Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Oh Oh Cherso/Tirol

Arsène

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

In Nederland heeft de reputatie van de beruchte realityreeks Oh oh Cherso een flinke deuk gekregen. Het programma volgt jongeren op het Griekse eiland Chersonissos en zet hen neer als een bende promiscue ijdeltuiten met hersenen ter grootte van een pindanoot.

Vooral dat laatste blijkt niet te kloppen. Toch niet in het geval van de 20-jarige brunette Bibi Breijman, die met haar 1,55 meter de bijnaam Kaboutertje kreeg. Het meisje dat niets liever doet dan wenkbrauwen epileren nam deel aan de Nationale IQ-test op zender BNN en haalde een score van liefst 132. Daarmee komt ze in de buurt van de categorie 'hoogbegaafd'. Haar score zegt uiteraard niks over het IQ van haar Oh oh Cherso-collega's Sterretje, Tijgertje, Sniper, Matsoe Matsoe, Jokertje, Angel en Slimpie.

lol :-D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond alleen het eerste seizoen leuk, toen wisten die deelnemers nog niet wat voor impact het had. Naderhand had ik sterk het idee dat ze het juist deden voor de aandacht.

En er zit nu ook zo´n kneusje bij die aan allemaal van dat soort programma´s meedoet Temptation Island en Ex on The Beach heb ik hem al voorbij zien komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond alleen het eerste seizoen leuk, toen wisten die deelnemers nog niet wat voor impact het had. Naderhand had ik sterk het idee dat ze het juist deden voor de aandacht.

En er zit nu ook zo´n kneusje bij die aan allemaal van dat soort programma´s meedoet Temptation Island en Ex on The Beach heb ik hem al voorbij zien komen.

wtf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de dochter van mijn ex zou kijken zou ik lekker iets anders gaan doen maar ok

Toen was het de dochter van mijn vriendin. En ik heb niet meegekeken maa je krijgt toch het een en ander mee, ook in de voorstukjes van dat programma, want MTV staat toch vaak op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister weer zitten kijken natuurlijk. Heb wel het idee dat er wat dingen vanuit de producers wordt ingefluisterd want sommige dingen lijken wel wat vooropgezet. Zoals bijv. dat hitje wat ze proberen te maken op het deuntje van 'Freed from desire'.

Wel hardop lachen bij dat surfen / bodyboard-achtige ding waar die blonde vol op d'r bek ging. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister weer zitten kijken natuurlijk. Heb wel het idee dat er wat dingen vanuit de producers wordt ingefluisterd want sommige dingen lijken wel wat vooropgezet. Zoals bijv. dat hitje wat ze proberen te maken op het deuntje van 'Freed from desire'.

Wel hardop lachen bij dat surfen / bodyboard-achtige ding waar die blonde vol op d'r bek ging. :D

Haha welkom bij televisie. Televisie is per definitie nep en dit soort reality al helemaal, praktisch alles is in scène gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites