Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Vanmiddag Volendam uit, helaas zelf niet bij. Wel van plan nog een aantal uitwedstrijden te bezoeken dit jaar. Te beginnen met De Graafschap voor de tweede keer dit seizoen, en daarna sowieso Den Bosch en Cambuur nog. _O_

Als we vanmiddag trouwens winnen is de aansluiting volledig terug en kan het nog wel eens een leuke tweede seizoenshelft voor ons gaan worden_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:-D Toch jammer, die jongen was echt goed paar jaar terug bij Cambuur. Hadden toen echt een eredivisiewaardige selectie.

Klopt keek toen elke vrijdag naar de samenvattingen speciaal voor Cambuur toen moesten ze ook promoveren met dat elftal maar omdat het toen niet gelukt is zijn ze alleen maar erop achteruitgegaan omdat die spelers te duur waren voor de Jupiler League.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar Zwolle is volgens mij goed weggekomen. Erg zuur voor jullie.

Tegen [MENTION=15369]Christian.[/MENTION] wil ik nog even zeggen dat je dit soort dingen beter in het Zwolletopic kan posten. Na iedere wedstrijd tegen GAE moet jij hier weer even reageren op deze manier. Totaal onnodig. Daarnaast vind ik het woord 'jullie' wat onnozel staan, wie weet doen de GAE supporters hier op het forum er totaal niet aan mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar Zwolle is volgens mij goed weggekomen. Erg zuur voor jullie.

Tegen [MENTION=15369]Christian.[/MENTION] wil ik nog even zeggen dat je dit soort dingen beter in het Zwolletopic kan posten. Na iedere wedstrijd tegen GAE moet jij hier weer even reageren op deze manier. Totaal onnodig. Daarnaast vind ik het woord 'jullie' wat onnozel staan, wie weet doen de GAE supporters hier op het forum er totaal niet aan mee.

Oh die jullie is ook niet persoonlijk, maar naar die achterlijke B-side van hun. En ik ben de eerste die zal toegeven dat Zwolle goed weg is gekomen, maar goed.

Bovendien lokken bepaalde supporters van GAE op dit forum dit ook uit hoor, ik zal geen namen noemen. Maar ik ben al weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb daar inderdaad niet aan meegedaan, wist eerst niet waar het over ging maar na 1x kapte bijna iedereen er ook mee hoor.

Achja baal der als de pest van. We waren gewoon de betere maar die graf Houtkoop 3x 1 op 1... 1490.gif

Verder hebben wij maar weer bewezen wat voor geweldige supporters wij hebben voor een club van ons formaat, beter dan die lui die 90 minuten bijna niets van zich laten horen uitgezonderd van de doelpunten en 2 minuten voor tijd..;e

aac.gifaac.gifaac.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax verhuurt talent Xandro Schenk voor de rest van het seizoen aan Go Ahead Eagles. De centrale verdediger kan in Deventer zijn debuut in het profvoetbal maken en rijpen.De negentienjarige Schenk speelde bij Ajax in het beloftenteam. De in Almere geboren voetballer representeerde diverse nationale jeugdelftallen en zal nu in De Adelaarshorst aan zijn ontwikkeling kunnen werken.Go Ahead bekijkt daarnaast William Ekong, eveneens een Nederlandse jeugdinternational. De verdediger staat onder contract bij Tottenham Hotspur en traint nu mee in Deventer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites