Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Helaas niet, vrijdag tijdens de training een tentamen en zaterdag werken + etentje van familie. Ook kut dat die open dag nu een maand eerder is dan normaal, had wel zin in de afscheidswedstrijd van Joost Broerse :(

Jullie nog van plan dan om een aantal oefenwedstrijden mee te pakken? Zitten een paar leuke potjes bij :)

Misschien Dnipro. Ik denk dat ze die beter naar het stadion kunnen verplaatsen want dat is niet de slechtste tegenstander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was het van plan om met dezelfde groep als de Open Dag te doen. Maar op 1 na zijn we tijdens alle potten op vakantie en de enige die we wel kunnen heeft m'n broertje afscheidsavond en musical van school. Hoop stiekem dat er nkg eentje bijkomt nadat we terug zijn van vakantie aangezien er dan nog twee week zijn, maar ga er niet van uit...:(

Hmm, zonde. Dan maar competitiewedstrijden he ;c

Misschien Dnipro. Ik denk dat ze die beter naar het stadion kunnen verplaatsen want dat is niet de slechtste tegenstander.

Ja zit zelf ook even te kijken wat valt te combineren met werk. Dnipro wil ik ook sowieso meepakken, verder ben ik denk ik wel te vinden bij de wedstrijden tegen Hatto Heim en Derby County. (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg jammer inderdaad, maar het is niet anders. Competitiewedstrijden is ook een beetje een probleem, want ik heb geen seizoenskaart (zou hem zelf moeten betalen en dat is meer dan al het zakgeld dat ik in een jaar krijg ;c Ook kan/wil ik niet op zondag, want ben gelovig en heb er dan gewoon niet zo'n goed gevoel bij om te gaan.) Dus maar gewoon een keertje met het gezin gaan op vrijdag/zaterdag en samenvattingen. Mag ook geen FOX omdat 'voetbal dan te leidend is in het gezin', dus dat wordt hem ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg jammer inderdaad, maar het is niet anders. Competitiewedstrijden is ook een beetje een probleem, want ik heb geen seizoenskaart (zou hem zelf moeten betalen en dat is meer dan al het zakgeld dat ik in een jaar krijg ;c Ook kan/wil ik niet op zondag, want ben gelovig en heb er dan gewoon niet zo'n goed gevoel bij om te gaan.) Dus maar gewoon een keertje met het gezin gaan op vrijdag/zaterdag en samenvattingen. Mag ook geen FOX omdat 'voetbal dan te leidend is in het gezin', dus dat wordt hem ook niet.

Ik heb precies hetzelfde. Gelukkig vind mn pa het ook leuk dus ga ook vaak met hem naar zaterdag wedstrijden. De bekerfinale was de eerste wedstrijd op zondag en de eerste uitwedstrijd die ik bezocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen toch even bij de eerste training wezen kijken, was wel weer leuk om te zien. Aantal spelers waren afwezig om verschillende redenen (Lukoki, Labylle, Lam, Sainsbury), maar verder stond er een redelijke selectie op het veld. Nieuwe spelers op de training waren Veldwijk (weinig gezien, één schot op de paal) en Kvida (moet duidelijk nog wennen aan het niveau), ook positief was dat Karagounis weer meedeed. Waren ook nog een aantal proefspelers aanwezig voor zover ik ze kon herkennen. Emmanuel Mende van Dortmund is een fysiek sterke verdediger, echt een beest irl. Maakte op het eerste oog een prima indruk. Dalvin Havertong van Sparta viel niet heel erg op en Boban Lazic komt alleen maar naar binnen en loopt zich dan vast :D De jeugdspelers vielen verder niet heel erg op, al werd Mike Hauptmeijer (keeper) bij gebrek aan beter maar centraal achterin gezet tijdens de partij huhu. Werd trouwens 1-0 voor een ploeg die grotendeels uit de basisploeg bestond, doelpuntje van Sheraldo Becker.

Kingsley Ehizibue heeft verder een tweejarig contract getekend en Lukoki is definitief naar Ludogorets. Allebei dikke prima (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen toch even bij de eerste training wezen kijken, was wel weer leuk om te zien. Aantal spelers waren afwezig om verschillende redenen (Lukoki, Labylle, Lam, Sainsbury), maar verder stond er een redelijke selectie op het veld. Nieuwe spelers op de training waren Veldwijk (weinig gezien, één schot op de paal) en Kvida (moet duidelijk nog wennen aan het niveau), ook positief was dat Karagounis weer meedeed. Waren ook nog een aantal proefspelers aanwezig voor zover ik ze kon herkennen. Emmanuel Mende van Dortmund is een fysiek sterke verdediger, echt een beest irl. Maakte op het eerste oog een prima indruk. Dalvin Havertong van Sparta viel niet heel erg op en Boban Lazic komt alleen maar naar binnen en loopt zich dan vast :D De jeugdspelers vielen verder niet heel erg op, al werd Mike Hauptmeijer (keeper) bij gebrek aan beter maar centraal achterin gezet tijdens de partij huhu. Werd trouwens 1-0 voor een ploeg die grotendeels uit de basisploeg bestond, doelpuntje van Sheraldo Becker.

Kingsley Ehizibue heeft verder een tweejarig contract getekend en Lukoki is definitief naar Ludogorets. Allebei dikke prima (y)

Deed Bulut mee? Hoeveel vangt PEC voor Lukoki?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las dat het een record bedrag is en meer dan 1 miljoen.

Zijn inderdaad de verhalen die nu rondgaan op Twitter e.d., maar is (nog) nergens bevestigd.

Nieuwe thuisshirt is bekend trouwens, jammer dat het oude PEC-logo weg is links, had dan iig dat Robey logo omlaag gedaan, nu staat dat zo kaal. Verder had het clublogo naar mijn mening ook wel iets groter gemogen, maar goed. Zonder sponsor is verder wel tof, twijfel of ik dit shirt ga halen of dat ik voor het uitshirt ga.

CIb7kQRWEAARkZe.jpg:large

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn inderdaad de verhalen die nu rondgaan op Twitter e.d., maar is (nog) nergens bevestigd.

Nieuwe thuisshirt is bekend trouwens, jammer dat het oude PEC-logo weg is links, had dan iig dat Robey logo omlaag gedaan, nu staat dat zo kaal. Verder had het clublogo naar mijn mening ook wel iets groter gemogen, maar goed. Zonder sponsor is verder wel tof, twijfel of ik dit shirt ga halen of dat ik voor het uitshirt ga.

CIb7kQRWEAARkZe.jpg:large

Ik heb het uitshirt van vorig jaar zonder het oude logo maar met Lam achterop. :*)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Europese uitshirt bedoel je? Wilde destijds ook nog eentje van Nijland halen maar die waren helaas allemaal al weg toen ik langs de fanshop ging :(

Ja was het enige shirt dat ze drie dagen voor de bekerfinale nog in mijn maat hadden. Volgens mij ben ik de enige met een shirt van hem die hem niet persoonlijk kent. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; weet jij wie de linksbuiten van het team van Veldwijk was? Een klein mannetje, maar niet dun of zo...

Heb je nog gezien volgens mij ;c

Dat was dus die Lazic ;c Waar heb je mij gezien dan? Ben ik zo herkenbaar? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd waar PEC nog mee op de proppen komt qua spelers. Drost en met name Saymak zullen wel vertrekken.

Mits de mogelijkheden er zijn is de bedoeling ook nog dat er een keeper, (linksbenige) centrale verdediger en vleugelspeler met diepgang komen. Gok dat een vertrek van Drost niet lang meer zal uitblijven eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah oké, ik en een vriend vroegen het ons al af...

Ik weet niet zeker of jij het was, maar ik dacht je te zien met een vriend in de fanshop, boek ophalen?

Lol, klopt :mrgy: Moest inderdaad een boek ophalen wat ik had gewonnen met de facebookactie huhu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah oké haha. Weet je toevallig ook wie die Aziaat die gister meetrainde was? Heb al gegoogeld maar kan het niet vinden. Cultheld in m'n vriendengroep nu al ;c

Shuntaro Koga, 16-jarig gastje uit Japan wat afkomstig is van Leicester City. Heeft vorig jaar al weleens meegedaan met de A1 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites