Beppu Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 En rood :D https://streamable.com/h9yf Die tweede is wel dikke onzin lijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Ongelooflijk zeg dat Nice. 0-2 voor in Parijs bij de rust. Helemaal verdiend kan je het niet noemen, PSG ook paar kansjes, maar spelen toch weer veel te sloom hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 PSG verliest nu ook van Guingamp, wordt wel ernstig hoor. 1 op 9 in hun laatste drie matchen. Nice en Monaco kunnen 7 en 6 punten uitlopen Monaco-Lyon morgenavond sowieso zeer interessante pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Wat een opstelling ook. Een middenveld met Verratti, Matuidi en Thiago Motta levert toch nauwelijks tot geen creativiteit af. Zou wel grappig zijn mocht Emery de titel mislopen met dit team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Ik vind het niet zo enorm opmerkelijk eigenlijk, ik heb ook heel sterk het gevoel dat de motivatie gewoon een beetje weg is. Het is ongelofelijk lastig om nationaal te blijven presteren als je seizoenen lang zoveel overmacht hebt. Automatisch ga je dan op een gegeven moment een stapje minder zetten voor elke bal, met alle gevolgen van dien. Daarnaast zal de grote prioriteit van PSG dit seizoen de Champions League zijn denk ik, immers was om die reden Blanc toch ook vervangen? Nationaal was er niets aan te merken op zijn prestaties. Moest het ook constant doen met een vrij smalle kern, iets waar Emery ook weer mee is opgezadeld. Hoeveel echte topspelers telt PSG nu eigenlijk? Ik denk dat het bij drie wel een beetje ophoud, daarnaast zijn figuren als Motta en Maxwell echt aan vervanging toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Matuidi stond linksbuiten zelfs, zoals tegen Arsenal. En vorig seizoen speelden ze ook met Motta-Matuidi-Verratti en toen was dat middenveld net wel heel dominant. Het bizarre is dat PSG in het preseason fantastisch voetbal speelde. Nu ok, dat is maar het preseason, maar dat was toch niet tegen prutsploegjes. Klopten o.a. Real dacht ik. Dat PSG een smalle kern zou hebben vind ik onzin trouwens. Het probleem van Emery zit hem vooral in het feit dat hij altijd maar dezelfde namen opstelt ook al zijn die hopeloos uit vorm (Di Maria, wat is daarmee gebeurd zeg), dat sommige spelers met alles wegkomen terwijl andere dan weer geen enkele kans krijgen om welke reden dan ook, dat zijn tactische aanpak gewoon niet werkt maar hij dat zelf niet door lijkt te hebben, zijn wisselbeleid binnen wedstrijden is ook echt verschrikkelijk slecht en onlogisch.. tsja, enkel op talent winnen lukt dan misschien in sommige potjes nog, maar niet altijd natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Vond het vanaf de buitenkant niet nodig om de trainer te vervangen van de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 (bewerkt) Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Onder Blanc maakten ze totaal geen progressie meer en vooral Europees stelden ze teleur. 18 december 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Vind nu eerlijk gezegd ook niet dat PSG een ploeg heeft van het niveau Real/Barça/Bayern of zo. Denk dat ze gewoon aan hun plafond zaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Wel dicht tegen aan, spelers als Thiago Silva, Matuidi, Verrati, Di Maria, Ibra horen normaal gesproken bij de absolute top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Vorig jaar wel gefaald tegen een matig City, toen ze in de terugwedstrijd plots heel hun systeem omgooiden en niemand wist waar hij moest lopen. Van de drie uitschakelingen in de kwartfinale alleen in 14/15 tegen een team dat Echos noemt (Barcelona), verder tegen Chelsea en zoals gezegd Manchester City. Zeker te begrijpen dat ze voor iemand nieuw kozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Zeker, alleen apart dat Emery het zo slecht doet. Heb het afgelopen half jaar weinig gekeken, maar de keren dat ik keer was het spel prima. Alleen soms maakt ie rare keuzes, Matuidi linksbuiten of een middenveld met Motta-Krychowiak-Rabiot. Trapp op de bank is dan wel weer een goede keus, dat die grabbelaar daar maar lekker mag blijven zitten. Verder hoop ik dat hij het seizoen af gaat maken, denk dat we alsnog wel kampioen worden en Emery heeft bewezen dat hij Europese toernooien kan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 https://twitter.com/ParisNoLimit/status/811667282728521728 Ok Thomas Meunier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 december 2016 Share Geplaatst 24 december 2016 [twitter]812615779434819584[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 december 2016 Share Geplaatst 24 december 2016 Jammer dattie niet naar de PL is gegaan. Dat zeg ik overigens enkel en alleen omdat ik die competitie meer volg dan Ligue 1 en hem daardoor vaker aan het werk zou zien ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 24 december 2016 Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) Wel dicht tegen aan, spelers als Thiago Silva, Matuidi, Verrati, Di Maria, Ibra horen normaal gesproken bij de absolute top. Goh ja. Matuidi vind ik verre van een absolute topper. Verratti heeft toch vaak te kampen met blessures ondanks dat die absolute wereldklasse is. Di Maria vind ik op dat laatste halfjaar bij Real toch ook zwaar overroepen. En Ibra was in de CL gewoon veel te vaak onzichtbaar. Een halve finale vorig jaar had inderdaad zeker gekund, maar ik vind niet dat ze een ploeg hebben/hadden om de CL te winnen. 24 december 2016 bewerkt door Ehcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 december 2016 Share Geplaatst 24 december 2016 Maar is die Draxler nu echt zo goed? Niet dat ik hem heel vaak heb zien spelen maar hij heeft nooit echt indruk op mij gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 24 december 2016 Share Geplaatst 24 december 2016 Heel veel geld zeg, zie in hem nou ook niet echt een versterking. Ik betwijfel of hij echt iets extra's brengt in vergelijking met Ben Arfa, Di Maria of Pastore. Hoop dat ze nog een extra spits halen achter Cavani, eventueel een stormram Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 [twitter]816325268935614464[/twitter] Wel tof om te zien. Eerste dag bij PSG. (y) Heel benieuwd wat hij in Parijs kan laten zien. Hij in vorm is genieten, echter is dat aardig lang geleden geweest... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 En Draxler met z'n eerste goal. Trapp staat weer in het doel, ik heb werkelijk waar geen idee meer wie er nu eerste keeper is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 Lekker dan dat Eurosport1 voor Crotone tegen Bologna gaat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 Heerlijk goaltje hoor van Draxler. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 En Draxler met z'n eerste goal. Trapp staat weer in het doel, ik heb werkelijk waar geen idee meer wie er nu eerste keeper is Misschien niemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 Waarom is l'OL vs. l'OM niet op Eurosport :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 Speelt Depay? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten