Raymon. Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Haha hoerenzooi man ben ik met wintersport met school ;e klotezooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Prachtig, kijk er naar uit _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 november 2012 Auteur Share Geplaatst 2 november 2012 Zakelijke overwinning 1-4 uit bij Excelsior.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Zakelijke overwinning 1-4 uit bij Excelsior.:) 1-6 inmiddels zie ik, doen ze enorm goed, ook al speelt Excelsior met 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 november 2012 Auteur Share Geplaatst 2 november 2012 Ja idd, Kolder als wissel erin gekomen (was gepasseerd na matige prestaties) en scoort nu 3x;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Ja idd, Kolder als wissel erin gekomen (was gepasseerd na matige prestaties) en scoort nu 3x;c. 2x, volgens teletekst :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 november 2012 Auteur Share Geplaatst 30 november 2012 Matchday vandaag weer, ik voorspel een zeer simpele overwinning tegen een zwak Emmen;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Zonder Jeffrey de Visscher btw. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 :-D Toch jammer, die jongen was echt goed paar jaar terug bij Cambuur. Hadden toen echt een eredivisiewaardige selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 november 2012 Auteur Share Geplaatst 30 november 2012 Hahaha, dat heb ik trouwens laatst nog op de radio gehoord dat iemand was opgepakt voor wildpoepen. Maar dat werd toen niet verteld dat het een voetballer was:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 december 2012 Auteur Share Geplaatst 16 december 2012 Vanmiddag Volendam uit, helaas zelf niet bij. Wel van plan nog een aantal uitwedstrijden te bezoeken dit jaar. Te beginnen met De Graafschap voor de tweede keer dit seizoen, en daarna sowieso Den Bosch en Cambuur nog. _O_ Als we vanmiddag trouwens winnen is de aansluiting volledig terug en kan het nog wel eens een leuke tweede seizoenshelft voor ons gaan worden_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 :-D Toch jammer, die jongen was echt goed paar jaar terug bij Cambuur. Hadden toen echt een eredivisiewaardige selectie. Klopt keek toen elke vrijdag naar de samenvattingen speciaal voor Cambuur toen moesten ze ook promoveren met dat elftal maar omdat het toen niet gelukt is zijn ze alleen maar erop achteruitgegaan omdat die spelers te duur waren voor de Jupiler League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 december 2012 Auteur Share Geplaatst 16 december 2012 Botpleuris van 3-1 voor naar 3-3... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 december 2012 Auteur Share Geplaatst 16 december 2012 Jaa hoor hoe krijgen die grafhomo's het ook weer voor elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 18 december 2012 Auteur Share Geplaatst 18 december 2012 Joey heeft er ook zin in;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 En Joey is niet de enige, ik kan niet wachten. Helaas pas laat in de stad. Biet'm in de rugge, die blauwvingers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 december 2012 Auteur Share Geplaatst 19 december 2012 Hele dag al stiknerveus. Nog 2 uurtjes werken en dan GAAAAAN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Succes man! Ik leef mee van afstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 december 2012 Auteur Share Geplaatst 19 december 2012 Joo thanks man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Wat zijn jullie ook een stel kansloze mongolen :-D Een beetje liedjes zingen over een overleden Zwolle supporter, stoer hoor. Alleen daarom al verdienden jullie het om te verliezen. Respectloos volk ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar Zwolle is volgens mij goed weggekomen. Erg zuur voor jullie. Tegen [MENTION=15369]Christian.[/MENTION] wil ik nog even zeggen dat je dit soort dingen beter in het Zwolletopic kan posten. Na iedere wedstrijd tegen GAE moet jij hier weer even reageren op deze manier. Totaal onnodig. Daarnaast vind ik het woord 'jullie' wat onnozel staan, wie weet doen de GAE supporters hier op het forum er totaal niet aan mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar Zwolle is volgens mij goed weggekomen. Erg zuur voor jullie. Tegen [MENTION=15369]Christian.[/MENTION] wil ik nog even zeggen dat je dit soort dingen beter in het Zwolletopic kan posten. Na iedere wedstrijd tegen GAE moet jij hier weer even reageren op deze manier. Totaal onnodig. Daarnaast vind ik het woord 'jullie' wat onnozel staan, wie weet doen de GAE supporters hier op het forum er totaal niet aan mee. Oh die jullie is ook niet persoonlijk, maar naar die achterlijke B-side van hun. En ik ben de eerste die zal toegeven dat Zwolle goed weg is gekomen, maar goed. Bovendien lokken bepaalde supporters van GAE op dit forum dit ook uit hoor, ik zal geen namen noemen. Maar ik ben al weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 december 2012 Auteur Share Geplaatst 20 december 2012 Heb daar inderdaad niet aan meegedaan, wist eerst niet waar het over ging maar na 1x kapte bijna iedereen er ook mee hoor. Achja baal der als de pest van. We waren gewoon de betere maar die graf Houtkoop 3x 1 op 1... Verder hebben wij maar weer bewezen wat voor geweldige supporters wij hebben voor een club van ons formaat, beter dan die lui die 90 minuten bijna niets van zich laten horen uitgezonderd van de doelpunten en 2 minuten voor tijd..;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2013 Ekong van Tottenham 10 dagen op proef bij Eagles. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2013 Ajax verhuurt talent Xandro Schenk voor de rest van het seizoen aan Go Ahead Eagles. De centrale verdediger kan in Deventer zijn debuut in het profvoetbal maken en rijpen.De negentienjarige Schenk speelde bij Ajax in het beloftenteam. De in Almere geboren voetballer representeerde diverse nationale jeugdelftallen en zal nu in De Adelaarshorst aan zijn ontwikkeling kunnen werken.Go Ahead bekijkt daarnaast William Ekong, eveneens een Nederlandse jeugdinternational. De verdediger staat onder contract bij Tottenham Hotspur en traint nu mee in Deventer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten