Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

Pepijn maakte weer eens een overduidelijke M met z'n handen bij de foto,, zal straks eens alle foto's naast elkaar zitten kijken of er misschien iets uit komt:P

Pepijn doet alles ook niet te overdreven, maar molt toch hier en daar heel sneaky zonder het al te opvallend te doen. Perfecte mol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zie het nu net nog een keer terug..

Bij de test, Karin wilt als eerste.. Dus heeft geen voorbereiding, maar die heb je ook niet nodig als mol, je gaat altijd door. En voor ze het scherm zag, was ze al aan het grijnzen en lachen, maw; ze is door.

Dus na deze uitzending is het echt Karin voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door uit het niets 'executie' te brullen en de meest complexe opdracht tot nu toe tot een goed eind brengen?

Ik denk dat ze dat deed, om zo toch een beetje vertrouwen te winnen. En uiteindelijk riep ze zelf: we doen gewoon 'Mol'. Bovendien heeft zij die tweede opdracht niet opgelost, zij loopt eerst 7 minuten te gillen, dikke chaos enzo. Nadat de anderen me nog 3 minuten te gaan zich er ook mee gaan bemoeien is het zo opgelost. Het is precies gegaan zoals zij wou. De eerste keer het vertrouwen winnen, maar toch geen geld hebben. Tweede keer wel het vertrouwen hebben, en dus lekker mollen, helaas voor haar waren ze nog net op tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd, daar dacht ik vandaag nog over na. Voor de mol is het makkelijker als er iemand meteen weggaat = 1 uitzending minder = minder geld dat er gehaald kan worden. Dus wrs zit de mol bij de 3 die geen scherm kregen

Dat vind ik ook weer nie. Helemaal kloppen. Pepijn wilde zelf. En de andere 5 was loting. Dus het zou kunnen wat je zegt maar dat zou pure toeval zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patrick - Mol

Anna - Winnares

Soundos - Verliezer

Dat moet de finale worden.

En hoe verklaar je dan de opdracht met de jeeps? Lijkt me dat een mol geen verdubbeling van het geld wilt.

Nadat Soundos de vorige aflevering uit het niets executie brulde, heb ik mijn geld gezet op Karin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoe verklaar je dan de opdracht met de jeeps? Lijkt me dat een mol geen verdubbeling van het geld wilt.

Uiteraard niet. Hierom stelde hij ook voor een klein beetje geld weg te gooien (samen met Art) zodat de hele opdracht zou mislukken. Risico was iets te groot, omdat Art heel gretig hapte.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mooi actie zou zijn geweest als hij geld weg kon gooien zonder dat iemand het merkte. Dachten ze dat ze alles hadden voor de verdubbeling, maar dat was dan niet zo. Dat is pas een goede actie. Misschien heeft die het wel geprobeerd, maar is het niet gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, neem nou maar van mij aan dat het gewoon Soundos is. Je hoeft maar één uitzending op haar te letten en je hebt haar door. Zoals ook vandaag weer.

Opdracht 1: Hier is het niet makkelijk om te mollen. Ieder haalt zelf geld binnen, wat Pieter Jan ook zei. Als mol kan je hier dus niks aan doen, tenzij je doe alsof jij het geld ophaalt en in het mandje stopt. Het is toch gek dat er maar negen kokertjes in die mand lagen, dit was immers maar goed voor 900 euro, terwijl je bij een gemiddelde opdracht toch meer verdiend, toeval? Ik denk het niet.

Opdracht 2: Spreekt voor zich, niet meehelpen met de kist tillen, en 'helaas' ook geen 200 euro binnenhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar weet je wat het is, Art die ligt er te duidelijk bovenop, en haalt bovendien tenminste nog geld binnen. Art speelt gewoon goed het spel. Bovendien zie je in die afleveringen niet alles wat er gebeurt. Wanneer Soundos de mol is dan zul je zien dat ze de helft van die kokertjes weg heeft gegooid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was Pepijn's aflevering, wat een held was hij tijdens opdrachten altijd. Snap ook echt niet waarom sommige mensen hier nog dachten dat hij de mol was, hij deed overduidelijk altijd z'n best en won veel geld.

Art molt te opzichtig, maar hij is wel een goede speler moet ik zeggen. Als hij de mol blijkt te zijn dan heeft hij het eigenlijk juist heel goed gedaan omdat iedereen denkt dat hij het niet is door z'n gedrag.

Patrick en Soundos zijn nu mijn voornaamste kandidaten voor de mol. Anna heeft teveel geld binnen gehaald eigenlijk. Ook hebben ze expres dat stukje erin ge-edit dat Pepijn zegt dat Anna niet de mol kan zijn, en daarna vloog ie eruit. Daarmee proberen ze de kijker op een ander pad te zetten.

Was Pepijn trouwens niet Karin's mol deze keer? Zou de zoveelste keer zijn dat Karin doorgaat ondanks dat ze op de geelimineerde persoon stemt als mol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het dan toch Soundos....

Ik hoop het niet, maar ik denk haast dat het zo is. Inderdaad, ze draagt niet veel bij. Als ze haar mening geeft, zorgt ze enkel voor commotie en vertraging. Ik vind trouwens ook dat Anna vaak in beeld komt voor commentaar op opdrachten, dus zij staat als tweede op m'n lijst. Ik geloof niet meer dat de mol mannelijk is...

Denk dat ik wilde dat Pepijn de mol was, zodat hij de finale zou halen. Wat een held is het toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites