Juca Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ff 2 seizoenen van Covert Affairs aan het downloaden. Kijken of het was is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Morgen beginnen aan Friday Night Lights. Ben benieuwd! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ff 2 seizoenen van Covert Affairs aan het downloaden. Kijken of het was is. Mwa, ik vond het maar een redelijk tussendoortje. Niks boeiends, al begint het wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 30 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2011 Ik moet ff een nieuwe sitcom zien te vinden. Bijna klaar met Rules of Engagement, dus zoek nog een vervanger om half September door te komen tot de nieuwste series weer starten. Tot nu toe gezien: [spoiler=Series]90210 2,5 Men Blue Mountain State Californication Chuck Community Desperate Housewives Entourage Game of Thrones Glee Gossip Girl House How I Met Your Mother How To Make It In America Modern Family Rules of Engagement Skins UK The Big Bang Theory The Inbetweeners The Office US Weeds Dus mocht iemand nog toffe sitcoms/komedies kennen. (en ja, in die lijst staan niet enkel sitcoms/komedies) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 Everybody Hates Chris of Melissa & Joey. Everbody Hates Chris gaat over de jeugd van Chris Rock en Melissa & Joey is de nieuwe comedy van ABC (vanaf 5 september op Comedy Central) telt inmiddels 24 afleveringen waarvan er dit seizoen nog 6 komen (2 per week, dus mooi op tijd klaar voor al het geweld vanaf 20 september). Everbody Hates Chris heeft 88 episodes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 Melissa & Joey, is dat wat Lange? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 Dus mocht iemand nog toffe sitcoms/komedies kennen. Friends natuurlijk. Die mag niet ontbreken in dat lijstje. En anders Happy Endings. Helaas had het eerste seizoen maar 13 afleveringen, maar die zijn wel de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 Melissa & Joey, is dat wat Lange? Vind vooral Joey wel leuk in combinatie met de tieners van het gezin. Melissa gaat wel, de verhaallijn is wel leuk bedacht. Melissa is de tante van twee tieners, die ze in huis neemt omdat hun vader op de vlucht is voor de politie vanwege Embezzlement (fucken met geld). Joey was een van de werknemers van die vader en word uiteindelijk nanny van het gezin (Melissa en de 2 tieners dus) omdat Melissa het niet alleen aan kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 30 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2011 Friends natuurlijk. Die mag niet ontbreken in dat lijstje. En anders Happy Endings. Helaas had het eerste seizoen maar 13 afleveringen, maar die zijn wel de moeite waard. Friends heb ik gezien, maar expres niet bij dat lijstje gezet omdat 'ie al wat ouder is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 @LV: check 30 Rock of It's Always Sunny In Philadelphia eens, lekker fijne series met niet teveel moraal (IASIP al helemaal niet). En ik weet niet of je het kunt vinden, maar anders is Off Centre ook wel tofjes. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 30 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2011 Off Centre is legendarisch :). Moet de 2 die jij noemt inderdaad nog kijken. Thanks! Beginnen met 30 Rock. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 LV: Scrubs is ook echt een goede comedy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Morgen beginnen aan Friday Night Lights. Ben benieuwd! :) Eerste 3 episodes gezien. Mooie serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 @ LV; Psych is ook goed te doen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 The League! en Parks & Recreation ofcourse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 3 september 2011 Share Geplaatst 3 september 2011 Daarstraks toevallig een aflevering van Reno 911! gezien. Was eigenlijk nog wel grappig.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 3 september 2011 Share Geplaatst 3 september 2011 @LV ; Dexter ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Dat is toch geen sitcom :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Je meent het, ik stel gewoon Dexter voor aangezien het niet voorkomt in z'n lijstje en je het toch wel moet gezien hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Ik moet ff een nieuwe sitcom zien te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Ja ik kan ook lezen hoor :cab: Zoals ik al zei stel ik gewoon Dexter voor, niet meer niet minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Ik ben het met je eens dat hij Dexter wel gezien moet hebben, maar hij vraagt om een sitcom om even de maand door te komen en dan is Dexter a) geen sitcom en b) wel aan de uitgebreide kant. Maar laten we maar stoppen met deze discussie ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 5 september 2011 Share Geplaatst 5 september 2011 Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen van South Park begint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 september 2011 Share Geplaatst 5 september 2011 Seizoen 15 is al 7 afleveringen onderweg hoor, maar als je wilt weten wanneer het verder gaat, dan 3 oktober. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 5 september 2011 Share Geplaatst 5 september 2011 Heb het gemist dan, dan maar terug kijken op de South Park site;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten