Sick Blik Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 En nog voor dik ook, weet echt niet wat hij daarmee wilde bereiken. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 In Nederland heeft de reputatie van de beruchte realityreeks Oh oh Cherso een flinke deuk gekregen. Het programma volgt jongeren op het Griekse eiland Chersonissos en zet hen neer als een bende promiscue ijdeltuiten met hersenen ter grootte van een pindanoot. Vooral dat laatste blijkt niet te kloppen. Toch niet in het geval van de 20-jarige brunette Bibi Breijman, die met haar 1,55 meter de bijnaam Kaboutertje kreeg. Het meisje dat niets liever doet dan wenkbrauwen epileren nam deel aan de Nationale IQ-test op zender BNN en haalde een score van liefst 132. Daarmee komt ze in de buurt van de categorie 'hoogbegaafd'. Haar score zegt uiteraard niks over het IQ van haar Oh oh Cherso-collega's Sterretje, Tijgertje, Sniper, Matsoe Matsoe, Jokertje, Angel en Slimpie. lol :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Mjah heb die IQ-Test gekeken maar dat lijkt me dus echt niet representatief :cab:. Al moet gezegd worden dat zij wss wel van hun allemaal de slimste is aangezien ze geloof ik wel gewoon dr HAVO heeft afgemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Sowieso gedraagt zij zich ook gewoon normaal, neemt niet iedere gozer mee naar huis etc. Heb haar keer gesproken en gewoon echt toffe chick (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 november 2016 Auteur Share Geplaatst 8 november 2016 Vanavond 20:30 op RTL 5! GCjrhcQlloc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Ze hebben weer een mooi stel bij elkaar gevonden:D heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 november 2016 Share Geplaatst 10 november 2016 "Wie is Ferensi?" In tijden niet zo hard gelachen. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Die vriend van Zjenefief kan ook geen 3 woorden achter elkaar uitspreken. Man man man :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 november 2016 Auteur Share Geplaatst 11 november 2016 Ik vond er eigenlijk weinig aan, ik denk dat ik hier te oud voor word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Ik vond er eigenlijk weinig aan, ik denk dat ik hier te oud voor word. Ik had precies hetzelfde Wout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Dit was dan ook echt schrikbarend slecht. Niet dat de originele Oh Oh Cherseau een denderend niveau had maar dat was nog wel enigszins vermakelijk. Deze mensen zijn echt stuk voor stuk stumperts;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Ik vond alleen het eerste seizoen leuk, toen wisten die deelnemers nog niet wat voor impact het had. Naderhand had ik sterk het idee dat ze het juist deden voor de aandacht. En er zit nu ook zo´n kneusje bij die aan allemaal van dat soort programma´s meedoet Temptation Island en Ex on The Beach heb ik hem al voorbij zien komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 november 2016 Auteur Share Geplaatst 11 november 2016 Ik vond alleen het eerste seizoen leuk, toen wisten die deelnemers nog niet wat voor impact het had. Naderhand had ik sterk het idee dat ze het juist deden voor de aandacht. En er zit nu ook zo´n kneusje bij die aan allemaal van dat soort programma´s meedoet Temptation Island en Ex on The Beach heb ik hem al voorbij zien komen. wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 wtf Dochter van mijn ex keek die programma;s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 november 2016 Auteur Share Geplaatst 11 november 2016 Ok gelukkig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Als de dochter van mijn ex zou kijken zou ik lekker iets anders gaan doen maar ok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Als de dochter van mijn ex zou kijken zou ik lekker iets anders gaan doen maar ok Toen was het de dochter van mijn vriendin. En ik heb niet meegekeken maa je krijgt toch het een en ander mee, ook in de voorstukjes van dat programma, want MTV staat toch vaak op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Toen was het de dochter van mijn vriendin. En ik heb niet meegekeken maa je krijgt toch het een en ander mee, ook in de voorstukjes van dat programma, want MTV staat toch vaak op. :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 :moop: :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Vanmiddag teruggekeken. Wat een sjonnies :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 16 november 2016 Share Geplaatst 16 november 2016 Gister weer zitten kijken natuurlijk. Heb wel het idee dat er wat dingen vanuit de producers wordt ingefluisterd want sommige dingen lijken wel wat vooropgezet. Zoals bijv. dat hitje wat ze proberen te maken op het deuntje van 'Freed from desire'. Wel hardop lachen bij dat surfen / bodyboard-achtige ding waar die blonde vol op d'r bek ging. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 16 november 2016 Share Geplaatst 16 november 2016 Gister weer zitten kijken natuurlijk. Heb wel het idee dat er wat dingen vanuit de producers wordt ingefluisterd want sommige dingen lijken wel wat vooropgezet. Zoals bijv. dat hitje wat ze proberen te maken op het deuntje van 'Freed from desire'. Wel hardop lachen bij dat surfen / bodyboard-achtige ding waar die blonde vol op d'r bek ging. :D Haha welkom bij televisie. Televisie is per definitie nep en dit soort reality al helemaal, praktisch alles is in scène gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 november 2016 Share Geplaatst 16 november 2016 "Regie" @lingo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 november 2016 Share Geplaatst 16 november 2016 Haha prachtige tv is dit. Allemaal domme mensen natuurlijk maar heerlijk om naar te kijken. En Shady vind ik oprecht een toffe kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 16 november 2016 Share Geplaatst 16 november 2016 Haha prachtige tv is dit. Allemaal domme mensen natuurlijk maar heerlijk om naar te kijken. En Shady vind ik oprecht een toffe kerel. Shady was bij Ex on the Beach al grappig, hier is die ook zo'n droogkloot :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten