Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Documentaire-topic

Gast

Aanbevolen berichten

The man who wanted to see it all

Een Duitser die 51 jaar de wereld heeft rond gefietst en alle landen heeft bezocht.

wel heel bijzonder wat die vent heeft gedaan.

documentaire had meer op in kunnen gaan wat hij onderweg heeft meegemaakt. 

The deepest breath ook wel mooie documentaire op Netflix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Tim':

Het lijkt me vooral knap als ze voor elkaar krijgen dat je aan iets of iemand in dat dorp geen hekel meer hebt na het kijken :-D

Als je gaat kijken dan vooral letten op Henk Kras. Gatver wat een verveldende man is dat zeg. Die moeten ze echt in een vat met zout het IJsselmeer inflikkeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei delichris:

Op NPO Start staat de hele docu van FC Volendam club in de Eredivisie erop. Zeker een aanrader deze docu en je krijgt ook meteen een hekel aan bepaalde personen daar in Volendam.

Pareltje inderdaad. Vooral die vissers. Dat zijn een soort boeren in een bootje. Eten met hun jas aan en zo. Naja het zal cultuur zijn daar. Jan Smit is wel een leuk ventje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wrexham is nice, ja. Heb seizoen 1 gezien. Leuk leuk!

Iemand Beckham al gezien? Is best een mooie docu. Misschien iets te positief. Rebecca Loos is niet eens genoemd, haha. Eerste aflevering had wel een leuk momentje met Victoria.

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-10-2023 om 21:34 zei Rinus:

Wrexham is nice, ja. Heb seizoen 1 gezien. Leuk leuk!

Iemand Beckham al gezien? Is best een mooie docu. Misschien iets te positief. Rebecca Loos is niet eens genoemd, haha. Eerste aflevering had wel een leuk momentje met Victoria.

Sunderland till i die al gezien? Want dat is Wrexham, maar dan 10x toffer imo. Rouwer en meer FM-ig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Gert:

Sunderland till i die al gezien? Want dat is Wrexham, maar dan 10x toffer imo. Rouwer en meer FM-ig.

ja, die heb ik ook gezien. Jaren terug. Man, man, Wat een top docu was dat. Hadden ze niet verwacht toentertijd. Één van de aller eerlijkste docu's over een voetbalclub ook. Geen poespas, niemand omhoog halen. Echt zoals het is.

All or Nothing-series vind ik ook wel chill. Ben nu met de Duitse bezig. Die een stuk minder.

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rinus:

ja, die heb ik ook gezien. Jaren terug. Man, man, Wat een top docu was dat. Hadden ze niet verwacht toentertijd. Één van de aller eerlijkste docu's over een voetbalclub ook. Geen poespas, niemand omhoog halen. Echt zoals het is.

Ja helemaal mee eens. En er is zo'n Leeds docu die ook wel goed is. Ook tijdens de pandemie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag naar de bios getogen om Bassie en Adriaan en een schat aan herinneringen te kijken. Een documentaire over het levenswerk van B en A. Als megafan (vanaf mijn jeugd al) was dit echt een feestje. Ik appte naar mijn vriendin: ik ben terug meegenomen naar mijn jeugd. Elk liedje, geluidje, uitspraak maar ook elke boef, reis en vervoersmiddel kwamen er in terug. 1,5 uur kippenvel en zeker een traan hier en daar. Ga dit zien als je net zo oud bent als ik en B en A gekeken hebt. Tot dinsdag bij Pathé in de Bioscoop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites