Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben benieuwd wanneer Jiggy met Het Grote Plaatje komt. Iemand de nieuwe EP van Akwasi met Rob DeKayal gehoord?

Heb gehoord zelfde dag als Detox en het album van Kendrick en Cole

Op de singles na nog niet, maar zag 't op Spotify staan. Staan er nog Hayzee producties op btw?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Great Minds had echt afwisselende tracks, dan erg goed, dan weer matig.

Ik vind Rico sowieso solo echt minder dan bij Opgezwolle. Sticks kan ik veel en veel meer waarderen dan Rico als solo-rapper. Vanmiddag ook weer die plaat beluisterd met ART. Erg lekker hoor :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop toch dat ik die gasten niet live hoef te zien tijdens Woohah! :P

Wil trouwens van alles wat ik niet ken nog wat proberen. Dus mensen aanraders voor spul van Dret & Krulle, Safi & Spreej, Reazun, Ares, Aer, Diggy Dex en Timmietex? De rest ken ik wel (op YG na maar dat is wss ruk), vind ik allemaal ook dope op JVT na. Denk dat ik van dit rijtje wel een paar niet zo boeiend vind, zoals Diggy Dex. :P

Ben vooral benieuwd naar Dret & Krulle want die schijnen echt een vette show te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aer is dope. Geen Nederhop maar ok (ze komen ook niet uit NL)

Echte cruisemuziek vind ik dat, altijd in de waggy met het zonnetje

Ares laatste tijd paar keer gezien, soms zijn zn shows wel leuk in elkaar gezet, maar niet echt hele goede rapper ofzo, moet ook heel erg publiek meekrijgen om de show nice te laten zijn. Dret en Krulle waren DVH 2012 wel nice, maar is lang geleden. Timmietex moet je tegen rappen met Brabants accent kunnen, ik kan het meestal ff hebben, maar moet ook niet te lang duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil ook gaan, aantal vrienden hebben al tickets maar ben zelf zo skir als een alimentatie betalende gescheide vader met vijf kinderen

En dan twee posts erboven beginnen over het album van Reverse :cab: 100x liever teksten van Typhoon dan wejow ik zag die chick lopen in de stad en ze was echt lekker

Ik vind de teksten van Typhoon op dit album te zweverig. Dat zeg ik op basis van de tracks die uit zijn en de snippets. Natuurlijk was zijn vorige album ook iets van zweverig, maar toch iets meer concreter. Ook vind ik die ene track (lobi a bobbi blablabla) te geforceerd en te politiek correct.

Overigens heb ik enkel en alleen gezegd dat ik die plaat van Reverse ging checken, werd er niet echt vrolijk van eerlijk gezegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop toch dat ik die gasten niet live hoef te zien tijdens Woohah! :P

Wil trouwens van alles wat ik niet ken nog wat proberen. Dus mensen aanraders voor spul van Dret & Krulle, Safi & Spreej, Reazun, Ares, Aer, Diggy Dex en Timmietex? De rest ken ik wel (op YG na maar dat is wss ruk), vind ik allemaal ook dope op JVT na. Denk dat ik van dit rijtje wel een paar niet zo boeiend vind, zoals Diggy Dex. :P

Ben vooral benieuwd naar Dret & Krulle want die schijnen echt een vette show te hebben.

Amir Salar is ook een aanrader, wat een fenomeen is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de teksten van Typhoon op dit album te zweverig. Dat zeg ik op basis van de tracks die uit zijn en de snippets. Natuurlijk was zijn vorige album ook iets van zweverig, maar toch iets meer concreter. Ook vind ik die ene track (lobi a bobbi blablabla) te geforceerd en te politiek correct.

Overigens heb ik enkel en alleen gezegd dat ik die plaat van Reverse ging checken, werd er niet echt vrolijk van eerlijk gezegd

Ik snap. Je hebt zeker een punt

Ben jij ook bij Woohah moat?

Wil wel gaan, maar vind t wel prijzig. Sowieso word ik van namen als Chance, Earl Sweatshirt en Danny Brown niet blij. Denk niet dat t hem gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil wel gaan, maar vind t wel prijzig. Sowieso word ik van namen als Chance, Earl Sweatshirt en Danny Brown niet blij. Denk niet dat t hem gaat worden.

Gast Meth en Red zijn in hun eentje al 39 piek waard. :D

Krijg je nog Mos Def, Great Minds, Typhoon er gratis bij. Verder vind ik zelf Danny Brown en Earl wel dope hoor, denk vooral de laatste live, Earl heeft sowieso wel talent, beetje de jonge MF DOOM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ey wajo wat is dit, gewoon gaan mayne. ;) Ik ga sowieso kaartje halen [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites