ForzaUtreg Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; Ik hou me ook aanbevolen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 juni 2014 Share Geplaatst 15 juni 2014 Weet niet of ik er verder nog aan meer kan komen, maar ik zal voor je kijken. Besef nu pas dat ik ze ook allemaal voor $40 op Ebay had kunnen gooien.. maarja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnezebra Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Is het de moeite waard om een PS4 of Xbox One te kopen? Wat voor games zullen er uitkomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Mijn mening? Momenteel is het nog niet de moeite. De meeste next-gen games komen pas in 2015 uit. Als ik jou was, zou ik dus nog even wachten tot de prijs verder daalt. Lijstje van games die momenteel uit zijn op PS4: Assassin's Creed IV: Black Flag Battlefield 4 Call of Duty: Ghosts FIFA 14 Killzone Shadow Fall Tomb Raider Rayman Legends Thief Infamous Second Son Wolfenstein: The New Order Watch Dogs Voor Xbox One: Assassin's Creed IV: Black Flag Battlefield 4 Call of Duty: Ghosts FIFA 14 Dead Rising 3 Forza Motorsport 5 Killer Instinct Ryse: Son of Rome Tomb Raider Rayman Legends Thief Titanfall Wolfenstein: The New Order Watch Dogs Deze lijst toont enkel de AAA-games maar er zijn dus weinig exclusives en de meeste games zijn multi-platform (PC, PS4 en Xbox One). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnezebra Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Is nog niet de moeite waard ja, zou het vooral kopen voor Fifa en GTA en Watch Dogs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Ik heb hem wel gehaald en vind het zeker de moeite waard. Alleen FIFA is al een vooruitgang bijvoorbeeld. Daarbij is hij nu misschien nog wel voorradig. Als je langer wacht, zoals de meeste mensen doen, pis je straks naast de pot ;) Daarbij zal de prijs voorlopig nog niet dalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 juni 2014 Share Geplaatst 21 juni 2014 Nadat m'n gamescollectie een hele tijd stof heeft liggen vergaren kreeg ik laatst weer zin om weer eens wat te spelen, vooral de games die ik vroeger nooit heb uitgespeeld. Op PS2 begonnen met Splinter Cell: Chaos Therory, maar ook games als Silent Hill 4 (vroeger mee gestopt omdat ik teveel schrik had :D Sluit trouwens niet uit dat dit weer kan gebeuren) of Gun ga ik nu eens uitspelen. Op de laptop is het een beetje kijken wat die aan kan, hier begonnen met Painkiller en die draait alvast soepel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 Nadat m'n gamescollectie een hele tijd stof heeft liggen vergaren kreeg ik laatst weer zin om weer eens wat te spelen, vooral de games die ik vroeger nooit heb uitgespeeld. Op PS2 begonnen met Splinter Cell: Chaos Therory, maar ook games als Silent Hill 4 (vroeger mee gestopt omdat ik teveel schrik had :D Sluit trouwens niet uit dat dit weer kan gebeuren) of Gun ga ik nu eens uitspelen. Op de laptop is het een beetje kijken wat die aan kan, hier begonnen met Painkiller en die draait alvast soepel. Silent Hill 4 vind ik zelf heel erg minder, was me niet eng genoeg. Silent Hill 2 is echt bruut. Die moet je halen snoet. Dat is echt een zieke game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 Chaos Theory is een topper ja, beste spel van de Splinter Cell reeks imo :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 juni 2014 Share Geplaatst 22 juni 2014 Silent Hill 4 vind ik zelf heel erg minder, was me niet eng genoeg. Silent Hill 2 is echt bruut. Die moet je halen snoet. Dat is echt een zieke game. Eerst maar eens zien of ik nu wel Silent Hill 4 trek zonder pampers, dan zal ik er eens over nadenken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 4 juli 2014 Share Geplaatst 4 juli 2014 UFC PS4 en meer! € 34,95 http://link.marktplaats.nl/824596282 Dit is oplichterij lijkt me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 juli 2014 Share Geplaatst 4 juli 2014 Verkopers: Dimitri & Salim Beschrijving: Hallo gamers, Wij van Digital Game Plaza geloven in gemak. Daarom hebben wij gekozen om 100% digitaal te zijn. Nooit meer dagen wachten op je pakket! Digitale spellen ontvang je spellen vrijwel direct! Nooit meer op staan om een schijfje te verwisselen! Kies je favoriete spel met je controller of zelfs je stem! Nooit meer je spel kwijtraken! Digitale spellen bewaar je veilig op het internet! Nooit meer een bekraste schijf! Digitale spellen gaan nooit stuk, jouw spel blijft jouw spel voor altijd! Daarom verkopen wij digitale spellen voor de Xbox one en PS4 u krijgt 20% extra korting als iemand via uw referentie een spel koopt.(Neem contact met ons op voor meer informatie en voorwaarden.) Zonder racistisch te worden mbt buitenlandse landen, maar ik zou dit niet vertrouwen nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 juli 2014 Share Geplaatst 4 juli 2014 Onmogelijk om legit te zijn. Trouwens zes zinnen met uitroeptekens achter elkaar hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Divinity: Original Sin, heerlijk spel en van Belgische makelijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 13 juli 2014 Share Geplaatst 13 juli 2014 Ben nu bezig met Star Wars: The Knights of the Old Republic. Wat een epic spel zeg haha. Enige wat wel jammer is aan dit spel is dat het sloom is. Nee bedoel niet qua graphics, maar qua gameplay. Overal naartoe lopen en shit. Kost ellendig veel tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 juli 2014 Share Geplaatst 13 juli 2014 Ben nu bezig met Star Wars: The Knights of the Old Republic. Wat een epic spel zeg haha. Enige wat wel jammer is aan dit spel is dat het sloom is. Nee bedoel niet qua graphics, maar qua gameplay. Overal naartoe lopen en shit. Kost ellendig veel tijd. Ik ben gisteravond weer begonnen aan Medieval 2! :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 13 juli 2014 Share Geplaatst 13 juli 2014 Jij oude geilerd. Dat spel heb ik kapot gespeeld. Altijd hotseaten met vrienden. :<:<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 juli 2014 Share Geplaatst 13 juli 2014 Jij oude geilerd. Dat spel heb ik kapot gespeeld. Altijd hotseaten met vrienden. :<:<:< Ja hoe deed je dat eigenlijk? Kost dat veel tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 13 juli 2014 Share Geplaatst 13 juli 2014 (bewerkt) Uhm, ik zoek ff op hoe je dat moet doen. En wat bedoel je met je laatste vraag? Of het veel tijd kost om te regelen óf of het veel tijd kost om dat met vrienden te spelen? [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; 13 juli 2014 bewerkt door LosMerengues Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Uhm, ik zoek ff op hoe je dat moet doen. En wat bedoel je met je laatste vraag? Of het veel tijd kost om te regelen óf of het veel tijd kost om dat met vrienden te spelen? [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Dat het veel tijd kost met vrienden te spelen. Steeds maar weer opslaan, uploaden, mailen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Nee joh, zo werkt dat niet. :-D [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Nee joh, zo werkt dat niet. :-D [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Huhu nee? Was met Rome Total War wel man. ;c Leg het me dan maar eens uit. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Je komt gewoon met z'n allen bij elkaar en speelt met z'n allen op 1 computer. De landen die je bent zijn gewoon steeds om de beurt aan slag. Dus stel ik ben Frankrijk en jij Spanje. Ben ik eerst met Frankrijk aan de beurt en als ik end turn druk, ben jij aan de beurt met Spanje. Allemaal op dezelfde computer. Heb echt dagen versleten met vrienden in dit spel. Soms zelfs met 8 man. :cab: [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Je komt gewoon met z'n allen bij elkaar en speelt met z'n allen op 1 computer. De landen die je bent zijn gewoon steeds om de beurt aan slag. Dus stel ik ben Frankrijk en jij Spanje. Ben ik eerst met Frankrijk aan de beurt en als ik end turn druk, ben jij aan de beurt met Spanje. Allemaal op dezelfde computer. Heb echt dagen versleten met vrienden in dit spel. Soms zelfs met 8 man. :cab: [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Ah zo. :D Ja, dat heb ik ook gedaan toen alles nog bij elkaar woonden. Maar we wilden juist nu 'online' spelen snap je. ;c Dan moet je dus wel steeds de savegame naar elkaar mailen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Ja dan wel ja. Dat is het enige jammere aan Medieval II. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten