Lensherr Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Net de docu over Stan Lee bekeken op Disney +. Voor een Marvelfan zeker de moeite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Meer een reportage dan een hele documentaire wellicht, maar Danny is terug. Schrijnend om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 The man who wanted to see it all Een Duitser die 51 jaar de wereld heeft rond gefietst en alle landen heeft bezocht. wel heel bijzonder wat die vent heeft gedaan. documentaire had meer op in kunnen gaan wat hij onderweg heeft meegemaakt. The deepest breath ook wel mooie documentaire op Netflix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Op NPO Start staat de hele docu van FC Volendam club in de Eredivisie erop. Zeker een aanrader deze docu en je krijgt ook meteen een hekel aan bepaalde personen daar in Volendam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Het lijkt me vooral knap als ze voor elkaar krijgen dat je aan iets of iemand in dat dorp geen hekel meer hebt na het kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 27 minuten geleden zei Tim': Het lijkt me vooral knap als ze voor elkaar krijgen dat je aan iets of iemand in dat dorp geen hekel meer hebt na het kijken Als je gaat kijken dan vooral letten op Henk Kras. Gatver wat een verveldende man is dat zeg. Die moeten ze echt in een vat met zout het IJsselmeer inflikkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 zout , water , dode zee, drijven zie het nut niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Liebes kind is wel een aanrader. Donkere Duitstalige thriller die blijft boeien. Staat er sinds enkele dagen op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 7 uur geleden zei delichris: Op NPO Start staat de hele docu van FC Volendam club in de Eredivisie erop. Zeker een aanrader deze docu en je krijgt ook meteen een hekel aan bepaalde personen daar in Volendam. Pareltje inderdaad. Vooral die vissers. Dat zijn een soort boeren in een bootje. Eten met hun jas aan en zo. Naja het zal cultuur zijn daar. Jan Smit is wel een leuk ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 8 uur geleden zei Arezo: Pareltje inderdaad. Vooral die vissers. Dat zijn een soort boeren in een bootje. Eten met hun jas aan en zo. Naja het zal cultuur zijn daar. Jan Smit is wel een leuk ventje. Onzin, want ze worden vaker geinterviewd en in huis doen ze dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 Gisteren op Videoland de docu van Kane gezien. Interessant docu en als je van muziek houdt zeker een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 (bewerkt) Wrexham is nice, ja. Heb seizoen 1 gezien. Leuk leuk! Iemand Beckham al gezien? Is best een mooie docu. Misschien iets te positief. Rebecca Loos is niet eens genoemd, haha. Eerste aflevering had wel een leuk momentje met Victoria. 11 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Zojuist Victim/Suspect gekeken via Netflix. Indrukwekkende documentaire die wat mij betreft goed laat zien dat valse aangiftes niet per definitie ook echt vals zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Life on our Planet komt volgende week uit op Netflix. Kijk er echt naar uit. Prehistoric Planet op Apple+ was al baanbrekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Op 11-10-2023 om 21:34 zei Rinus: Wrexham is nice, ja. Heb seizoen 1 gezien. Leuk leuk! Iemand Beckham al gezien? Is best een mooie docu. Misschien iets te positief. Rebecca Loos is niet eens genoemd, haha. Eerste aflevering had wel een leuk momentje met Victoria. Sunderland till i die al gezien? Want dat is Wrexham, maar dan 10x toffer imo. Rouwer en meer FM-ig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Gert: Sunderland till i die al gezien? Want dat is Wrexham, maar dan 10x toffer imo. Rouwer en meer FM-ig. ja, die heb ik ook gezien. Jaren terug. Man, man, Wat een top docu was dat. Hadden ze niet verwacht toentertijd. Één van de aller eerlijkste docu's over een voetbalclub ook. Geen poespas, niemand omhoog halen. Echt zoals het is. All or Nothing-series vind ik ook wel chill. Ben nu met de Duitse bezig. Die een stuk minder. 17 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 1 minuut geleden zei Rinus: ja, die heb ik ook gezien. Jaren terug. Man, man, Wat een top docu was dat. Hadden ze niet verwacht toentertijd. Één van de aller eerlijkste docu's over een voetbalclub ook. Geen poespas, niemand omhoog halen. Echt zoals het is. Ja helemaal mee eens. En er is zo'n Leeds docu die ook wel goed is. Ook tijdens de pandemie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Net met Beckham begonnen. Tot nu toe geen spijt van! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 4 uur geleden zei Bogatyr: Net met Beckham begonnen. Tot nu toe geen spijt van! Is ook wel een leuke docu. Had alleen iets meer over Rebecca Loos verwacht, en kon 1 of 2 afleveringen meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Deze ook een aanrader: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Vandaag naar de bios getogen om Bassie en Adriaan en een schat aan herinneringen te kijken. Een documentaire over het levenswerk van B en A. Als megafan (vanaf mijn jeugd al) was dit echt een feestje. Ik appte naar mijn vriendin: ik ben terug meegenomen naar mijn jeugd. Elk liedje, geluidje, uitspraak maar ook elke boef, reis en vervoersmiddel kwamen er in terug. 1,5 uur kippenvel en zeker een traan hier en daar. Ga dit zien als je net zo oud bent als ik en B en A gekeken hebt. Tot dinsdag bij Pathé in de Bioscoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Ik heb wat dvd's gekocht nog wat jaren terug. Groot fan. Weet niet of het gaat lukken, anders ga ik idd een bezoekje wagen in Pathe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Op welke streamings dienst komt deze? Wel benieuwd naar. Pure nostalgie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Dit pas gezien. Enorm interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Op 6-12-2023 om 22:42 zei Djurovski: Op welke streamings dienst komt deze? Wel benieuwd naar. Pure nostalgie Komt in januari op TV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten