Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik gok Falkenburg in de spits, Andersen op 10, op de flanken Kawaya/Andrade en Hupperts met veel positiewisselingen tussen deze vier. Zivkovic en v/d Velden vaste invallers.

Niet dus, WII wil hem niet meer en gaat waarschijnlijk naar Roda JC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Streppel komende zomer naar Heerenveen. Carlos Aalbers per 1 april hoofd scouting bij Groningen. Jammer dit. Als we degraderen zijn we weer terug bij af net zoals paar jaar geleden. Laten we hopen dat er een fatsoenlijke trainer aangesteld word.

EDIT: Jaap Stam zou genoemd worden als nieuwe trainer voor komend seizoen, zit nu bij Jong Ajax.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andersen kan inderdaad geweldig voetballen, maar er komt meer bij kijken (dooddoener ik weet het). Als ik zie hoe vaak Stam vandaag gevaarlijk is opgekomen (onder meer in de laatste seconde van de wedstrijd) .... Op die manier kan Andersen je gewoon echt punten kosten en in dit geval bijna de Eredivisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je niet juist tegen NAC spelen aankomend seizoen?

Is helemaal niet belangrijk, meeste derby's door de loop der jaren waren nogal dooddoeners en Willem II kwam altijd aan als outsider. Nu zijn de rollen omgedraaid en om ze nogmaals te zien ploeteren in de Juup maakt het hier alleen maar mooier. Vergeleken met de derby's in de afgelopen jaren was dit de allergrootste. Zowel Bredanaars als Tilburgs willen de ander ten onder zien gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je niet juist tegen NAC spelen aankomend seizoen?

Zolang de NAC-selectie bestaat uit een stel zichzelf overschattende randdebielen, denken dat ze wereldtop zijn en zelfs gefrustreerd zijn bij een voorsprong is er niks bij, mogen ze wat mij betreft in de JL blijven. Laat ze maar lekker bloeden voor die jaren van wanbeleid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goddomme wat is dit lekker :D Weer een pitch invasion in de pocket, heerlijk. Bassie een mooi afscheid gegeven. Falkenburg die NAC de das om doet. Had het niet beter kunnen verzinnen. Dit was alle frustratie van dit seizoen wel waard. Het leedvermaak ten koste van Breda maakt het natuurlijk allemaal 10x lekkerder. Van mij mogen ze lekker blijven creperen in de juup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Rikkert (y)

Een vraagje voor de echte insiders; hebben Wout Weghorst en Jürgen Locadia samengespeeld bij Willem II?

Thanks. En volgens mij niet. Weghorst kwam er als opvulling bij toen Willem II weer met een team ging spelen in de beloftencompetitie. Locadia was toen al weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION];

Ik zag deze net staan. Kun jij er wat meer over vertellen Richard? Leek mij wel een leuke transfer.

http://www.vi.nl/web/nieuws/feyenoord-verhuurt-schuurman-aan-willem-ii.htm?channel=phone

Van Schubbekutteveen aan de Sloot..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joris _O_ In praktijk natuurlijk afwachten hoe het gaat lopen, maar op papier vind ik het prachtig.

Gezien het interview wat via die winkelsite van hem heb gelezen, heb ik er wel vertrouwen in. Die weet absoluut waar ie mee bezig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites