Thierryvane Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Ik ging vooral stuk om Guendouzi. Wat een idioot, die was letterlijk bij elk opstootje betrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Malice at the palace Nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Citaat Het contract van Mbappé bij PSG loopt volgend jaar af. Als de situatie zo blijft, mag het Franse wonderkind vanaf de jaarwisseling met andere clubs praten. En niet eerder, benadrukt Leonardo. Hij laat weten dat het gedrag van de Real Madrid-bestuurders 'illegaal is, omdat ze al contact hebben opgenomen met de speler'. Goh, ik kan me ene Neymar herinneren waar zij hetzelfde bij flikte. En kan me niet voorstellen dat ze dat bij al die spelers doen die nog maar een 1 jarig contract hebben (zoals Donnarumma) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 5 minuten geleden zei La Pulga: Goh, ik kan me ene Neymar herinneren waar zij hetzelfde bij flikte. En kan me niet voorstellen dat ze dat bij al die spelers doen die nog maar een 1 jarig contract hebben (zoals Donnarumma) Donnarumma mocht ook gewoon afgelopen januari idd praten met andere clubs ja, net zoals Mbappe straks. Aangezien Donna zijn contract deze zomer afliep bij Milan ja. neymar was alleen wel heel wat duurder dan transfervrij iig.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 11 minuten geleden zei Kyrill: Donnarumma mocht ook gewoon afgelopen januari idd praten met andere clubs ja, net zoals Mbappe straks. Aangezien Donna zijn contract deze zomer afliep bij Milan ja. neymar was alleen wel heel wat duurder dan transfervrij iig.... Verschil is dat Mbappe het nu al blijkbaar doet en niet nu in januari. Neymar was duurder maar werd ook eerst met hem gepraat voordat Paris een officieel bod had uitgebracht bij Barcelona. Donnarumma was meer een aanname/voorbeeld van dat het waarschijnlijk al vorig jaar was gebeurd dat ze met hem zaten te praten, waar ik het vandaan heb weet ik niet maar kan me voorstellen dat meerdere clubs dat al bij hem zouden hebben gedaan. (zoals 100% Juventus) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Zojuist zei La Pulga: Verschil is dat Mbappe het nu al blijkbaar doet en niet nu in januari. Neymar was duurder maar werd ook eerst met hem gepraat voordat Paris een officieel bod had uitgebracht bij Barcelona. Donnarumma was meer een aanname/voorbeeld van dat het waarschijnlijk al vorig jaar was gebeurd dat ze met hem zaten te praten, waar ik het vandaan heb weet ik niet maar kan me voorstellen dat meerdere clubs dat al bij hem zouden hebben gedaan. (zoals 100% Juventus) Elke club zal vast wel eerder praten part of the game, zo gaat het wss al jaren. Alleen daadwerkelijk (voor) contract tekenen mag toch echt pas 6 maanden van te voren en van PL naar PL ploegen zelfs 2-3 maanden van te voren pas ipv 6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 45 minuten geleden zei Kyrill: Elke club zal vast wel eerder praten part of the game, zo gaat het wss al jaren. Alleen daadwerkelijk (voor) contract tekenen mag toch echt pas 6 maanden van te voren en van PL naar PL ploegen zelfs 2-3 maanden van te voren pas ipv 6. Het enige wat ik er over zeg is dat PSG de laatste mag zijn die er over mag janken, niet meer en niet minder. Dat het overal al jaren gebeurd weet mijn kat van 3 maanden (lief beestje) ook nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 21 minuten geleden zei La Pulga: Het enige wat ik er over zeg is dat PSG de laatste mag zijn die er over mag janken, niet meer en niet minder. Dat het overal al jaren gebeurd weet mijn kat van 3 maanden (lief beestje) ook nog wel. Kan ik weinig mee "laatste over janken" is nietszeggende zin. Zeggen mensen ook wel eens over Barcelona en toch janken ze erom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Kan ik weinig mee "laatste over janken" is nietszeggende zin. Zeggen mensen ook wel eens over Barcelona en toch janken ze erom. Jij hoeft er ook niets mee te kunnen, ik vind dat PSG niet zo moet janken omdat ze in het verleden hetzelfde hebben geflikt als bijvoorbeeld een Neymar. Waarom je er Barca bij betrekt vind ik een beetje gek, het is het Frans voetbaltopic wil je dan alsjeblieft het ook daarbij laten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 (bewerkt) wat een tragische dag voor Qatar, bejaardenhuis voor de sterren. laat me aan PSG denken dit 25 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 2 minuten geleden zei La Pulga: Jij hoeft er ook niets mee te kunnen, ik vind dat PSG niet zo moet janken omdat ze in het verleden hetzelfde hebben geflikt als bijvoorbeeld een Neymar. Waarom je er Barca bij betrekt vind ik een beetje gek, het is het Frans voetbaltopic wil je dan alsjeblieft het ook daarbij laten? Ok gap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) Goh, wat heeft Bosz het weer moeilijk. Nantes constant in de aanval en verdienen de gelijkmaker. Hopelijk houdt Lyon het vol. Lyon wel met 10 man. Montousammy valt leuk in bij Nantes overigens @Nom de Guerre 27 augustus 2021 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 9 uur geleden zei cimbomcu: Montousammy valt leuk in bij Nantes overigens Hele leuke gozer, maar bij ons kwam hij vorig jaar niet echt uit de verf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Mitchel van Bergen heeft zijn debuut achter de rug, publiek op de banken. Alleen niet voor hem, maar voor een kleine Argentijn. Helaas kon deze Argentijn zich niet onderscheiden, een beetje wandelen en af en toe een dribbel aangaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 (bewerkt) 13 uur geleden zei GAE EAGLES: Mitchel van Bergen heeft zijn debuut achter de rug, publiek op de banken. Alleen niet voor hem, maar voor een kleine Argentijn. Helaas kon deze Argentijn zich niet onderscheiden, een beetje wandelen en af en toe een dribbel aangaan. Maar team van de Argentijn heeft met 0-2 gewonnen 30 augustus 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Maar zijn team heeft met 0-2 gewonnen van kleine Argentijn, dus boeiend. Nee, die kleine Argentijn heeft gewonnen met 2-0. Reims heeft verloren van PSG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 11 minuten geleden zei GAE EAGLES: Nee, die kleine Argentijn heeft gewonnen met 2-0. Reims heeft verloren van PSG ? volg je niet vriend? Speelde die kleine Argentijn thuis dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 7 minuten geleden zei Kyrill: ? volg je niet vriend? Speelde die kleine Argentijn thuis dan? Heb het over ene Messi die vandaag zijn debuut maakte voor PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Het blijft pijn doen, denk dat het bij hem ook nog pijn doet als ik hem gister zo zag spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 12 uur geleden zei Kyrill: ? volg je niet vriend? Speelde die kleine Argentijn thuis dan? Jij schrijft soms slecht geformuleerd Nederlands. In jouw post lijkt het nu net alsof Reims heeft gewonnen van PSG 12 uur geleden zei Kyrill: Maar zijn team heeft met 0-2 gewonnen van kleine Argentijn, dus boeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 19 minuten geleden zei rich ruzzian: Jij schrijft soms slecht geformuleerd Nederlands. In jouw post lijkt het nu net alsof Reims heeft gewonnen van PSG Hebt gelijk zie het nu pas, w00ps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 maar liefs 2-0 tegen het grote Reims met Mbappe, Neymar, Di Maria, Wijnaldum, Hakimi, Messi… indrukwekkend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 (bewerkt) Boateng mogelijk naar het Lyon van Bosz. Zou wel mooie vrije transfer voor Lyon zijn. 31 augustus 2021 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 ongelofelijk dat dat een penalty is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 51 minuten geleden zei oblomov: ongelofelijk dat dat een penalty is Infd, zelf een arm in de nek leggen. Geen VAR ook, zeer apart. Messi wordt een lastig verhaal daar, poeh dat houdt nog niet over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten