Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Het komende weekend is er een UFC event! Zoals ik het begrijp gaat het sowieso door en het is direct een heel mooie card. Ik zie  Ferguson winnen (helaas, want ben geen fan van hem) van Gaethje en als Cejudo zijn niveau van de laatste 3 fights haalt wint hij wel tegen Cruz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi event! 

Voor beide main events zijn de stoppages misschien wat vroeg, maar zeker na de herhaling gezien te hebben kan ik ze wel begrijpen.

Tripple C met pensioen, dat had ik niet verwacht. Hij is de laatste jaren nog enorm verbeterd, maar ik kan me voorstellen dat hij geen echte uitdagingen meer zag.

Gaethje maakte een heel sterke indruk tegen Ferguson. Ben benieuwd of hij iets kan doen tegen Khabib.

In de earlyprelims een heerlijke fight van Bryce Mitchell. Jammer dat hij het niet kon afmaken met een sub.

Later deze week nog 2 events, maar weinig fights op die cards waar ik naar uitkijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-5-2020 om 11:00 zei FlyD:

Ja, die kwam duidelijk te kort voor dit niveau. Zijn voetenwerk lijkt me vrij beperkt.

Kan desondanks nog wel toegroeien naar een beter niveau, maar Ngannou kwam te vroeg denk ik.

Verwacht dat The Reem morgen ook weer eens gaat slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Barteh:

Mwah "duidelijk te kort voor dit niveau" vind ik wel een beetje overdreven hoor. Je weet wie Francis Ngannou is en wat hij verder heeft gepresteerd?

Zeker, een van de beste Heavyweights in de wereld. Enkel Miocic en DC zijn beter/completer. En dat is volgens mij een niveau waar Rozenstruik (nog) niet zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Overeem toch knap teruggevochten. Dacht dat na een minuutje al klaar was namelijk :D

Overeem heeft daar geluk dat het niet gestopt wordt. Daarna inderdaad knap teruggevochten.

Overeem heeft tegenwoordig wel elk gevecht van die rare momenten waar hij gewoon blijft staan en zijn hoofd beschermt zonder iets te doen.

bewerkt door FlyD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels alle fight van de laatste fight night kunnen bekijken. Had niet veel verwachtingen, maar zaten toch een paar mooie fights tussen. Burns, Kenney en Hill maakten voor mij de meeste indruk, maar ook veel andere gevechten (die van Quarentillo, Royval, Rodrigues, Roberts,...) waren de moeite!

UFC 250 is wel een card waar ik naar uitkijkt. Voor de Bantamweights met O'Malley voorop. Ben benieuwd of hij nog een stap kan zetten. Was tot nu toe elk gevecht een beetje beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vlonkie:

Conor McGregor heeft 'weer' zijn pensioen aangekondigd. Benieuwd hoe lang hij dit vol houdt

Vind het wel bizar, als je hem bezig hoorde voor zijn Cerrone-fight was hij toch erg gedreven op eerherstel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Steels:

Vind het wel bizar, als je hem bezig hoorde voor zijn Cerrone-fight was hij toch erg gedreven op eerherstel..

Klopt, aan de andere kant hij is nu al multi-miljonair en hij wil tevens president van ierland worden. We zijn nog lang niet van hem af :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Barteh:

Prima prestaties van Sterling en Garbrandt gister. Dat drama eromheen en al dat gezeik van anderen boeit me niet zoveel verder. Lekker vechten of je bek houden.

Ja, beide heel sterk. O'Malley ook, maar zijn tegenstander was wel veel minder natuurlijk. Ben benieuwd hoe ze die division nu gaan indelen. Sterling tegen Yan/Aldo. Maar wat met Garbrandt, O'Malley en ook Sandhagen, Morais, Cruz (?),...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Usman inderdaad een vrij saaie champ, net als Woodley vaak was in titlefights. 

Jammer voor Max, maar ik kan deze score ook wel begrijpen.

Mooi dat Petr Yan en Rose hun fights konden winnen. 

Hopelijk in de week nog een paar mooie fights. Ik verwacht wel wat van Kattar en ben benieuwd wat Gastelum laat zien tegen Hermanson. De week erna eindelijk nog eens Gustafson en dan half augustus een mooie card voor UFC 252 met oa Miocic vs Cormier en O'Malley vs Vera 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Met Usman inderdaad een vrij saaie champ, net als Woodley vaak was in titlefights. 

Jammer voor Max, maar ik kan deze score ook wel begrijpen.

Mooi dat Petr Yan en Rose hun fights konden winnen. 

Hopelijk in de week nog een paar mooie fights. Ik verwacht wel wat van Kattar en ben benieuwd wat Gastelum laat zien tegen Hermanson. De week erna eindelijk nog eens Gustafson en dan half augustus een mooie card voor UFC 252 met oa Miocic vs Cormier en O'Malley vs Vera 

Vind het toch jammer dat Gastelum op middleweight vecht. Zit er eigenlijk net tussenin, 170 en 185. Met een 165 en 175 division zie ik hem zo champ zijn in 175 maar dat gaat onder Dana voorlopig niet gebeuren.

En inderdaad zien of de trein van O'Malley doordendert. Cormier hink ik altijd een beetje op twee gedachtes bij. Aan de ene kant leuke persoonlijkheid (tegenwoordig Ariel & DC luistert lekker weg) al komt het soms nogal gemaakt over. Aan de andere kant toch een vieze vechter met bijvoorbeeld die eyepokes en in mindere mate towelgate. Nogal hypocriet aangezien hij zich vaak roomser dan de paus waant. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Beppu:

Vind het toch jammer dat Gastelum op middleweight vecht. Zit er eigenlijk net tussenin, 170 en 185. Met een 165 en 175 division zie ik hem zo champ zijn in 175 maar dat gaat onder Dana voorlopig niet gebeuren.

En inderdaad zien of de trein van O'Malley doordendert. Cormier hink ik altijd een beetje op twee gedachtes bij. Aan de ene kant leuke persoonlijkheid (tegenwoordig Ariel & DC luistert lekker weg) al komt het soms nogal gemaakt over. Aan de andere kant toch een vieze vechter met bijvoorbeeld die eyepokes en in mindere mate towelgate. Nogal hypocriet aangezien hij zich vaak roomser dan de paus waant. 

Ja, met beide ben ik het volledig eens. Als commentator vind ik DC ook geweldig trouwens (Veel beter dan Bisping, dat kan echt niet).

Ik ben fan van O'Malley, dus hopelijk blijft de hype nog even overeind. Toch had ik tijdens de Yan vs Aldo fight wel even het idee dat O'Malley niet op dat niveau zit (en misschien wel nooit kan komen). Tegen Marlon Vera is het nog wel mogelijk denk ik, kan weleens een heel leuke fight worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie onderstaande. Dat wordt Verhoeven tegen Saddik.

Vechtbond Glory plant een groots spektakel in december met kickboksers Rico Verhoeven, Badr Hari en Jamal Ben Saddik. De exacte datum en plaats van handeling zijn nog niet bekend, maar het is wel de bedoeling dat een groot aantal toeschouwers aanwezig zal zijn bij het gala. Glory meldt ook dat de drie beste zwaargewichten ter wereld op dezelfde avond in actie komen. Naast een titelgevecht in het zwaargewicht staan er nog vier wereldtitels in andere gewichtsklassen tijdens het vechtgala op het spel.

De kickboksorganisatie houdt op 2 en 3 oktober de eerste gevechten na de coronapauze. Voor Glory 76 en Glory 77 is de theaterhangaar in Katwijk gekozen als locatie. Vanwege de coronamaatregelen zijn 200 toeschouwers per avond toegestaan. De gevechten worden wel in meer dan honderd landen uitgezonden op televisie.

Glory meldt niet specifiek een nieuw duel tussen Hari en Verhoeven in december. Dat komt omdat ook Ben Saddik in het programma is opgenomen en de Belgische Marokkaan al lange tijd wacht op zijn beloofde titelgevecht tegen Verhoeven.

Verhoeven en Hari stonden een jaar geleden voor het laatst tegenover elkaar in Arnhem. Verhoeven behield zijn wereldtitel in het zwaargewicht doordat Hari met een blessure moest opgeven. Dat overkwam de Amsterdammer van Marokkaanse afkomst ook al in 2016 bij hun confrontatie in het Duitse Oberhausen. Hari brak toen zijn arm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites