King XVI Geplaatst 28 december 2012 Share Geplaatst 28 december 2012 Psychonauts, wauw :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 P99qJGrPNLs wel nog ruim twee jaar wachten =\ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Schoen97 Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Weet iemand een goed Vechtspel voor de pc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Eindelijk Emergency 2013 goed werkend_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Geniaal, dat spel speelde ik vroeger altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik kan niet wachten op de nieuwe SimCity : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2013 Echt he:D Al die trailers zien er echt super vet uit. Heel apart trouwens dat hij eerder voor Mac uitkomt dan voor Windows. Dat zie je ook nooit:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Echt he:D Al die trailers zien er echt super vet uit. Heel apart trouwens dat hij eerder voor Mac uitkomt dan voor Windows. Dat zie je ook nooit:cab: Ja, klopt. Komt in maart uit voor Windows volgens mij? Als je bijvoorbeeld die gameplay video ziet :<. Lijkt me zo gruwelijk vette game. Zie net dat je je kon inschrijven om de beta-versie te spelen. 3 dagen te laat met inschrijven :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Hoop wel dat je een deftige internetverbinding hebt want het spel heeft always-online DRM :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Zit nu aan de diablo 3, best verslavend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Halo 4 binnenkort eindelijk halen:< Altijd (lees=3jaar) die-hard Halo fan geweest: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Ik kan niet wachten op de nieuwe SimCity :< Ik heb met dat soort spellen altijd dat ik helemaal enthousiast raak van hoe anderen een stad hebben gemaakt, maar dat ik er zelf echt 3x niks van bak:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 26 januari 2013 Share Geplaatst 26 januari 2013 Ik heb met dat soort spellen altijd dat ik helemaal enthousiast raak van hoe anderen een stad hebben gemaakt, maar dat ik er zelf echt 3x niks van bak:cab: Haha feit. Ik weet niet of je de vorige versie heb gespeeld? Dan keek je op YouTube naar echt hele mooie steden. Begon jij, kreeg je niet eens elektriciteit aangesloten bij de huizen of hadden ze geen water. Al ziet dat er bij deze versie wel veel makkelijker eruit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 26 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2013 Klopt,. Trip (van de PU) had dat ook al gezegd. Hij schijnt echt een stuk makkelijker te zijn geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 26 januari 2013 Share Geplaatst 26 januari 2013 Heb nu Cities XL op m'n PC staan, maar daar heb ik ook echt precies hetzelfde. Kan gewoon geen mooie stad maken:cab: Misschien is het begin ook gewoon kut en moet je wat doorzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Ein-de-fucking-lijk Ornstein & Smough verslagen in Dark Souls :D Zat hier al zo lang vast, damnnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Altijd leuk als GFWL je savegames wist bij het veranderen van je gamertag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 februari 2013 Share Geplaatst 14 februari 2013 [video=youtube;-lAVdiao0e4] Voor de liefhebbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Far Cry 3 geleend van een kameraad. Iemand ervaring mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Nope... Jammer genoeg, nog nooit gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Far Cry 3 geleend van een kameraad. Iemand ervaring mee?Spel van het jaar hoor :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 De Let's Play van xcal is erg vermakelijk, niet echt een game die ik zelf zou spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 Far Cry 3 geleend van een kameraad. Iemand ervaring mee? Brute game!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 Inmiddels stukje gespeeld op makkelijkste niveau en het is nu al moeilijk hehe ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 Meen je dat? Ik heb het nu al enorm makkelijk op het moeilijkste niveau en ben ook even gestopt omdat het iets te repetitief wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten