Raymon. Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 Go Ahead gaat een Dordrechtje doen heren. Te weinig kwaliteit in de selectie, veel te weinig. Gaan er na een jaartje met dezelfde gang weer uit door denk ik wel ruim laatste worden. Hans de Koning veel te veel vetrouwen in spelers die hem naar de Ere hebben gebracht. Spelers die zijn gekomen zijn niet bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 Het geld is er simpelweg niet. Als ik hoor wat er allemaal speelde en vooral waar ze op hoopte qua verkoop. Tsja.. Moet inderdaad een wonder dit seizoen worden om te overleven. Hoop het wel. Opleiding heeft het eredivisie geld hard nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 6 september 2016 Share Geplaatst 6 september 2016 [h=1]ANTONIA KEERT TERUG: “WAARDERING VAN DE FANS MAAKTE EMOTIES LOS”[/h] “Het was nog maar net bekend dat ik weg ging bij FC Groningen, of ik kreeg tientallen berichten van Go Ahead Eagles-fans. “Kom terug!”, zeiden ze allemaal. Toen wist ik eens te meer: als ik in Nederland blijf, is er maar één club voor mij.” Was getekend, Jarchinio Antonia. De rappe buitenspeler keert terug op het oude nest en tekent een contract voor dit seizoen in Deventer. Zijn rap op De Brink na de promotie in 2013 is niemand vergeten. “Misschien ga ik na dit seizoen weg, maar ik blijf altijd een Eagle”, rapte Jarchinio Antonia ten overstaan van ruim 10.000 supporters. Antonia zou nog één seizoen in Deventer blijven. Met negen goals en acht assists leverde hij in het seizoen 2013/2014 een grote bijdrage aan de rechtstreekse handhaving in de Eredivisie. Hierna volgden twee seizoenen bij FC Groningen. “Ik kom terug als een volwassenere speler”, vertelt Jarchinio Antonia (25). “Bij FC Groningen heb ik veel ervaring opgedaan: ik heb Europees gespeeld en heb met de KNVB Beker een mooie prijs mogen winnen. Maar ik heb ook moeilijkere periodes gekend. Niet voor niets heb ik besloten Groningen te verlaten. Na mijn vertrek had ik één duidelijk doel: gewoon weer lekker voetballen, belangrijk zijn voor een team.” Thuis Op de tientallen berichten van supporters volgde er ook één van de club zelf. Toen het contact eenmaal was gelegd, ging het snel. “Het feit dat ik zoveel berichten kreeg maakte bepaalde emoties in me los. Mooi dat ik zo gewaardeerd word, nog steeds. Die waardering maakte voor mij de keuze eenvoudig: als ik in Nederland bleef, kon dat maar bij één club zijn. Ik vertelde mijn moeder net dat ik terugkeer bij Go Ahead Eagles. Ze stond bijna te springen van geluk. Iedereen voelt zich thuis bij de club, niet alleen ikzelf. Dat is ook heel belangrijk voor mij.” Jarchinio Antonia viert de 4-1 zege op PEC Zwolle in het seizoen 2013/2014 met de fans. Antonia zelf scoorde één keer in dit duel. Foto: Erik Pasman Samen Enthousiast begint Antonia te praten over deze jaargang. “Erin blijven”, noemt hij resoluut als grootste taak. “Maar ook: alle fans terugbetalen met goals en assists. Zij toonden de waardering door mij die berichten te sturen. Die waardering heb ik ook naar hen. Donderdag sluit ik aan bij het team. Ik kan niet wachten, ook om al die bekenden weer te zien. Fans, staf, spelers, medewerkers, vrijwilligers… Samen moeten we het doen.” Speelstijl Technisch manager Dennis Bekking heeft het niet alleen over een goede buitenspeler, maar ook over een mooie buitenkans Jarchinio vast te leggen. “We hoeven niemand in Deventer en omstreken te vertellen dat Jarchinio over specifieke kwaliteiten beschikt. Bovendien kent hij de club, de speelstijl en weet hij wat er van hem gevraagd wordt. Hiermee was Jarchinio een buitenkans om onze aanval van een extra impuls te voorzien.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 september 2016 Share Geplaatst 7 september 2016 Interessant. Ik denk dat hij een versterking is, maar aan de andere kant waren we voor de vleugels natuurlijk al wel aardig voorzien. Met Wolters, Ojamaa, Maatsen, een terugkerende Hamdaoui en eventueel Van Ewijk en Hendriks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 7 september 2016 Share Geplaatst 7 september 2016 Als hij zijn vorm bereikt die hij eerst had bij de Eagles dan is dit echt een goede zet. Vooral in (uit)wedstrijden waarin Eagles moet counteren is dit dan een goede zet en is de Kogel niet de enige die wat kan doen voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 17 november 2016 Share Geplaatst 17 november 2016 Chris David heeft wederom zijn kruisband afgescheurd. Hij was net 12 weken met de groep aan het trainen, waarvan de laatste 6 weken volledig. Speelde zijn 2e oefenwedstrijd mee en daarin ging het fout. Zo klote voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 18 november 2016 Share Geplaatst 18 november 2016 Zeker balen voor hem. Hopelijk kan hij nog fit worden en verder gaan als profvoetballer/voetballer op hoog niveau, maar ben bang dat dit niet gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 Daniel Crowley gehuurd. Hopelijk komt er nog een versterking bij en zijn ze straks af van al die blessures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Daniel Crowley gehuurd. Hopelijk komt er nog een versterking bij en zijn ze straks af van al die blessures. In de Arsenal jeugd echt een belachelijk goede speler, maar heeft het bij Oxford blijkbaar niet zo goed gedaan. Ben zeer benieuwd naar Crowley. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 In de Arsenal jeugd echt een belachelijk goede speler, maar heeft het bij Oxford blijkbaar niet zo goed gedaan. Ben zeer benieuwd naar Crowley. Schijnt het vooral mentaal moeilijk te hebben, dat hij kan voetballen staat buiten kijf. Dat is tenminste wat ik overal lees ook van Arsenal supporters. Ben benieuwd wat hij ons kan brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Manu en Crowley present op eerste training GAE DEVENTER – Elvis Manu en Daniel Crowley staan maandagochtend op het trainingsveld bij Go Ahead Eagles. De Deventer ploeg start dan met de voorbereiding op de tweede seizoenshelft. Beide aanwinsten, die de rest van het seizoen gehuurd worden van respectievelijk Brighton & Hove Albion en Arsenal, moeten maandag alleen nog de medische keuring doorstaan. Ook Willie Overtoom is present bij de eerste training van het nieuwe jaar. De 30-jarige middenvelder begint maandag aan een tweede proefperiode. Buiten de langdurig geblesseerden - Chris David (kruisband) en Tom Daemen (bovenbeen) - om, is de selectie verder compleet. Hans de Koning benadrukt het belang van een goede start van de tweede competitiehelft. ,,De eerste zes wedstrijden, waarvan vier tegen concurrenten, zijn cruciaal voor ons", stelt de trainer van Go Ahead. ,,Daar is iedereen van doordrongen.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 (bewerkt) Liverpool academy midfielder Pedro Chirivella is due to join Eredivisie side Go Ahead Eagles on loan until the end of 2016/17. Chirivella has endured a muted first half of the season, stuttering in the Liverpool U23s squad, after his breakthrough campaign under Jurgen Klopp last time out. The Spaniard has made just six appearances in Premier League 2, against Leicester City, Sunderland, Manchester United, Everton, Manchester City and Arsenal. That he has been included against all the big-hitters of the youth league is an indication of his potential, but despite training regularly with the first team at Melwood, he remains far from the senior squad. According to the Liverpool Echo, this will see Chirivella join Go Ahead Eagles on a six-month loan, with Klopp looking for him to develop his game. Chirivella would become the 11th Liverpool player out on loan this season, following the returns of Adam Bogdan and Jack Dunn, and is unlikely to be the last to leave in January. Cameron Brannagan, Connor Randall and Tom Brewitt have all struggled for game time this season, and a temporary move would benefit them significantly. However, Brannagan’s proposed loan to Bolton Wanderers could break down following the midfielder’s ankle injury. Unlike that trio, Chirivella has time on his side as he works his way through the ranks on Merseyside, as despite having made five appearances for the Reds in 2015/16, he is still only 19. A neat passer with a fine appreciation of space and an invaluable creative bent, Chirivella is visibly lacking in physicality and intensity, and these are qualities Klopp values in midfield. His last game under the German came away to Swansea City in May, when Klopp hauled him off at half-time, replacing him with the more robust, experienced Lucas Leiva. “He’s a wonderful player, a passing player, a big, big talent, but today he forgot to orientate himself,” Klopp said after that 3-1 defeat at the Liberty Stadium. “Today was not a game for [Pedro]. It’s only one game in his long, long football career.” Klopp is said to be a big admirer of Chirivella’s talents, but he is facing a crucial six months in the Eredivisie, if he is to establish himself as a first-team player at Liverpool. The Reds have one other player on loan in the Dutch top tier, Nigerian striker Taiwo Awoniyi. 3 januari 2017 bewerkt door GAE EAGLES Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 Pedro Chirivella sluit zeer waarschijnlijk morgen aan bij de training. GAE en Liverpool zijn het nagenoeg eens over de huur van de Spanjaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 Ze zitten in ieder geval niet stil bij Eagles. Of het allemaal aanwinsten zijn moet blijken. Maar ze moeten wel kunnen voetballen anders zitten ze niet in de opleiding van Arsenal en Liverpool. Al zat Vincent van den Berg daar ook in en dat was helemaal niets. Zegt niet altijd wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Brands en Teijsse gaan waarschijnlijk vertrekken. Go Ahead is best actief bezig op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Prima toch? Zijn geen basisspeler en zullen dat ook niet worden. Teijsse kan nog wel van waarde zijn als stormram, of om ballen weg te koppen vlak voor of in de verdediging. Maar ik zou er niet rouwig om zijn als ze gaan. Zelfde geld voor Van Ewijk (had ik veel meer van verwacht) en Hamdaoui. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Nee, zeker niet. Hopelijk nog een paar versterkingen erbij als ze weggaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Hamdaoui ook? Ik begreep dat dat een heerlijke speler met (potentieel) veel toegevoegde waarde is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Hamdaoui ook? Ik begreep dat dat een heerlijke speler met (potentieel) veel toegevoegde waarde is. Vorig jaar speelde hij de eerste paar wedstrijden en deed die best aardig. Daarna kruisband blessure gehad en nu komt die niet meer in de plannen voor. Wel jammer, deed het goed toen die fit was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Brands transfervrij naar Samsunspor. Ajuuuu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 18 januari 2017 Share Geplaatst 18 januari 2017 Jonathan Okita en Quincy Kluivert zijn nu op proef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 18 januari 2017 Share Geplaatst 18 januari 2017 (bewerkt) Jonathan Okita en Quincy Kluivert zijn nu op proef. Bij het belofteneltal. Die Okita is alweer weg en Kluivert blijft tot in ieder geval eind van de week meetrainen. 18 januari 2017 bewerkt door Evers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 18 januari 2017 Share Geplaatst 18 januari 2017 (bewerkt) nvm. 21 januari 2017 bewerkt door Evers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 Weer een (reserve)speler weg. Jerry van Ewijk gaat naar Orange County. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 21 januari 2017 Share Geplaatst 21 januari 2017 Twee grootverdieners weg. Creëert weer financiële ruimte voor een goede 1 en 9. Die cruciale posities zijn nu het slechtst bezet. Nu Hamdaoui nog kwijt zien te raken en Daemen (al wordt dat heel lastig, want al enige tijd geblesseerd). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten