Hwb Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Toen ik het nieuws van Booy hoorde, hoopte ik stiekem op een laatstje trucje van Henk ten Cate. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Vanavond was er een inloopavond in het supportershome over informatie en de kans voor vragen over dingen als de verbouwing en dergelijke. Hoofdtrainer Demmers, spelers Vriends en Kolder, voorzitter Lugt en RvC-lid Steenbergen waren namens de club aanwezig. Hieronder de tweets erover, voor de geïnteresseerden. Voorzitter Edwin Lugt opent met een uitleg van de huidige organisatiestructuur van Go Ahead Eagles. #inloopavondgae Lugt; "Vergeet niet waar we vandaan komen. Een aantal jaar geleden waren we bijna failliet". De begroting is nu ruim 6 miljoen. Demmers: "Situatie is niet leuk, maar ben wel trots dat we met z'n allen kunnen laten zien dat we tot meer in staat zijn". #inloopavondgae Lugt; "Vernieuwbouw is noodzaak. Het stadion is op. De club kan het dragen. De plannen zijn al gemaakt toen we in de 1e divisie speelde". Demmers: "Met groep over gehad: zijn we in staat directe handhaving te halen? Zowel spelers en staf zeggen volmondig 'ja'". Demmers: Kernwaarden ontwikkeld in de selectie, 'd'ran met de lippe'. Hij bedoelde dan wel het voetballen.. "In Deventer zeggen we 'D'ran met de lippe'. Sommige spelers van buiten heb ik wel moeten uitleggen dat dat over voetbal gaat". #inloopgae Demmers brengt discipline in de groep. De tassen voor de schoonmaak stonden netjes op de stoelen. Demmers; "WIJ gaat boven IK". Vriends en Kolder zijn mijn belangrijke pionnen. Dennis heeft de regels flink aangescherpt. Vriends: "Wisselwerking met fans is heel belangrijk. Wij zijn hierin tekort geschoten laatste duels, maar hebben jullie wel hard nodig". Kolder vult hem aan: "Met de steun van de supporters voelen we ons onoverwinnelijk. We hebben elkaar nodig, juist nu". Demmers; Ik heb al veel positieve dingen gezien in 2 dagen. Het doel is directe handhaving. De spelers en de staf denken dat dit zeker kan. Steenbergen; Deventer is Go Ahead en Go Ahead is Deventer. We hebben iedereen nodig. Steun ons. De club kan nooit verloren gaan. Iedereen heeft er vertrouwen in dat is mooi. Nacompetitie gaan we ontlopen . Nu gaan we Cambuur verslaan dat is belangrijkste. Demmers: "Ik heb mijn eigen werkwijze, maar voeg uiteraard wel de goede dingen van bijv. Ten Hag en Foeke". Jannie: "Drie keer per week zitten we hier met een leuk clubje. Kan dat tijdens de 'bouwerie' nog steeds?" Steenbergen: "We doen ons best!" Vraag: "Hoe is het met het scoutingssysteem?" Steenbergen: "Is in orde, maar streven naar maximale. Heeft ook met budget te maken". Steenbergen geeft fouten toe; foute spelers aangetrokken. De scouting had beter gemoeten en gekund. Kolder ontkracht nog eens dat er geen incidenten zijn geweest tijdens het trainingskamp in Portugal. Einde gerucht dus. Vraag: "Waar is passie gebleven na winterstop?" Kolder: "Het was niet goed. We wilden het omdraaien, maar het lukte niet". Kolder vervolgt: "Trainer is nu weg, maar wij moeten ook in spiegel kijken". Vriends: "Was geen onwil, maar geef toe dat het zo leek". Vriends: "Paar keer verliezen doet vertrouwen geen goed. Spelers worden bang fouten te maken. Nu positiviteit nodig. Samen sterk met fans". In Portugal zijn er geen incidenten geweest. Foeke wou Lewis naar de reserves doen, dat wou zijn zaakwaarnemer niet. Dit zegt Go Ahead. Demmers: "We gaan terug naar de basis. Voorkant naar voren: achterkant mee. En andersom. Er zit en zat geen onwil. Bij geen enkele speler". Demmers: "Wisselwerking moet terug. Wij gaan terug naar de basis. Met de steun van publiek worden we weer ijzersterk. Alle vertrouwen in". Met enkele trainingsvormen was Demmers t niet altijd eens. Wij vullen het even voor onszelf in: de voetballende ploeg moet weer terug komen. Tussen alle verhalen door krijgt @vriends3 taalles. Naast alle hoofdsteden kan hij straks ook goed dialect spreken. Op het trainingskamp is door Foeke verteld aan Kolder dat hij de eerste spits zou zijn de 2e seizoenshelft..... En toch kwam Plet..... Wat we dus al zeiden: Demmers miste de voetballende ploeg. Dat deden wij ook. Als we het allemaal moeten geloven, komt dat nu dus terug!! Vraag: "Vroeger werd er twee keer getraind; nu nog maar één keer. Waarom?" Demmers: "Dat is een misvatting. In JL was het altijd vrijdag spelen. Nu zijn wedstrijden verschillend. Dat maakt het lastig 2x te trainen". De vraag uit het publiek; wat is t rendement van de looptrainer. Kolder antwoord: levert goed werk af,maar te grote uitspraken gedaan door m Regnault heeft te hoog van de toren geblazen . Hij moet niet te veel praten. Is wel een goede gast zegt Kolder. Vriends; De spelersgroep wil graag meer beelden van de tegenstander. We moeten goed kijken waar we ze pijn kunnen doen. Vraag: "Hoe is het met De Sa? Veelbelovend bij Jong GAE?" Demmers: "Hij is superfit. Na zware blessure keihard teruggekomen". Speelschema voor komend seizoen bij de KNVB aangevraagd, ivm met nieuwbouw. Uit, thuis, uit, uit spelen. De spelers durften naar Dordrecht uit niet tegen de trainer te zeggen dat ze klaar met hem waren. Je moet wel een hele grote meneer zijn om dan te zeggen Nee wij willen niet verder. Je merkt wel dat Regnault niet goed ligt in de groep. Adrie Steenbergen wordt tot slot namens de @sv_gae in het zonnetje gezet door voorzitter Edward Rondhuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 "Steenbergen geeft fouten toe; foute spelers aangetrokken. De scouting had beter gemoeten en gekund." Plet en Verhoek hoeven dus ook niet opgesteld te worden....goed voor het vertrouwen zo'n opmerking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 2 april 2015 Share Geplaatst 2 april 2015 A-junior Orhan Džepar krijgt contract Heuglijk nieuws voor de Voetbalopleiding van Go Ahead Eagles. De club heeft jeugdspeler Orhan Džepar (A1) een contract aangeboden. Vanaf de voorbereiding op komend seizoen traint Orhan mee met de hoofdselectie, waarna bekeken wordt of hij zijn wedstrijden in het eerste of het beloftenteam gaat spelen. “Of ik blij ben? Ja, natuurlijk”, zegt de 18-jarige spelverdeler. “En ik besef ook dat het best wel bijzonder is.” Orhan Džepar is de eerste junior van Go Ahead Eagles die doorstroomt sinds de club dit seizoen weer zijn eigen spelers opleidt. “Blijkbaar heb ik wel talent... De club ziet toekomst in mij en dat is heel mooi.” Aan de intenties van de gedreven student zal weinig veranderen: “Ik blijf mijn uiterste best doen, in trainingen en wedstrijden.” Zijn trainer bij de A1, Harry Decheiver, had dit seizoen al snel in de gaten dat hij een talent in de gelederen heeft. “Als je Orhan analyseert, voldoet hij aan veel voorwaarden om het profvoetbal te kunnen halen. Dan heb ik het over functionele techniek, tactisch vermogen, coördinatie en kracht. Ook andere mensen, zoals Henk ten Cate, hebben hem bekeken. Onze gezamenlijke conclusie is dat hij voldoet. Daarom heb ik hem aanbevolen.” Bij de hoofdselectie zal Orhan te maken krijgen met meer druk, op fysiek en mentaal vlak. Decheiver: “De vraag is of hij alles voor het voetbal kan laten. Wij denken dat hij dat kan. Mijn inschatting is dat Orhan het niveau van de eredivisie aankan.” Bart Voortman, voorzitter van de Voetbalopleiding, spreekt van een geweldig succes. “Heel gaaf dat nu al één van onze spelers de stap kan maken. Orhan moet het nog waarmaken, maar de potentie om door te breken heeft-ie. Dit zet de Voetbalopleiding van Go Ahead Eagles op de kaart. Een boost voor iedereen die bij deze tak van de club betrokken is.” Het contract van Orhan Džepar is met terugwerkende kracht op 1 januari ingegaan. Vanaf de voorbereiding op de nieuwe voetbaljaargang is hij twee seizoenen aan Go Ahead Eagles verbonden. Daarom zijn we weer een eigen jeugdopleiding begonnen, mooi dat hij nu zijn vruchten afwerpt. Ook al is de speler er nog niet en heeft hij zijn opleiding natuurlijk niet bij Kowet meegemaakt (op 1 jaar na) toch is het mooi om te zien dat er talent aankomt. Overigens komt deze spelers van mijn amateurclubje en is hij daar net te vroeg weggegaan naar FC Zutphen om nog kans te maken op een eventuele jeugdopleidingsvergoeding mocht hij zich in de toekomst verder ontwikkelen en verkocht worden. Maar laat hem zich eerst maar eens bewijzen in de voorbereiding voor volgend seizoen en kijken of hij het bij Eagles gaat redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Klasse overwinning vanmiddag. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Al schieten jullie er dankzij ons weinig mee op ;c Maar goed voor het vertrouwen, kan misschien nog van pas komen in de komende wedstrijden, volgens mij spelen jullie nog wel tegen haalbare ploegen toch (weet iig Utrecht en Heracles)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Schieten er weinig mee op? Van levensbelang juist, anders was je nu klaar geweest. Nu Utrecht thuis, Heerenveen thuis en Heraclas uit. Nog volop kans dus, competitie van Utrecht en Heerenveen (wel nog play-offs) zit erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 april 2015 Auteur Share Geplaatst 20 april 2015 Ik vermoed dat wij het nog heel spannend gaan maken maar op het laatst helaas toch nacompetitie gaan spelen. Vermoed samen met Excelsior. Zijn het spoor volledig bijster en krijgen dacht ik nog AZ, PSV en nog een redelijke tegenstander. Gaan geen punt meer pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Excelsior speelt komend weekend al thuis tegen PSV, dus daar zie ik ze nog wel punten pakken. Verder ben ik 'blij' dat jullie gisteren gewonnen hebben, zodat GAE in de uitwedstrijd bij Heracles mogelijk nog ergens om speelt. Gaan in ieder geval spannende weken worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Fantastische opsteker ook natuurlijk. In de groep zal nu ook wel meer het besef gekomen zijn dat het nog kan. Ook mooi dat Utrecht heeft gewonnen, die zijn nu in ieder geval zeker van lijfsbehoud. Excelsior gaat het echt nog lastig krijgen met dat programma. Eagles moet minimaal 7 punt pakken, ik acht de kans niet groot, maar ook zeker niet onmogelijk. Heerenveen is tegen die tijd ook wel uitgevoetbald en van Heracles kun je sowieso winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Net een mailtje van de club gehad om mijn seizoenskaart te verlengen, daar hoef ik uiteraard niet over te twijfelen. Gewoon weer verlengen en op naar het 15e seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 http://www.niettekraken.nl/de-alles-beslissende-laatste-ronde/ Lekker sarcastisch stukje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Binnen enkele dagen is er duidelijkheid. Maar laten we er eerst maar eens in zien te blijven. Dat is natuurlijk een stuk belangrijker. Al is dit wel leuk om mee te maken, 49 jaar geleden hebben wij onze eerste en laatste wedstrijden in Europa gespeeld. Dit maak je als Eagles zijnde zeer waarschijnlijk niet (zo snel) meer mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Las dat ze uitwijken naar Emmen voor de wedstrijden. Zonde hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Las dat ze uitwijken naar Emmen voor de wedstrijden. Zonde hoor. Ja, dat is jammer. Maar zolang we niet in de Adelaarshorst terecht kunnen door de vernieuwbouw is Emmen denk ik wel de beste optie. De Vijverberg zou ook nog kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 In FM moest ik met Go Ahead naar het stadion van PEC Zwolle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 In FM moest ik met Go Ahead naar het stadion van PEC Zwolle Ik ook helaas. Hoe verzinnen ze het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Ik ook helaas. Hoe verzinnen ze het Tja, omdat het dichtbij is denk ik haha. Waar had je dan liever willen spelen? Polman stadion? Grolsch Veste lijkt me wat te groot haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Tja, omdat het dichtbij is denk ik haha. Waar had je dan liever willen spelen? Polman stadion? Grolsch Veste lijkt me wat te groot haha In FM wel in het Gelredome ofzo. Maar voor de Europa League is Emmen prima hoor. Denk dat de Vijverberg of Polman stadion ook wel hadden gekund. Grolsch Veste en Gelredome zijn te groot inderdaad. Polman stadion wordt net als de Adelaarshorst verbouwd dus dat is sowieso geen optie. Denk dat dit wel de juiste oplossing is, al had ik in de Vijverberg ook prima gevonden. Lekker kort op het veld net als bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 In FM wel in het Gelredome ofzo. Maar voor de Europa League is Emmen prima hoor. Denk dat de Vijverberg of Polman stadion ook wel hadden gekund. Grolsch Veste en Gelredome zijn te groot inderdaad. Polman stadion wordt net als de Adelaarshorst verbouwd dus dat is sowieso geen optie. Denk dat dit wel de juiste oplossing is, al had ik in de Vijverberg ook prima gevonden. Lekker kort op het veld net als bij ons. Lijkt me ook en toch aardig dichtbij. Zal je een clubcard nodig hebben voor kaarten denk je? Lijkt me opzich wel wat, heb zelf toch wel 4 jaar in Deventer gewoond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Lijkt me ook en toch aardig dichtbij. Zal je een clubcard nodig hebben voor kaarten denk je? Lijkt me opzich wel wat, heb zelf toch wel 4 jaar in Deventer gewoond Dat had ik ooit al een keertje gelezen, dat je in Deventer hebt gewoond. Lijkt me wel dat je een clubcard nodig hebt ja. Hoop op een mooie tegenstander, wil de uitwedstrijd ook gaan. Ligt er wel een beetje aan waar het is. Oostblok trekt me niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Eagles mag Europa in van de KNVB en zijn een geplaatst team in de loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2015 Niet meer dan terecht. Ik zie wel een paar aansprekende affiches. Vooral Oekraïne trekt me wel. En anders Armenië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Niet meer dan terecht. Ik zie wel een paar aansprekende affiches. Vooral Oekraïne trekt me wel. En anders Armenië Wil je echt naar het Oostblok joh? Een clubje uit Gibraltar/Andorra lijkt me geiniger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten