Marc. Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Meh, maar dat komt meer omdat ik niet van electronische 'muziek' hou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Ook even hier droppen. Zijn puur mixjes dus genre is vaporwave/plunderphonics Downloadlink: http://www60.zippyshare.com/v/66785939/file.html Lijst van samples: 1. Menahan Street Band - Tired of Fighting 2. Super Mario Sunshine OST - Noki Bay, Smash Bros. Melee OST - Mother 2, Smokey Robinson - Ooh Baby Baby 3. Ke$ha - Your Love is My Drug 4. Toto - Stop Loving You 5. Rachid Taha, Khaled & Faudel - Indie, Rachid Taha, Khaled & Faudel - Aïcha 6. Bluedawn - Seumusal 7. Sistar - Loving U 8. Maxwell - Ascension (Don't Even Wonder), D'Angelo - Spanish Joint, The Roots - Guns Are Drawn, Black Milk - Sonny Jr. (Dreams) 9. Ultimate Kaos - Casanova 10. Curren$y - Skybourne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Ben nog steeds bezig met het nummer waar ik 3 maanden geleden mee begonnen ben. Heb nu zo goed als alles af. Hier de break en opbouw naar de climax met een klein stukje climax. :) http://www9.zippyshare.com/v/11363723/file.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Best goed hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 (bewerkt) Ben nu weer met paar experimentjes bezig. Heb de kick van climax en de kick van mijn mid-intro af. Mid-Intro: https://soundcloud.com/dennisvromans-1/mid-intro-preview-experimental Climax: http://www62.zippyshare.com/v/33209831/file.html Nu nog 2 hele aparte componenten. Maar dit moet de beat worden :) Heb nu dus een 64 beats mid-intro.. Mis alleen nog 1 stuk tussen 32 en 48 beats. http://www39.zippyshare.com/v/68369638/file.html 26 maart 2014 bewerkt door CB92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guvani Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 M'n eerste zelf geproduceerde track/remix, laat weten wat jullie ervan vinden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Wat voor programma gebruik je daarvoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Ableton Live 9 als ik me niet vergis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guvani Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Klinkt prima. Welke DAW? Hoe lang ben je daarmee bezig geweest en doe je het al een tijd? [MENTION=7301]Guvani[/MENTION]; FL Studio, na een halfjaartje klooien met de software was dit eigenlijk de eerste serieuze track. Moeilijk te zeggen hoelang ik er mee bezig ben geweest, maar er hebben wel een aantal uurtjes in gezeten. Waar kan ik jou tracks checken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Klinkt lekker [MENTION=7301]Guvani[/MENTION];! Zelf dus druk bezig met een nieuwe track. Heb meerdere projecten liggen maar eenmaal bezig eerst tevreden na paar keer luisteren is het toch niet.. Maarja ben nu nog in de experimentele fase wat voor mij het lekkerst ligt.http://www18.zippyshare.com/v/50769992/file.html Hier stukje intro met doorgaan naar de mid-intro. Nu nog bezig met de kick voor de laatste 64 beats van de mid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guvani Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 @CB92 Ben benieuwd naar het eindresultaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 25 januari 2020 Share Geplaatst 25 januari 2020 Dikke bump voor mijn nieuwe nummer: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 Lekkere synths! Hier heeft zeker heel wat tijd ingezeten of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 4 uur geleden zei Grote Ree: Lekkere synths! Hier heeft zeker heel wat tijd ingezeten of niet? Viel heel erg mee, haha. Ben er donderdag mee begonnen en toen heb ik er vrijdag een aantal uur keihard aangewerkt en raakte ik de tijd een beetje kwijt, maar toen was hij al wel klaar. Dus heb het hele nummer binnen 2 dagen gemaakt. Bedankt voor het luisteren, in ieder geval! Ik wil binnenkort meer gaan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 Ik heb er weer één gemaakt: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 april 2020 Share Geplaatst 18 april 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 28 november 2020 Share Geplaatst 28 november 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Had deze nog helemaal niet gecheckt.Toffe song hoor! Lekkere lading aan catchy synths.Vraagje uit nieuwsgierigheid: heb je wel eens overwogen om je liedjes te laten masteren? Dat kan de nummers net wat 'voller' maken waardoor de instrumenten wat meer een geheel vormen ofzo (lastig uit te leggen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 3 minuten geleden zei Grote Ree: Had deze nog helemaal niet gecheckt. Toffe song hoor! Lekkere lading aan catchy synths. Vraagje uit nieuwsgierigheid: heb je wel eens overwogen om je liedjes te laten masteren? Dat kan de nummers net wat 'voller' maken waardoor de instrumenten wat meer een geheel vormen ofzo (lastig uit te leggen) Ja ik weet wat je bedoelt. Ik probeer dat zelf ook te doen, maar dat is behoorlijk lastig en heb je ook hele goede apparatuur voor nodig. Heb dat eigenlijk alleen met deze laatste geprobeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Ja ik weet wat je bedoelt. Ik probeer dat zelf ook te doen, maar dat is behoorlijk lastig en heb je ook hele goede apparatuur voor nodig. Heb dat eigenlijk alleen met deze laatste geprobeerd. Klopt inderdaad. Ik besteed het masteren bij mijn eigen liedjes uit, omdat het zo complex is dat ik me er niet aan waag. Kost wat centen maar dan heb je ook een sprankelend resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Wat kost zoiets dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Als je het door een professionele studio laat doen is het rond de 30 euro per track. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Oh trouwens, elke keer als iemand hier post, zet ik The Hive Switch op. @Platina32Dat vind ik een tof nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Laat ik ook maar eens wat delen. Ben de afgelopen 1,5 jaar bezig geweest met een muzikaal soloprojectje. Heb er veel te veel uren ingestopt, omdat ik natuurlijk zo perfectionistisch als de neten ben. Zie hier het eindresultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Goed nummer! Klinkt als een nummer aan het eind van een thriller film, vlak voordat ze de credits laten zien en ze de camera om één of andere dramatische scène laten heen draaien Heb je het laten masteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten