Marc. Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Flight heeft het niet gedaan. Anders liep dat paard wel met een bebloede anus rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Flight heeft het niet gedaan. Anders liep dat paard wel met een bebloede anus rond. Nja mijne liep opeens ergens in de woestijn, misschien dat hij hem mee het ISIS café in wilde nemen. :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Voortaan alles gewoon nametaggen. 'Messi'. Dan durft ie niet in de buurt te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Voortaan alles gewoon nametaggen. 'Messi'. Dan durft ie niet in de buurt te komen Juist een reden om 't mee te nemen en af te slachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Nja mijne liep opeens ergens in de woestijn, misschien dat hij hem mee het ISIS café in wilde nemen. :o Is mole cules ook gone? Maakt niet uit heb toch nog 2 zadels. Vanaf 5u een marathon + mission ender dragon?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; Inb4 ez mad Mole cules is ergens verstopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Deze ontvoerpoging krijgt nog een staartje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Iemand die alvast recources kan verzamelen voor de Golfcourt. Misschien sheep-farm bouwen?? [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Iemand die alvast recources kan verzamelen voor de Golfcourt. Misschien sheep-farm bouwen?? [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; Werken tot vijf vrind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; Nieuwe farm? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Echt niet normale mobspawn daar elke keer. Geen idee waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Ben nu dus alles kwijt door dat geile kut java met zijn virtual memory ;e ;e ;e ;e ;e ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Sinds wanneer is Minecraft zo laggy? Zat net in SP in een jungle en krijg echt maar 5-10 FPS :cab: Minen is ondraaglijk op deze manier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Sinds wanneer is Minecraft zo laggy? Zat net in SP in een jungle en krijg echt maar 5-10 FPS :cab: Minen is ondraaglijk op deze manier Had ik ook dus toen ging ik dus dood, nieuwe update mss? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Eerste hole zojuist gecreërd xD . Leggo "Open MU MineCraft EnderGolf Tournament" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Waar ligt ie dan Erikjan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 -11 - 503 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 (bewerkt) Had ik ook dus toen ging ik dus dood, nieuwe update mss?Fucking irritant :cab: Geen idee of het door Optifine kan komen ofzo EDIT: Wat meuk van Optifine uitgezet in opties en ineens 300 FPS :cab: :cab: :cab: 7 juli 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Fucking irritant :cab: Geen idee of het door Optifine kan komen ofzo EDIT: Wat meuk van Optifine uitgezet in opties en ineens 300 FPS :cab: :cab: :cab: Serieus? 4:28 MC.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Serieus? 4:28 MC..Que? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Denk dat hij het tijdstip bedoelt waarop je die post plaatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Binnenkort trouwens ff de moeilijkheid van de server omhoog schroeven, uitdaging begint er nu wel af te gaan qua vechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Zo jammer van die FPS hier :D Had in een andere server zieke auto farms gemaakt, maar die resources die ik ervoor nodig heb zijn nauwelijks te verkrijgen zonder een bloeddruk van het niveau Scolari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Zo jammer van die FPS hier :D Had in een andere server zieke auto farms gemaakt, maar die resources die ik ervoor nodig heb zijn nauwelijks te verkrijgen zonder een bloeddruk van het niveau Scolari Speel je in fullscreen? Misschien je Minecraft maar 1200x700 ofzo doen? Dat scheelt bij mij altijd veel fps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Speel je in fullscreen? Misschien je Minecraft maar 1200x700 ofzo doen? Dat scheelt bij mij altijd veel fps. Venstertje, maar die maximaliseer ik wel. BInnenkort wel ff kijken of het wat uitmaakt als ik die wat kleiner zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten