleveringen van Castle kan downloaden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Gewoon met torrents denk ik ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Hehe ja dacht ik al, snap daar alleen niet zoveel van :oops: Zou iemand me alsjeblieft willen helpen met het downloaden van Seizoen 2, aflevering 17 en 18 van Castle, en alles na seizoen 3, aflevering 23? Of als iemand een handige site heeft om het online te bekijken zou ook fijn zijn _O_ Alvast héél erg bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ligt alles stil deze week? Geen BBT, the League, Parks & Rec, Burn Notice etc. Guess so. Zal wel weer een feestdag o.i.d. zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Thanksgiving jongens ;) @ Gio, zonder torrents zal het lastig worden. Maar via torrents is niet zo moeilijk hoor. Download Utorrent en vervolgens zoek je via http://www.piratebay.org naar Castle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 november 2011 Share Geplaatst 26 november 2011 Hehe zit nu op PlusTube. Kan je gewoon online bekijken. Staat helaas niet elke episode op, maar wel veel. ;) Thanks voor jullie hulp, Lange en Staralfur ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Er was in de zomer een serie op RTL 4. Op zondagavond. Ging over een meid die nog bezig was met de academie maar plots was ze goed genoeg voor de FBI of CIA. Weet iemand de naam van deze serie. Ben het volledig kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Je geeft me niet veel om mee te werken, heb je nog een beetje meer info? Bekende acteur die mee speelde? Oude of nieuwe serie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Nieuwe serie, was het eerste seizoen. Ben zelf op zoek naar de naam van de hoofdrol speelster. En kan niet op de naam van de serie komen Edit: Never mind heb het gevonden. Ging om Covert Affairs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Zijn bezig met seizoen 2 in USA (bijna afgelopen) en seizoen 3 word ook gemaakt. Wat ik zo lees klinkt het wel tof, eens ff kijken. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Ja ik heb die serie op me iPad staan(en die heb ik niet bij me) maar ondertitels lopen niet helemaal gelijk dus heb nog maar 2 afleveringen gezien. Maar wat ik gezien heb is het wel chill ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Zijn bezig met seizoen 2 in USA (bijna afgelopen) en seizoen 3 word ook gemaakt. Wat ik zo lees klinkt het wel tof, eens ff kijken. :) Matigjes vond ik de afleverignen die ik bij RTL gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Covert Affairs kan ik aanraden. Alles gezien tot nu toe. Ohja, Piper Perabo natuurlijik :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 http://nosoap.nl/index.php?option=com_k2&view=item&id=130:full-trailers-terra-nova-alcatraz-ea-fox-series&Itemid=157 Kwam dit tegen. Terra Nova en Alcatraz lijken me echt baas. Iemand die meer weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Terra Nova lijkt in het begin heel erg leuk, maar na een aflevering of acht ben ik gestopt omdat het heel onrealistisch is. Het gaat over de periode waar de dinosaurus nog leefden en dat is niet eens het onrealistische. ;c Door een samenval van toevalligheden komen ze achter de oplossing. Echt een behoorlijk slecht script. ;e Er zit wel een ontzettend mooie dame in. Genaamd Shelley Conn. Mijn god. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Mja het lijkt mij vooral tof vanwege dino's. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Furo Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Welke actie/misdaad serie zou ik volgens jullie moeten zien en waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 The Sopranos The Shield The Wire Omdat dat de beste misdaadseries (in willekeurige volgorde) zijn die ik gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Afgelopen paar dagen het eerste (en voorlopig enige) seizoen van Suits gezien. Wel een leuke serie, met een paar aardige personages. Rick Hoffman speelt een geweldige bijrol. Opmerkelijk is dat de opzet van serie wel veel lijkt op die andere USA Network serie, White Collar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 The Sopranos The Shield The Wire Omdat dat de beste misdaadseries (in willekeurige volgorde) zijn die ik gezien heb. Ik kan alleen iets over The Wire zeggen, maar dat is niet alleen de beste misdaadserie die ik ken, maar waarschijnlijk het beste wat ik ooit op televisie heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 Ik kan alleen iets over The Wire zeggen, maar dat is niet alleen de beste misdaadserie die ik ken, maar waarschijnlijk het beste wat ik ooit op televisie heb gezien. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 Helemaal mee eens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 Laatste tijd vooral Castle aan het kijken. Leuke serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten