JanVertonghen Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 (bewerkt) Dacht ff op te blijven voor Rampage (opperbaas dit) vs King Mo, laatste keer ooit dat ik opgebleven ben voor Bellator :-D Al zetten ze er Kuzu en @Magikarp neer, ik ga slapen. Kan toch niet meer dit zeg. Die Rampage was na anderhalve ronde helemaal op, leek wel alsof ik naar Dada 5000 zat te kijken. Voor de pot zo'n grote bek en dan met dit aan komen zetten :-D Had gewoon moeten stoppen die vent, dit is gewoon beschamend. Die had mij nog niet KO getikt in die laatste 3 minuten. Bader in juni in MSG tegen King Mo, zou toch een win voor Bader moeten zijn. Kijk hem wel lekker terug als het boeiend is. Dat Bellator zeg :-D Echt stuk om die fights daar. 1 april 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 Met Kuzu zou ik lekker kunnen lachen, geen idee waarom je deze situatie schetst. Slecht voorbeeld. Noem dan @JanVertonghen' , Jan Vertonghen of Cillessen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 Leek me wel een mooie match-up. Twee van die paardenlullen die niks van de wereld snappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 (bewerkt) Kijk enorm uit naar zaterdag;sm;. Echt een enorme fan geworden van Mousasi de afgelopen maanden, heerlijke kerel. Weidman eigenlijk ook wel, jammer dat één van hun moet verliezen. Geen idee wat ik van de main moet verwachten. Vroege KO voor Rumble of vijf rondes op de grond met Cormier als winnaar. Laat me graag verrassen, heb ook niet echt een voorkeur. edit: vage shit met die weigh-in van DC:cab:. Eerst 1.2 te zwaar, een halve minuut later is hij precies op gewicht maar je ziet hem zichzelf een soort van omhoog duwen aan dat dekentje.. 7 april 2017 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 De Amerikaanse Boilesen inderdaad. Het ff niet geregeld krijgen en dan overtredingen faken. Brr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 (bewerkt) Ongekend zeg ;e Waarom deed die Johnson zo dom man. 2e keer op rij al. Gaat elke pot staan en tikken en dan de twee potten dat ie moet staan en tikken gaat ie clinchen en wrestlen. Man o man :-D Die Cormier :-D Stoer doen tegen Jones. Ja hoor. Gaat er de volgende keer helemaal af die man. Als die Johnson niet elke keer zou choken op de momenten dat het ertoe doet zou die niet eens meer champion zijn. Zo ongekend jammer zeg. En dan stopt ie ook nog nu. Balen zeg :( 9 april 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Lekker voor Weidman zeg, zak hooi dat het is. Jammer dat Gegard z'n verdiende title-shot niet gaat krijgen zolang Bisping en straks waarschijnlijk GSP de titel heeft. GSP wint waarschijnlijk van Bisping en gaat daarna direct voor de match tegen Woodley.. Zonde.. Ik zou die Calvillo wel eens tegen Joanna willen zien op den duur. Joanna zal waarschijnlijk wel winnen van Andrade en daarna zijn er in die divisie niet veel die op dit moment een shot verdienen. Namajunas en Waterson zullen samen wel uitmaken wie de volgende wordt denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 Al bekend welke gevechten in Rotterdam worden gepland? En wat tickets ongeveer moeten gaan kosten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 Al bekend welke gevechten in Rotterdam worden gepland? En wat tickets ongeveer moeten gaan kosten? Mousasi zou me niet verbazen nu. Randamie en Overeem wellicht. Verwacht wel wat Nederlanders. Volgens mij nog niks definitief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 Zure nare vent die Weidman zeg. Gaat nu ook in beroep;e. Mousasi daarentegen, wat een geweldige kerel is dat. Ga hem steeds meer waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Robert Whittaker _O_ Totaal niet verwacht dit, echt heel erg knap. DJ zoals verwacht zonder enig probleem zijn titel verdedigd. Echt geen idee wie de volgende title shot gaat krijgen. Namajunas ook heel erg overtuigend overigens. Ik zou haar wel tegen Joanna willen zien. In de hoop dat Rose haar naar de grond weet te krijgen. Ben benieuwd hoe goed Joanna op de grond eigenlijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Robert Whittaker _O_ Totaal niet verwacht dit, echt heel erg knap. DJ zoals verwacht zonder enig probleem zijn titel verdedigd. Echt geen idee wie de volgende title shot gaat krijgen. Namajunas ook heel erg overtuigend overigens. Ik zou haar wel tegen Joanna willen zien. In de hoop dat Rose haar naar de grond weet te krijgen. Ben benieuwd hoe goed Joanna op de grond eigenlijk is. Die card was wel prima ja. Duquesnoy is er een om in de gaten te houden, talentvolle fighter. Stephens ook weer verloren :-D Echt heerlijk voor die vent. Zette zichzelf (en daarna Conor hem ook nog even) enorm voorschut op die persconferentie van UFC 205 en gaat nu 2-5 in zijn laatste 7 fights. Zal de volgende dus wel moeten gaan winnen, anders kan ie lekker naar Bellator. Als ie die kans nog krijgt dan, maar dat denk ik wel. Zelfde voor Nelson trouwens. Moet lekker stoppen die man, dit kan niet meer. Whittaker is ziek ja. Als ik het me goed herinner lagen ze nog wel een tijdje op de grond, was toen bang dat Jacare het wel af zou maken, maar goede defense van Whittaker en daarna stand-up erg lekker gepakt. Respect voor Jacare dat ie toch wilde vechten tegen een lager geklasseerde fighter, was totaal niet nodig eigenlijk. Heeft zichzelf nu wel lichtelijk in de voet geschoten, maar het was sowieso maar afwachten of ie ooit die shot zou krijgen. Die hele divisie gaat echt nergens meer over, echt drama van de UFC. Je zou toch bijna hopen dat gasten als Romero, Jacare, Mousasi enzo lekker naar een andere organisatie gaan, waar ze wel op waarde geschat zullen worden. Dat Namajunas zou winnen had ik niet verwacht en de manier waarop zeker niet. Goede kick, waarna de choke redelijk simpel was. Hopen dat Waterson sterker terugkomt, vind dat wel een leuke meid. Over Joanna dr ground game: die is plausibel. Goede takedown defense en ook op de grond is ze defensief wel prima. Ze heeft voor zover ik weet geen gekke transitions en submissions in haar arsenaal, maar ze kan zich prima staande (haha!) houden op de grond. Denk dat er maar weinig zijn in die divisie die het Joanna echt lastig gaan maken. Main event was prima, masterclassje van Johnson weer. Dat ie ook gewoon een erg solide jiu-jitsu black belt submit hè :-D Niet normaal. Die heeft ook die hele divisie al kapot gemaakt, weinig uitdaging meer voor die vent. Fight tegen Garbrandt/Cruz/Dillashaw lijkt me wel echt heel ziek hoor :< Card van vandaag is ook erg goed, geen spijt dat ik ervoor opgebleven ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Zit even de Summer Kickoff te kijken, is weer mooi hoor:D. Kijken er hier trouwens mensen naar TUF? Ik heb de eerste vier afleveringen nu gekeken, maar man, wat een kneus is die Garbrandt zeg. Kreeg na het gevecht met Cruz meer respect voor hem met de manier hoe hij met zijn overwinning om ging. Maar zijn ware aard komt weer naar boven. Echt een griezel van een man. Blijkbaar gaat het titelgevecht met Dillashaw voorlopig ook niet door.. balen. Had TJ hem graag met de vloer gelijk zien maken. Vind TJ overigens erg sympathiek, merk je ook aan hoe zijn team met hem en elkaar omgaan in tegenstelling tot het team van Garbrandt wat één grote puinhoop is:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Edward :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Zit even de Summer Kickoff te kijken, is weer mooi hoor:D. Kijken er hier trouwens mensen naar TUF? Ik heb de eerste vier afleveringen nu gekeken, maar man, wat een kneus is die Garbrandt zeg. Kreeg na het gevecht met Cruz meer respect voor hem met de manier hoe hij met zijn overwinning om ging. Maar zijn ware aard komt weer naar boven. Echt een griezel van een man. Blijkbaar gaat het titelgevecht met Dillashaw voorlopig ook niet door.. balen. Had TJ hem graag met de vloer gelijk zien maken. Vind TJ overigens erg sympathiek, merk je ook aan hoe zijn team met hem en elkaar omgaan in tegenstelling tot het team van Garbrandt wat één grote puinhoop is:D. TJ is een viespeuk man :-D Garbrandt is vrij dom en niet altijd even sympathiek (na zn title win wel echt ziek met dat jongetje _O_), maar die is tenminste wel loyaal en echt. Die TJ is een vieze naaibal en komt hartstikke nep over als ie een grote bek heeft. Wordt wel een zieke fight, gaat waarschijnlijk niet door nee, maar die fight komt nog wel. Denk dat Cody hem wel pakt, maar je weet het nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Miocic _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 (bewerkt) TJ is een viespeuk man :-D Garbrandt is vrij dom en niet altijd even sympathiek (na zn title win wel echt ziek met dat jongetje _O_), maar die is tenminste wel loyaal en echt. Die TJ is een vieze naaibal en komt hartstikke nep over als ie een grote bek heeft. Wordt wel een zieke fight, gaat waarschijnlijk niet door nee, maar die fight komt nog wel. Denk dat Cody hem wel pakt, maar je weet het nooit. Het verhaal heeft twee kanten natuurlijk. Daarbij is TJ wel degelijk loyaal, aan Dwayne. Buttface al die Alpha Fail sukkeltjes vertrouw ik ook voor geen meter. 1 ding is zeker, Cody is echt een ongelooflijke zak hooi in TUF 25. Werd pas echt duidelijk toen er wat alcohol in ging.. UFC 211 was wel een prima event eigenlijk. Paar mooie fights in de pre-lims met Sherman vs. Coulter. Wat was dat heerlijk zeg. Vervolgens Eddy de Eend die even 3 illegal knees uitdeelt, ongekend. Maar aan de andere kant, Herb Dean ging ook niet vrij uit. Hoe kun je hier nu een no-contest voor geven.. Main event was prima. Maia eindelijk z'n titlefight, al vond ik die split decision wel echt op het randje. Maar gezien de afgelopen resultaten is een title shot wel verdiend. Hopelijk weet 'ie Woodley even snel te finishen dan. Weg met die engerd. Joanna echt weer fenomenaal. Ik vroeg me af hoe ze op de grond was, Andrade probeerde het, maar man die takedown defense. Echt heel ziek. En dan heb ik het nog niet eens over die belachelijk snelle jabs en combinaties. Ongeëvenaard deze dame. Ben benieuwd wie nu next in line is. En Miocic eigenlijk volgens verwachting snel klaar met Dos Santos. Al waren die leg kicks van Junior wel echt dodelijk :-D 14 mei 2017 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 mei 2017 Share Geplaatst 26 mei 2017 Net even de zesde aflevering gekeken van The Ultimate Fighter. Zal niks spoileren hier maar allejezus zeg, wat maakt Cody en dat hele team van hem zichzelf compleet belachelijk zeg;e. Wat een ontzettende kneusjes dat Alpha Male, echt beschamend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 Gustafsson:<:<:<. Wat een KO. Ongelofelijk dat Glover niet al tien keer eerder naar de grond ging zeg:D. Wat een tikken heeft die gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 (bewerkt) Goh wat een respect voor Teixeira, wat een hart en hoofd van beton :| 28 mei 2017 bewerkt door Triss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Was wel weer een prima card. Helaas vooral highlights gezien (tot Akhmedov vs. Alhassan), maar zag er wel prima uit. Held die weer eens twee rondes ziek hard domineert en dan zo KO getikt wordt... Die man heeft echt enorme pech zeg. Had tegen Lauzon pech met de judges (dat was echt een van de slechtste decisions die ik ooit gezien heb) en nu dook hij dus na twee enorm dominante rondes tegen een knie aan :cab: Velickovic ook een zieke comeback en een goede KO. Van die fights daarna niks gezien helaas. Silva die nog steeds undefeated is en Camozzi weer verloren. Laatsgenoemde is een leuke fighter om erbij te hebben, maar is de afgelopen jaren maar erg weinig gegroeid. Altijd wel lekker actief, maar komt eigenlijk te kort. 3-4 (en 0-3 in zijn laatste drie fights) in zijn laatste zeen fights, die zie ik wel gecut worden of misschien nog een kansje krijgen, maar dan moet hij die wel echt winnen. Misschien eens van team switchen, al weet ik niet of hij dat al vaker gedaan heeft. Dan de main card. Hermansson gelukkig gewonnen van die enge Nicholson, lekker makkelijk ook. Taleb ook vrij gemakkelijk gewonnen, maar wel tegen een onervaren kerel op short notice, dus dat zegt niet zo heel veel. Akhmedov erg dominant op de grond, takedown defense van Alhassan viel me enorm tegen. Je ziet dat hij een power puncher is en dat er wel wat potentie aanwezig is, maar er is nog wel flink wat werk aan de winkel. Sobotta enorm goed gevochten, is staand flink gegroeid t.o.v. anderhalf jaar terug. Lekkere knie ook, kwam vrij hoog en raakte hem precies goed. Dan Oezdemir vs. Cirkunov, zat echt met open mond te kijken. Cirkunov knalde erop en opeens lag hij gestrekt :r Was een goed geplaatste stoot, maar leek niet op een stoot waardoor je gelijk niks meer kan doen. Ging lekker plat liggen en deed verder niks meer, terwijl je toch zou verwachten dat hij nog zou proberen om Oezdemir in zijn guard te laten komen en/of zou gaan panic wrestlen. Wel twee goede gasten gepakt nu die Oezdemir, ook al was de decision tegen OSP vrij controversieel. Ook wel gek dat hij meteen #5 is (of was) in de Light Heavyweight rankings, ook al is die divisie kwalitatief niet zo heel veel. Staat daar enkel door een controversiele overwinning op OSP? Vind ik toch vrij gek. Nu die toch zo hoog staat zou ik hem tegen Manuwa laten vechten voor de title shot na Gustafsson, of ze moeten Gustafsson tegen Manuwa laten vechten. Dan zou ik Oezdemir tegen Shogun of Glover zetten, al zou ik die twee ook wel weer tegen elkaar willen zien. Die divisie is wel echt matig zeg :cab: Main event was echt puur genieten zeg. Gustafsson lijkt zijn topvorm weer gevonden te hebben. Had het zwaar met zijn losses in de title fights, ondertussen wel nog Manuwa weggetikt en verloren van Rumble (wat totaal geen schande is natuurlijk), maar lijkt nu terug. Tegen Blachowicz liep het niet, maar vandaag was hij echt fenomenaal. Goed voetenwerk, goede combo's, snelle, hard een rake stoten. Goede resets ook, logisch dat hij niet met Glover shots gaat traden. Zag er misschien laf uit, maar het was wel verstandig en hij rende nou ook niet bepaald de kooi rond. Verschafte zich enkel ruimte en ging dan weer goed staan, je zou wel gek zijn als je tegen iemand als Glover tegen de kooi blijft staan. Goede KO ook, erg knap dat Glover het zo lang volhield, maar na die zieke uppercuts en die hoek zou bijna iedereen wel gaan liggen denk ik. Als je al rocked bent en dan zo'n perfect geplaatste hoek tegen je kanus aan krijgt is het gewoon over en sluiten. Wel mooi ook dat Gustafsson gewonnen heeft. Sympathieke man en in vorm een enorm goede fighter. Is ook de fighter die het dichtst bij een overwinning kwam tegen Jones, zou echt geweldig zijn om die twee nog een keer te zien gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 juni 2017 Share Geplaatst 4 juni 2017 Kan totaal niet naar Holloway luisteren in interviews enzo, wat een domoor die kerel:D, maar wat een vechter zeg. 11 win streak waaronder wins op Lamas, Cub, Pettis en nu Aldo, pfoeh dat is wel een rijtje hoor. Vraag me af hoe hij het tegen Edgar gaat doen. Edgar zag er erg goed uit op 211 tegen (een in mijn ogen wel iet wat overschatte) Yair Rodriguez, maar was daarentegen totaal kansloos tegen Aldo waar Max vandaag toch vrij overtuigend van heeft gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 juni 2017 Share Geplaatst 4 juni 2017 Max 'blessed' Holloway _O_. Heerlijk dat 'ie die fake champ even pakt. Fake, omdat die titel natuurlijk gewoon van Conor was. Benieuwd wie de volgende is voor Holloway, Frankie Edgar wellicht. Kowalkiewicz echt een beginnersfout tegen Claudia, jammer. Claudia is ook prima, maar die zie ik ook een 3e keer geen kans maken tegen Joanna. Karolina vind ik wel sympathiek. De rest van de card was niet extreem goed verder. Die Borrachina is overigens wel echt een beer zeg, pfoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 juni 2017 Share Geplaatst 4 juni 2017 Denk dat de analyse nog getypt wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 juni 2017 Share Geplaatst 4 juni 2017 Gezien de reacties op de analyses van 23 april en 29 mei jl. denk ik dat er vele met smart zitten te wachten, Doe ik speciaal voor mensen als jij hè. Je hebt je nu al zo vaak voor lul gezet door een meninkje te verkondigen terwijl je nooit kijkt dat ik je maar ga helpen door samenvattingen te posten. Graag gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten