Evers Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Toen we er vorig jaar met de play-offs met 400 man waren stond je echt op mekaar gedrukt, dat was geen pretje. Met 200 man vind ik het dan toch redelijk vol, waarbij je tenminste nog een beetje bewegingsvrijheid hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2011 Anders geef je het weg in de slotminuut zeg ;e Wel nog steeds een goede uitgangspositie, thuis maar afmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Niks is idd nog gespeeld, Zwolle was voetballend beter en wij zijn qua inzet vele malen sterker, ach gelukkig is ajax kampioen kan je daar lekker gloryhunten. Nu is het stil en wanneer ze zondag winnen oh wat zijn ze dan goed en oh wat heb ik het dan fout, ga lekker hunten jochie, je weet dat je jezelf zowel geen zwollenaar als ajacied mag noemen want je hunt er lekker op los waar winst is is chris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 21 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2011 Zin in morgen, moet op zich wel lukken om te winnen. Boer en Slot keren in ieder geval terug :) @hierboven: Heb je het er niet vaak genoeg over gehad, ik ben voor Ajax EN FC Zwolle, verzin eens wat nieuws of stop lekker met janken ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 2-1! Haha, verlengen en hopen op penals.. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Gefeliciteerd Snipes, voor ons is het beter om niet te promoveren en voor jullie denk ik ook niet.. (je mag Boer heel erg bedanken!) Gezien de wedstrijd was zwolle voetballend beter, Cambuur had meer passie en hebben jullie denk ik met een gelukje 2 goals gemaakt vooral de 1e... Ach voetbal is voetbal en geluk moet je hebben, en penalties is een loterij en je die viel jullie kant uit, jammer heel jammer maar helaas gezien de stand op de ranglijst terrecht. Gefeliciteerd en Chris lees het topic eens door en kijk hoe je wordt uitgelachen je kan je beter niet mee rmet Zwolle gaan bemoeien want zelfs snipes heeft zich tegen je gekeerd. Je bent en blijft een gloryhunter en dat weet je zelf dondersgoed, want je bent meer voor ajax lees ik en gezien je al nooit bij ajax komt voel je al helemaal niks voor zwolle. Je bent gewoon een neutrale toeschouwer die zich als hooligan gedraagt. Je wordt van de 18 pagina's gaan er minstens 15 over jou. Snipes nogmaals gefeliciteerd, de club met het meeste geluk heeft gewonnen. Zwolle Cambuur Geluk & een beetje ongeluk Beter voetbal Meer Passie,Strijd en sfeer 50 50 met de dobbelsteen naar Zwolle kant, maak er een mooi feest van volgende week! Ik hou nu 100 euro in de portemonnee die ik oh zo graag had uit willen geven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 22 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2011 Ook weer terug, leuke pot gezien met kansen voor beide ploegen. Tweede helft was Zwolle gewoon beter, met een beetje mazzel kom je op 1-1 en Wildschut schiet hem er heerlijk in _O_ Verlenging was matig, Ars had hem wel mogen maken en in de slotseconde kom je goed weg na dat schot op de lat. Ging zowat dood tijdens de penalty's, maar Dennis blijft een Zwollenaar. _O_ Om nu maar op die post hierboven in te gaan, komt ie weer aan hoor met zijn gloryhunter gezeik. Emdee is voor Ajax en Zwolle, Stanley is voor Ajax en Cambuur, Kerft is voor Feyenoord en Den Bosch, Handzeep voor Ajax en Den Bosch en ga zo maar door. Alleen bij mij kom je weer zeiken over gloryhunter, omdat dat simpele zieltje van jou niets beters kan verzinnen. Ik heb al 100x gezegd dat Ajax op 1 staat en Zwolle op 2. Ik pak elk jaar een wedstrijd of 10 a 12 mee met Zwolle, dus nee ik ben niet zo'n diehard fan als jij, Stefan en Berjan zijn. Maar om nu elke keer te gaan zeiken over dat gloryhunter gedoe is gewoon kansloos. Kan je het niet hebben dat mijn 2 favoriete ploegen eens een keer een goed seizoen hebben ;e;e Maar blijf vooral lekker oordelen over iemand die je niet eens kent. ;e Ik vond je altijd wel sportief, maar die reacties van jou op deze pagina zijn enkel frustraties. Op dit soort momenten gun ik je deze nederlaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Bedankt Wessel. Boer was inderdaad erg goed. Wat was de Vries goed vandaag zeg. Overigens respect voor jullie dat jullie continue bleven zingen. Heb genoten van jullie publiek. Aan onze kant was het erg stil, maar dat zal ook zo zijn redenen hebben gehad door het feest van gisteren in Zwolle. Op dit moment heeft Zwolle niks te zoeken in de Eredivisie, maar wie zei dat ook niet van Excelsior dit seizoen? Alles is mogelijk en donderdag eerst maar eens een goed resultaat neerzetten tegen VVV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Kijk Stanley en Emdee posten niet als 'diehard fans' en jij wel en ja dan is het logisch dat de diehard fans zich zo tegen je gaan gedragen.. (ik heb het je eerst ook proberen uit te leggen maar jij eist gewoon op de 1 of andere manier credits op, onbewust misschien) Klaar sorry je moet je gewoon wat meer op de achtergrond houden, en waarom zou het frustratie zijn als wij er beter voorstonden voor de 2-1.. Achja klaar, ik vind je een glorysupporter en dat vinden de mensen de 15 pagina's hieronder ook. Maar Snipes idd, Boer ik haat em omdat ie goed is, ons publiek ja dat is onze kracht(en wij verdienen de eredivisie ook omdat sch totaal geen fanathieke aanhang heeft.. Wij verdienen het maar lopen alles ALTIJD net mis, hoe frustrerend is dat altijd pech hebben en toch blijven komen..) daarom verdien(d)en wij het gewoon meer als jullie, dat wat wij deden straalden de spelers ook prima uit... (VECHTEN VOOR JE CLUB) voetballend hadden we niks in te brengen tegen jullie.. Ach Mark is een held en tja wat chris over Dennis zegt is niet waar, hij voelt zich thuis bij Cambuur en heeft aangegeven oh zo graag de winnende te maken, ik neem hem niks kwalijk niemand niet, voetballend en over hete hele seizoen waren we minder.. Maar over de 2 (3) duels is eigenlijk de onterechte winnaar doorgegaan.. Maar ja soms moet je wat geluk hebben? Dat hebben jullie na de winterstop niet gehad.. En gezien de stand 2/5 is het terrecht dat jullie doorgaan.. Maar over de onderlinge duels hadden wij het toch echt verdiend. Al zeg ik het zelf, achja uit een zwaar Cambuuroog dan. Het is een 50/50 die jullie kant is opgevallen en ach ik kan wel boos worden maarja daar schieten we ook niks mee op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 22 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2011 Verschil met Stanley en Emdee is dat zij (bijna) nooit naar Zwolle en Cambuur gaan. Maar ach, laat het hangen joh, waar je je al niet aan kan ergeren :cab: Boer hield er vandaag een aantal belangrijke ballen uit, maar hetzelfde deed jullie keep. Toen op het eind Botteghin in de spits werd gezet kreeg die de Vries nog aardig wat kansen, had toen ook in jullie voordeel kunnen uitvallen. En die opmerking van vd Wal moet je ook vooral serieus nemen...... Tuurlijk heeft Zwolle op dit moment niets te zoeken in de Eredivisie, maar met een paar versterkingen en wat gehuurde spelers van Eredivisie ploegen moeten ze toch een heel eind komen. Maar voordat we allemaal op de zaken vooruit lopen, moet eerst VVV nog worden verslagen... Gaat lastig genoeg worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Hoop dat Zwolle wint van Venlow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2011 Vanavond VVV thuis, hopelijk kunnen ze een goede uitgangspositie neerzetten voor het uitduel. Gok op een kleine overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Stadion niet eens vol... Matigjes. Verder gok ik op kleine overwinning VVV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Stadion niet eens vol... Matigjes. Verder gok ik op kleine overwinning VVV Het is op een donderdag, de play-offs zijn niet bij je seizoenskaart geteld en je betaalt de hoofdprijs voor een kaartje. Is dus helemaal niet zo vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Tuurlijk wel. Je kunt promoveren, dan ga je toch wat dan ook naar je club lijkt mij? Durf te wedden dat bij 9/10 clubs uitverkocht zou zijn hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Ik had ook verwacht dat het wel vol zou zitten bij de finale van de play-offs, maar daarentegen is het ook zeer begrijpelijk dat het niet zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Waar is dat feestje, hier is dat feestje :-D ik moest hardop lachen, wat slecht. Jammer dat de aftrap al om 8 uur is, weet ook niet hoe duur het is anders wou ik nog wel ff gaan kijken, maar niet zo lang weer van werk en moet nog douchen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Moet je de belgische versie eens op youtube luisteren, nog beter :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Waarvna? :cab: Edit: VW8DQD-wwFc :-D:-D, wat een jostilied. Als ze dat bij ons op tribune zouden zingen zou ik spontaan huilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Ik kan het zwolle gewoon niet gunnen dan kijk ik en denk ik leeg stadion, finale wtfock. Voetbal leeft er dus echt niet, in Leeuwarden was het stadion binnen 2 uur uitverkocht geweest op wat voor dag die wedstrijd dan ook gespeeld werd. Het is donderdagAVOND. werken doen we tot 6 uur, moet je dan uit ach dan begrijp ik het. Ik kan niet kijken en ik ga niet kijken want ik denk, hier hadden wij moeten staan. Wij hadden dit verdiend en niet dat sing when your winning clubje uit zwolle. 0-3 = leeg uitvak daar. 2-0 = vol uitvak daar. Gloryhunters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Nu weten ze het wel hoor Wessel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Het is wel aardig leeg inderdaad, sneu.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Dit is dan wel iets minder dan EL playoffs maar hoorde van een vriend dat ADO ook bij lange na niet uitverkocht was terwijl dat het afgelopen jaar wel vaak genoeg het geval was en die wees ook op het feit dat donderdagavond een kutdag is voor veel mensen. (Kan het zelf alleen nu niet checken op EL weet dus niet of het echt zo is) Dat huilie huilie gedoe over niet verdienen is alleen onzin, Zwolle heeft gewonnen of ze nou in een leeg stadion spelen of voor 50.000 man dat maakt geen hol uit daar kan team team zelf ook niks aan doen of moeten clubs met kleinere aanhang verboden worden om te promoveren? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Nu weten ze het wel hoor Wessel Als hun gewoon in het stadion zitten, hoeven ze zich er toch niks van aan te trekken.. En tegen snipes heb ik niks dusja... Die heb ik geloof ik gelijk toen ik thuis kwam gefeliciteerd.. & tja Chris hoeft zich er ook niks van aan te trekken want die is zoals ie zelf zegt toch voor ajax.. (en een beetje voor zwolle) & ik blijf erbij bij ons was het meer dan vol geweest... Zowel thuis als uit, zowel bij 1-0 als bij 0-6... Zwolle zal ook wel een aardig vol uitvak hebben nu(moet toch wel vol zijn, want bij 1-2/0-2/1-3/2-3 is de kans gewoon nog groot genoeg) Al heeft die ene tegengoal ons wel de kop gekost.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Je zegt serieus in iedere post hier hetzelfde. Beter blijf je dus gewoon even weg als je niets nuttigs te zeggen hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten