Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Leuke aflevering weer. Ik denk nog steeds dat Karin de mol is alhoewel Patrick daar na vandaag ook kans op maakt. Karin vond ik opvallend tijdens de opdracht met de bussen, toen ze Anna negeerde en tegen de andere bus op knalde. :cab: Patrick zorgde ervoor dat de versnellingsbak van de bus kapot ging, durfde opeens niet meer op het touw te lopen en was opeens zo aardig om twee jokers weg te geven aan Art. :cab:

Wat bedoelde Soundos eigenlijk met: ''Ik wil dat Anna mij verdenkt als de mol, want anders zit ze nooit op de echte mol'' oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karin kan de mol niet zijn, Horace ging eruit omdat iemand anders met even veel fout sneller klaar was, Karin zat op Horace dit werd duidelijk bij het vragenspel dat wil zeggen dat Karen ook fout zat maar dus geluk had omdat ze sneller klaar was. Toen als ze 10 minuten langer erover had gedaan had ze eruit gelegen en de Mol kan er nooit uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mol kan er sowieso niet uit en de test heeft daar niet heel veel mee te maken volgens mij. Het risico bannen ze al uit aan het begin dus er zitten daar waarschijnlijk geen aanwijzingen in. Anders kom je er vrij snel achter wie het niet zijn zoals je nu dus al aangeeft.

Daarnaast is niet gezegd hoeveel fouten Karin had, het enige wat je weet is dat zij op de verkeerde persoon heeft gestemd. Voor de rest kun je niet kijken hoeveel vragen zij fout had dus de hele conclusie kan al niet getrokken worden of wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar waarom zal een mol stemmen op een niet mol? Dat is toch totaal niet logisch? Een mol weet vanzichzelf dat hij de mol is, dus stemt niet op een niet mol. En ze kunnen toch niet vermijden dat die vraag kwam? Die vragenreeks werd gewoon uitgezonden beetje raar als je dan een paar vragen weghaald zodat een niet mol verdacht kan blijven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar waarom zal een mol stemmen op een niet mol? Dat is toch totaal niet logisch? Een mol weet vanzichzelf dat hij de mol is, dus stemt niet op een niet mol. En ze kunnen toch niet vermijden dat die vraag kwam? Die vragenreeks werd gewoon uitgezonden beetje raar als je dan een paar vragen weghaald zodat een niet mol verdacht kan blijven?

Huh? De mol doet alsof hij z'n eigen mol heeft tijdens die testen. Zij zat op Horace en vloog er niet uit, en zogenaamd had ze het sneller gemaakt dan Horace. Mja, dat kan gelogen zijn natuurlijk, haar naam werd ook niet genoemd (had ook Miryanne kunnen zijn die sneller was), en de mol gaat toch altijd wel door. Nu is ze weer door gegaan terwijl ze helemaal moest switchen van mol.

Patrick is ook wel vaag bezig, maar Art ook. Ik vond dat stukje van Art over dat Patrick misschien wel de mol is erg gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karin is ook verdacht hé, volgens mij zit iedereen bijna op haar..

Maar toch blijf ik bij Patrick.

²

Zit nu de aflevering terug te kijken. Wel opdrachten waar je makkelijk kunt mollen. Daardoor blijf ik bij Patrick, die deed vorige week te vaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat kan niet gelogen zijn dat ze op Horace stemde want bij die vragenspel werd er aan haar gevraagd op wie was stemde jij zei zij Horace en dat antwoord klopte.

Ja omdat ze dat ook heeft gedaan in de test, alleen dan kan ze alsnog wel de mol zijn. Het was juist heel handig dat ze Horace had gestemd, want daardoor kon ze de vraag eerlijk beantwoorden want Art had er toch geen reet aan omdat Horace eruit ligt. Naja, whatever, ik zit nog steeds op Art.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin steeds meer naar Soundos te neigen, die lijkt een beetje het spel van Milouska van een paar jaar geleden te spelen. Dom, niets snappen, alles is prachtig!

Mijn lijstje wordt steeds kleiner,

Patrick en Karin zijn te opvallend bezig.

Jan had anders nooit die strobaal gepakt.

Anna heb ik nog niet echt zien mollen.

Pepijn is het niet, anders had Hannah er ingezeten.

Ik hou over Soundos en Art.

Link naar opmerking
Deel via andere websites