Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Helaas geen AZ uit voor mij, money trouble en dan moet ik keuze maken tussen Ajax of AZ uit. Kon nog wel kaartje fixen voor thuisvak maar dan ben ik nog net zoveel, zo niet meer, geld kwijt aan randzaken.

Ga overigens uit van een gelijkspel tegen AZ, we zullen zeker onze kansen krijgen en ik hoop dat Falkenburg er dan eentje inprikt. Koning Kolder mag natuurlijk ook. 1-1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klote pot gisteren. Van der Linde vond ik echt zeer matig, veel balverlies en in plaats van naar voren te voetballen was alles op een gigantisch laag tempo tikkie terug en breed. Zelf eigenlijk ook geen goede kans gecreerd dus gewoon terecht verloren. Vrijdag MOETEN er weer 3 punten gepakt worden tegen Cambuur. Wij hebben nog wat van ze te goed na hun het kampioenschap gegeven te hebben, verwacht alleen niet dat er veel uitsupport is vrijdag. Ze betalen 42,50 voor kaartje. Belachelijk natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1240600_10151774370955208_1826638821_n.jpg

1240612_10153266322425704_239529616_n.jpg

Het nieuwe spandoek, 70 meter breed, voor de B-Side. Prachtig doekje.

Daarnaast werd gister de totale opbrengst van actie middenstip bekend gemaakt, de actie om echt gras in de Adelaarshorst te houden. Die actie is meer dan gelukt, wij spelen op echt gras wat natuurlijk hoort in de Adelaarhorst.

Het totaal bedrag is ruim € 94.000,- dat is natuurlijk een fantastisch bedrag dat we met z'n allen hebben opgehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Chris, bij jullie hangen altijd van die plastic doeken. Ga gewoon weg uit dit topic als je niks zinnigs te melden hebt.

Vanavond een potje tegen DVS '33 uit Ermelo, een aantal reserves zullen mogen spelen vanavond.

Ze zijn wel gek geworden bij de club. Zaterdag spelen we om 20.45 uur bij Ajax, moeten we om 16.30 uur al aanwezig zijn om in de bus te stappen en 17.45 vertrekken. Iemand teveel gezopen daar denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Chris, bij jullie hangen altijd van die plastic doeken. Ga gewoon weg uit dit topic als je niks zinnigs te melden hebt.

Vanavond een potje tegen DVS '33 uit Ermelo, een aantal reserves zullen mogen spelen vanavond.

Ze zijn wel gek geworden bij de club. Zaterdag spelen we om 20.45 uur bij Ajax, moeten we om 16.30 uur al aanwezig zijn om in de bus te stappen en 17.45 vertrekken. Iemand teveel gezopen daar denk ik.

Tja, een paar op de lange zijde, de grote doeken op noord worden gewoon zelf gemaakt hoor. Maar een vriendelijk verzoek aan jullie dan om ook niet in het Zwolle topic te komen met irritante posts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja inderdaad. Even een opsomming: (gekopieerd van forum)

- Geen biertje vooraf op het supportersplein.

- Half 8 (of zelfs nog eerder ben je al in het uitvak).

- Als cluster 1 'joden' liedjes zingt worden cluster 2 en 3 teruggestuurd.

- Na afloop 45 min wachten.

Vooral dat 'joden' liedjes. Kom op he, die lui zingen zelf niets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een paar mindere uitslagen tegen goede tegenstanders is het zaak dat we de komende weken weer punten gaan pakken, eerst NEC thuis waar zeker kansen liggen. Hoop wel dat die blinde vink van een Schmidt gepasseerd gaat worden en Amevor op zijn plaats speelt. Daarna Feyenoord thuis, wordt lastig maar hopen op een puntje. Die weken erna ook zeker weer kansen met Heracles en Roda.

Komende 2 wedstrijden gelukkig alweer uitverkocht en op zaterdagavond wat de sfeer altijd ten goede komt omdat er dan genoeg tijd is om de keel te smeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites