Tijn Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Zeiden tijdens de uitzending dat Woodley/Wonderboy nu vaststaat, ben bang dat Maia straks eerst nog tegen Lawler moet om te bepalen wie nr. 1 contender wordt. Gun het Demian wel ontzettend, vannacht weer een geweldige submission en de UFC titel is de kroon op zijn carrière. Hopelijk is dit niet het einde van de carrière van Condit, lijkt erop dat hij er klaar mee is. Beslissing bij Miller/Lauzon kon natuurlijk echt niet, Lauzon dominantie op de grond zag je totaal niet terug in de scorecards Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 september 2016 Share Geplaatst 3 september 2016 Iemand die zit te kijken? Die fight die net afgelopen is :D Wat slecht zeg. Leek Dada 5000 vs. Kimbo Slice wel joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 september 2016 Auteur Share Geplaatst 3 september 2016 Iemand die zit te kijken? Die fight die net afgelopen is :D Wat slecht zeg. Leek Dada 5000 vs. Kimbo Slice wel joh. Was het zo slecht ja? Dacht dat Danho wel legit was. Vind de card echt dramatisch, ga morgen de main card wel terugkijken, ben vooral benieuwd naar Latifi. Ben bang dat Bader een te hoog niveau is voor hem, maar mag altijd hopen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 september 2016 Share Geplaatst 3 september 2016 Was het zo slecht ja? Dacht dat Danho wel legit was. Vind de card echt dramatisch, ga morgen de main card wel terugkijken, ben vooral benieuwd naar Latifi. Ben bang dat Bader een te hoog niveau is voor hem, maar mag altijd hopen he. Ja. Colombo deelde in ronde 1 wel een illegal knee uit, waardoor er echt een zieke cut op het hoofd van Danho ontstond. Danho was echter na 1 ronde al zo goed als kapot, gooide al zijn krachten in die punches van hem. Colombo zag er ook vrij vermoeid uit na ronde 1 en gooide alles op zijn knietjes, terwijl ie waarschijnlijk wel via KO had gewonnen als hij was gaan boksen. Zag er allemaal enorm traag en slecht uit in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 september 2016 Auteur Share Geplaatst 3 september 2016 Ja. Colombo deelde in ronde 1 wel een illegal knee uit, waardoor er echt een zieke cut op het hoofd van Danho ontstond. Danho was echter na 1 ronde al zo goed als kapot, gooide al zijn krachten in die punches van hem. Colombo zag er ook vrij vermoeid uit na ronde 1 en gooide alles op zijn knietjes, terwijl ie waarschijnlijk wel via KO had gewonnen als hij was gaan boksen. Zag er allemaal enorm traag en slecht uit in ieder geval. Ernstig :D HW is sowieso altijd enorm hit or miss. Of je krijgt een ziek vroege KO, of een dikke war met heel veel bloed, of echt enorm slechte gevechten. :D Echt altijd een van die 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 september 2016 Share Geplaatst 3 september 2016 (bewerkt) Die laatste judge weer :D 30-27, is goed hoor jongens. Ronde 1 gemist, ronde 2 was voor Wallhead, ronde 3 voor Ayari (knockdowns leveren geen (extra) punten op in MMA toch?). Vraag me echt af wat die judges daar af en toe aan het doen zijn, slaat soms echt helemaal nergens op. Edit: Goh, die KO van Bader, wat ziek. Was voor Latifi, maar wat een finish zeg. 3 september 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Die judges weer bij Ayiri vs. Wallhead :cab:. Verder een hele matige avond. Die Lapilus was wel oké, zou potentieek iets kunnen zijn, zieke K.O. van Bader en dat was het wel. Moest wel meteen aan Cyborg denken, dit ging echt nog 2x zo hard voor mijn gevoel. Zo hard dat ik bijna dacht, misschien moeten ze die knietjes verbieden ;c. Gustafsson weer een keer gewonnen, maar staand vond ik het weer niet heel overtuigend. En Arlovski is nu toch wel redelijk klaar lijkt me na deze losing streak.. Hele zieke eye poke (per ongeluk, maar toch) die gemist werd door de scheids kostte Barnett nog bijna de fight :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 september 2016 Auteur Share Geplaatst 4 september 2016 Zonde van Latifi, maar erg goed aanpassingsvermogen van Bader. Latifi ging erg vaak voor de level change en probeerde dan te grapplen of onder stoten te duiken. Na een aantal keer had Bader dat door en met een mooie fake krijgt die zn knie ertegenaan. Kan Latifi alleen maar van leren. Gustafsson was belachelijk, die moet maar lekker met pensioen. Blachowicz kan bijna niks en tikte hem de hele ring door. Gustafsson won alleen omdat Blachowicz niks op de grond kan. Ging die gewoon op hem liggen en ellebogen naast zn hoofd mikken, want hij raakte bijna niks. Zelfs Corey fucking Anderson was beter tegen Blachowicz. En dan moet Gustafsson zogenaamd een herkansing tegen Jones, Rumble of Cormier krijgen? Laat me niet lachen. Gewoon een gatekeeper die vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Moest sowieso wel lachen als je ziet welke gasten er nog in de top 10 van die LHW division staan. Shogun Rua, Rashad Evans, Jimi Manuwa en Nogueira. Het is niet dat die LHW overloopt van het talent op dit moment. Toch nog steeds een hoop oude knarren in de top 10. Daar mogen ze wel eens wat nieuwe impulsen aan geven, want blijven hopen op Jon Jones begint langzaamaan ook vermoeiend te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 6 september 2016 Share Geplaatst 6 september 2016 Dit weekend moet het gebeuren, Overeem die zijn missende belt hopelijk aan zijn palmares kan toevoegen :) Helaas wel dit weekend weg met de schoonfamilie.. drama, direct terugkijken dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 september 2016 Share Geplaatst 6 september 2016 Zonde van Latifi, maar erg goed aanpassingsvermogen van Bader. Latifi ging erg vaak voor de level change en probeerde dan te grapplen of onder stoten te duiken. Na een aantal keer had Bader dat door en met een mooie fake krijgt die zn knie ertegenaan. Kan Latifi alleen maar van leren. Gustafsson was belachelijk, die moet maar lekker met pensioen. Blachowicz kan bijna niks en tikte hem de hele ring door. Gustafsson won alleen omdat Blachowicz niks op de grond kan. Ging die gewoon op hem liggen en ellebogen naast zn hoofd mikken, want hij raakte bijna niks. Zelfs Corey fucking Anderson was beter tegen Blachowicz. En dan moet Gustafsson zogenaamd een herkansing tegen Jones, Rumble of Cormier krijgen? Laat me niet lachen. Gewoon een gatekeeper die vent. Gustafsson was matig, maar 'met pensioen gaan' en 'gatekeeper' ja? :D Die man maakte het Jones vrij lastig en deed het ook tegen Cormier erg goed. Denk dat je iets te hard bent in je oordeel over hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 september 2016 Auteur Share Geplaatst 8 september 2016 Tering, Rico Verhoeven moet morgen. En dan dag erna Cees voor de titel. Wat een weekend. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Wat een gelul. Had aflevering op Spike opgenomen vannacht om Verhoeven vandaag terug te kijken, was het Glory 32 Hebben ze vanavond Glory 33 pas ;e Nou heb inmiddels de uitslag ook al gezien dus heb er helemaal geen zin meer in om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 september 2016 Auteur Share Geplaatst 10 september 2016 Wat een gelul. Had aflevering op Spike opgenomen vannacht om Verhoeven vandaag terug te kijken, was het Glory 32 Hebben ze vanavond Glory 33 pas ;e Nou heb inmiddels de uitslag ook al gezien dus heb er helemaal geen zin meer in om te kijken. Hier ook zoiets, had ik de Superfight series gedownload, nou die boeiden me niet. Toen Hail Mary geprobeerd om het losse gevecht op Youtube te vinden ofzo, maar stond er niet eens op, toen gespoiled. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Wekkertje zo maar even zetten voor straks. Wil CM Punk - Gall, Browne - Werdum en Overeem - Miocic wel even bekijken. Nog meer gevechten die eruit springen of de moeite waard zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Wat een kutgevecht man:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 (bewerkt) Lekker hoor Stipe! Wat was het plan bij eigenlijk bij The Reem :r? EDIT: Ah volgens Alistair was er een tap. Ik heb geen tap gezien. Jullie? 11 september 2016 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Wat een slechte verliezer joh, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Zuuurrr, maar kap er maar mee zou ik zeggen. Nu kan die weer achteraan aansluiten voor de belt terwijl die na elke tik klaar is. Plus dat ik nog steeds het gevoel heb dat als hij 't potje niet vrij snel beslist hij sws klaar is. Maar de UFC zal volgend jaar wel weer naar Nederland komen moet ie daar weer opdraven. Nu teleurgesteld mijn bed weer in:doh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Net ff CM Punk gezien, dat was vrij pijnlijk om te zien :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 "I clearly felt a tap." - CM Punk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 september 2016 Auteur Share Geplaatst 11 september 2016 Pfff zonde man, hij was zo dichtbij. Rockte m vol met zn linker, ging alleen voor de followup Guillotine ipv ground and pound, dat had het verschil gemaakt denk ik. Overeem heeft best een goede top game. En tja, je ziet daarna dat hij echt helemaal geen chin meer over heeft en het ook zelf weet. Elke klap leek die volledig rocked te zijn, denk dat een Cain daar gewoon doorheen zou lopen. Wil Cain ook voor de titel zien nu, lijkt me een interessant gevecht. Vind het ook niet helemaal fair hoe iedereen Overeem veroordeelt dat hij zei dat hij een tap zag, hij is zeker een minuut goed out geweest. Dan werkt je brein nog steeds niet helemaal geweldig en het kan zijn dat hij daarom een ander idee van de werkelijkheid had. En of die moet stoppen? Pff, geen idee, hij voelde nog vuur in zichzelf zei die, maar die kin is wel echt heel erg geworden. Misschien voor de 3e keer tegen Werdum en afhankelijk van dat resultaat bepalen wat je gaat doen. Wel enorm fan geworden van Mickey Gall trouwens _O_ Slimme, nuchtere jongen die niet bang is om te zeggen wat die denkt. Die Sage callout, heerlijk. :D Doe mij die maar hoor. Gall vs. Sage. Werdum was eerste ronde echt heerlijk, daarna teveel wezen cruisen, vind dan ook dat Cain het nu meer verdient. Die coach van Browne, die Edmond mongool die mogen ze lekker van de wereld af trappen, goed dat Werdum hem nog ff lekker kon front kicken, wat een retard is dat joh. Verder ook leuk om te zien dat Buttface ook klaar is, die moet wel lekker met pensioen gaan. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Buttface ja, heerlijk. Laat die aub met pensioen gaan nu. Dat zag er ook echt niet meer uit. Die Braziliaanse trol ook weer gewonnen dus, brr.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Pfff zonde man, hij was zo dichtbij. Rockte m vol met zn linker, ging alleen voor de followup Guillotine ipv ground and pound, dat had het verschil gemaakt denk ik. Overeem heeft best een goede top game. En tja, je ziet daarna dat hij echt helemaal geen chin meer over heeft en het ook zelf weet. Elke klap leek die volledig rocked te zijn, denk dat een Cain daar gewoon doorheen zou lopen. Wil Cain ook voor de titel zien nu, lijkt me een interessant gevecht. Vind het ook niet helemaal fair hoe iedereen Overeem veroordeelt dat hij zei dat hij een tap zag, hij is zeker een minuut goed out geweest. Dan werkt je brein nog steeds niet helemaal geweldig en het kan zijn dat hij daarom een ander idee van de werkelijkheid had. En of die moet stoppen? Pff, geen idee, hij voelde nog vuur in zichzelf zei die, maar die kin is wel echt heel erg geworden. Misschien voor de 3e keer tegen Werdum en afhankelijk van dat resultaat bepalen wat je gaat doen. Hij had 'm voor het grijpen dat moment ja, toch de man waardoor ik de UFC ben gaan volgen :( Wat denk jij dat nu voor de hand ligt in de HW division? Miocic (die nu wel tijdje vrijaf zal krijgen) vs Cain en Overeem vs Werdum? Ik weet niet of JDS zich alweer aan dient, die had geloof ik een schouderblessure ofzo. Het zou zonde zijn wanneer Overeem nu tegen nog een (tweetal) nederlaag aanloopt en zijn carrière als een nachtkaars uitgaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Zou Stipe/Cain voor de titel doen, Werdum/dos Santos II voor de nr. 1 contender en Overeem tegen Rothwell of Barnett. Geloof nog wel dat Alistair nog een paar jaar kan blijven meedraaien in de top 10 van de divisie, maar ben bang dat dit zijn kans voor de titel is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten