Vitesse88 Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 Nick de Bondt waarschijnlijk de eerste aanwinst voor volgend seizoen. Komt van Ajax. Was in de jeugd bij Vitesse 1 van de grootste talenten uit de opleiding, maar daarna ging die dus naar Ajax en zakte het blijkbaar helemaal in elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 De Bondt kan toch eerst in het nieuw op te richten beloftenelftal gaan spelen om vervolgens als hij zich daar ontwikkeld aansluiten bij de selectie. Prima oplossing toch, daar hebben we ook spelers voor nodig en als hij zich dan dusdanig ontwikkeld kan hij misschien op termijn een aanwinst zijn voor het eerste elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Wie vinden jullie beter eigenlijk? Het eerste halfjaar met Room of het 2de halfjaar met Andersen? Wat vinden jullie sowieso van Andersen eigenlijk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Wie vinden jullie beter eigenlijk? Het eerste halfjaar met Room of het 2de halfjaar met Andersen? Wat vinden jullie sowieso van Andersen eigenlijk ;c Andersen heeft veel meer ervaring en dat zie je gewoon terug. Hij is zeker van zijn zaak, zet zijn verdediging goed neer, sterk in de lucht, goede trap en zijn uitgooien kunnen net als Gomes over de middenlijn komen en vanuit z'n uitworp werd de 2-0 tegen AZ gescoord. Room is meer een lijnkeeper, heeft een slechte trap en durft niet echt de duels in de lucht aan te gaan om zo de bal te vangen wat Andersen wel doet. Room heeft het zeker niet heel slecht gedaan, maar op basis van wat Andersen laat zien ga ik toch echt voor hem. Hij is gewoon een goede keeper en mede door zijn ervaring weet hij wat hij doet en dat maakt hem gewoon een goede en betrouwbare keeper. Daarom ga ik voor Andersen. Hij zal waarschijnlijk terug gaan naar Betis, maar als die degraderen dan is hij transfervrij. Hij heeft het naar zijn zin in Deventer, maar ik zie hem helaas niet blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Vanmiddag heeft het beloftenteam een oefenpotje van Jong Vitesse met 4-2 gewonnen. Er deed een onbekende Italiaanse buitenspeler mee, schijnt eerder ook bij Twente op proef te zijn geweest. Hij viel in de eerste helft al geblesseerd uit. ;e Op de vraag van Cim: 100 % Andersen. Room was een leuke keeper voor ons, maar Andersen is in alles beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Er bestaat een kleine kans dat Go Ahead Eagles komend seizoen Europees voetbal speelt. In de winterstop bezette Nederland de zesde plaats op de FIFA Fair Play Ranking. Wanneer Nederland aan het eind van dit seizoen bij de eerste drie landen eindigt, krijgt Go Ahead Eagles een Europese startplaats. Go Ahead Eagles staat in het nationale Fair Play-klassement derde achter Ajax en FC Twente. Die twee ploegen kwalificeren zich normaal gesproken rechtstreeks voor Europees voetbal. Op de vierde plaats staat FC Zwolle, ook al verzekerd van een Europees ticket. En dus is er een kans voor de ploeg uit Deventer. In het seizoen 2011-2012 kreeg FC Twente een extra Europees startbewijs op basis van het Fair Play-klassement. In het seizoen 2011/2012 kreeg FC Twente het extra Europese startbewijs toegewezen op basis van het Fair Play Klassement. Het Nederlandse klassement wordt wekelijks gepubliceerd, de Europese ranking alleen halverwege het seizoen en na afloop van het seizoen. Of er voldoende verschuivingen plaats vinden voor een plek in de top drie, is dus afwachten voor Go Ahead Eagles. Bron: AD.nl Zou wat zijn zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Zal toch niet gaan gebeuren, verwacht niet dat Nederland van de zesde naar de derde plaats zal stijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 Definitief veilig, lekker hoor. Volgende week nog even een feestje vieren in de Adelaarshorst tijdens en na de laatste wedstrijd. Ik heb er zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 En svp ook een puntje pakken, dan hebben we hier ook feest :sorry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 +1. Al is een gelijkspel ook voldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 Gewoon 3 punten pakken, Roda mag er van mij wel uit. Zitten er al jaren tegenaan te hikken, het is wel een keer tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 Mooi sfeertje mannen, in mijn ogen de beste van alle clubs dit seizoen. Misschien ben ik een beetje gekleurd omdat ik in Deventer werk. Bizar dat het nog 2-2 werd, was een gekke 2e helft waarin het beide kanten op kon! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Redelijk makkelijk veilig weten te spelen, trots! En nu zaterdag Roda de Jupiler League in knallen, NEC vind ik een veel mooiere club dan Roda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Zijn Feyenoorders ook welkom? #rodadegradatieparty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 april 2014 Auteur Share Geplaatst 28 april 2014 Zijn Feyenoorders ook welkom? #rodadegradatieparty Van mij part komen jullie met zijn allen. Gaat alleen geen feyenoorder meer in het stadion passen. Is al een paar weken uitverkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Jullie mogen echt niet verliezen. Mag niet. Nu is het wel genoeg geweest met dat Roda en hun stink geluk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Ik teken ook gewoon voor een gelijkspelletje. Zolang dat Roda er maar uitgaat vind ik alles goed. Hup Eagles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Sjoerd Overgoor in de belangstelling van Heerenveen, AZ en Fc Utrecht. Zeer begrijpelijk, speelt het hele jaar al onopvallend goed. Hij zorgt echt voor de balans op het middenveld, daardoor kunnen Turuc en Falkenburg hun ding doen en dat gaat ze goed af. Tevens bepaald hij wat er gebeurd in het veld. Ik zou het zonde vinden mocht hij vertrekken, maar begrijp het volkomen. Daarnaast gaat het spelersbudget met enkele tonnen omhoog, blijft wel een van de laagste in de eredivisie, maar dat geeft niet. En mochten Turuc en Overgoor verkocht worden dan komt er natuurlijk nog meer geld om weer in de selectie te steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 april 2014 Auteur Share Geplaatst 29 april 2014 Overgoor blijft heb het hem zondag nog gezegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Haha, en daar luistert hij naar ;) ik hoop t wel, maar denk t niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 De club wil van een aantal bepalende spelers de contracten openbreken en verlengen. Ik gok dat het om Overgoor, Antonia, van der Linden en het vastleggen van Falkenburg gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Edwin Lugt (voorzitter) maakt net bekend dat Nick de Bondt voor 2 jaar heeft getekend met een optie op nog een seizoen. De buitenspeler komt over van Ajax. Kan ook als linksback uit de voeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 april 2014 Auteur Share Geplaatst 30 april 2014 Zal me benieuwen, verwacht er niet te veel van dus kan alleen maar meevallen. Wel precies binnen het beleid jonge spelers aantrekken die kunnen groeien bij ons waar wij weer statiegeld op kunnen vangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2014 (bewerkt) Go Ahead Eagles is allerminst rouwig om de degradatie van Real Betis uit de Spaanse Primera División. De club uit Deventer hoopt te profiteren van het dramatisch verlopen voetbalseizoen van de club uit Sevilla. Door de degradatie van Real Betis mag doelman Stephan Andersen in de zomer transfervrij vertrekken bij de Spaanse club. De Deense doelman, die in zijn contract tot medio 2015 een degradatieclausule heeft staan, komt sinds de winterstop op huurbasis uit voor Go Ahead Eagles. Trainer Foeke Booy hoopt snel zaken te doen met de ervaren doelman, maar weet dat er veel kapers op de kust zullen zijn in de strijd om Andersen. "De deur bij Go Ahead staat open voor Stephan. Er is een kans om hem transfervrij vast te leggen nu Real Betis gedegradeerd is. Daardoor kan hij de club gratis verlaten", zegt Booy in gesprek met Tipsbladet.dk. "Het is belangrijk voor een keeper om veel te spelen en Stephan past goed bij onze stijl van voetballen in Nederland. Maar, we hebben de laagste begroting van de Eredivisie en ik weet niet wat zijn gedachten zijn." "De beste spelers gaan vaak naar de beste clubs" "We hopen dat we hem kunnen behouden, maar we weten ook dat de beste spelers vaak naar de beste clubs gaan. En Stephan is aantrekkelijk voor andere clubs. We hebben drie, vier weken terug een praatje gemaakt en ik heb een goede relatie met Stephan en zijn agent." Andersen kwam dit seizoen tot twaalf duels namens Go Ahead. De 32-jarige Deen speelde na zijn winterse komst een belangrijke rol binnen het succes van de club, die zich in een voortijdig stadium verzekerd wist van lijfsbehoud in de Eredivisie. "Stephan heeft goede wedstrijden gespeeld voor ons. Hij is een goede, volwassen doelman, die mentaal sterk is en een grote steun voor onze jonge spelers is gebleken. Zijn prestaties bewijzen dat hij vertrouwen en ervaring heeft. Het werkt aanstekelijk op de verdediging. Hij is enorm belangrijk geweest voor ons in de tweede helft van het seizoen. Ik ben blij dat we hem in de winter naar de club hebben kunnen halen en we zullen heel gelukkig zijn als hij hier volgend seizoen ook nog is." Het zou toch een flinke stunt zijn wanneer we zowel Falkenburg als Andersen weten te behouden. Verder hoop ik gewoon dat we voor volgend seizoen ook Overgoor zien te behouden. Liever nog dan dat we Turuç houden. Turuç is makkelijker vervangbaar. Zie als Eagles zijnde maar eens zo'n stabiele motor op het middenveld terug te krijgen. Verder verwacht ik dat Antonia in deze vorm niet meer te houden is. Scoorde als buitenspeler voor een degradatiekandidaat 9x in een seizoen. Verder altijd dreigend met zijn snelheid en actie en dus voor alle middenmoters en subtop een goede versterking. Mocht die vertrekken minimaal een ton of 8 voor vragen. Turuç kun je ook wel minimaal een miljoen voor krijgen na dit seizoen. Wij hoeven namelijk niet te verkopen. Voor volgend seizoen hoop ik op de volgende spelers: GK: Andersen, mocht die niet houdbaar zijn hoop ik op Kaya. Altijd leuke keeper gevonden bij Fortuna en denk dat hij de stap naar de eredivisie wel aankan. [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION]; [MENTION=24115]Zitterd boy[/MENTION]; RB: Schmidt gaat weg na dit seizoen, krijgt kans bij Heerenveen. Vervanger moet dus aangetrokken worden. CV: Vriends en Vd Linden liggen beide nog vast. Voor vd Linden zou ik nog graag een vervanger zien. Maar denk dat het niet gaat gebeuren. LB: Schenk, eventueel Haps nog seizoen langer proberen te huren van AZ. CM: Overgoor, Falkenburg en Turuç alle drie zijn niet te behouden. Ik hoop persoonlijk op van Hyfte of Smeets van MVV. Hoe was hij dit seizoen? Verder zat ik te denken aan van Ooijen van PSV om een beetje verder te denken in de aankoopwijze van het bestuur. [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; RV: Antonia gaat weg denk ik. Jonge buitenspeler met snelheid en dreiging voor terug. SP: Kolder nog een seizoen gaat niet. Met het behouden van Falkenburg heb je een goede spits maar hij speelt liever op het middenveld. Ook Phillips in de basis gaat niet gebeuren. Dus een balvaste spits halen. Veldwijk was een mooie geweest maar die is niet betaalbaar met al deze interesse. LV: Houdkoop gaat weg en Nick de Bondt is er voor terug gehaald. Weet niet in hoeverre ik dit moet zien als directe versterking? [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; 2 mei 2014 bewerkt door Pinolero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 (bewerkt) - 6 mei 2014 bewerkt door Raymon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten