RikH 013 Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Ik gok Falkenburg in de spits, Andersen op 10, op de flanken Kawaya/Andrade en Hupperts met veel positiewisselingen tussen deze vier. Zivkovic en v/d Velden vaste invallers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Meest logische idd. Trouwens inb4 sneeuw volgende week tegen Grunn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Ik gok Falkenburg in de spits, Andersen op 10, op de flanken Kawaya/Andrade en Hupperts met veel positiewisselingen tussen deze vier. Zivkovic en v/d Velden vaste invallers. Niet dus, WII wil hem niet meer en gaat waarschijnlijk naar Roda JC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Ajb niet zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 (bewerkt) http://www.vi.nl/nieuws/kali-bereikt-principeakkoord-met-willem-ii.htm. Kali tekent hoogstwaarschijnlijk bij Willem II. 16 maart 2016 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 (bewerkt) Streppel komende zomer naar Heerenveen. Carlos Aalbers per 1 april hoofd scouting bij Groningen. Jammer dit. Als we degraderen zijn we weer terug bij af net zoals paar jaar geleden. Laten we hopen dat er een fatsoenlijke trainer aangesteld word. EDIT: Jaap Stam zou genoemd worden als nieuwe trainer voor komend seizoen, zit nu bij Jong Ajax. 16 maart 2016 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 _O_ seizoen perfect voor mij, NAC eruit gehouden. Mooier scenario dan een schrale plek als 12e op de ranglijst. En Andersen, mijn god, wat is die jongen goed geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 _O_ seizoen perfect voor mij, NAC eruit gehouden. Mooier scenario dan een schrale plek als 12e op de ranglijst. En Andersen, mijn god, wat is die jongen goed geworden. Wil je niet juist tegen NAC spelen aankomend seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Andersen kan inderdaad geweldig voetballen, maar er komt meer bij kijken (dooddoener ik weet het). Als ik zie hoe vaak Stam vandaag gevaarlijk is opgekomen (onder meer in de laatste seconde van de wedstrijd) .... Op die manier kan Andersen je gewoon echt punten kosten en in dit geval bijna de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Wil je niet juist tegen NAC spelen aankomend seizoen? Is helemaal niet belangrijk, meeste derby's door de loop der jaren waren nogal dooddoeners en Willem II kwam altijd aan als outsider. Nu zijn de rollen omgedraaid en om ze nogmaals te zien ploeteren in de Juup maakt het hier alleen maar mooier. Vergeleken met de derby's in de afgelopen jaren was dit de allergrootste. Zowel Bredanaars als Tilburgs willen de ander ten onder zien gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Wil je niet juist tegen NAC spelen aankomend seizoen? Zolang de NAC-selectie bestaat uit een stel zichzelf overschattende randdebielen, denken dat ze wereldtop zijn en zelfs gefrustreerd zijn bij een voorsprong is er niks bij, mogen ze wat mij betreft in de JL blijven. Laat ze maar lekker bloeden voor die jaren van wanbeleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Wel vreemd dat er een drooglegging was vandaag en dat excuus van te weinig politie kan ook de prullenbak in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Drooglegging? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Geen bier in het stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Daarom werd er idd bier verkocht in het stadion. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Goddomme wat is dit lekker :D Weer een pitch invasion in de pocket, heerlijk. Bassie een mooi afscheid gegeven. Falkenburg die NAC de das om doet. Had het niet beter kunnen verzinnen. Dit was alle frustratie van dit seizoen wel waard. Het leedvermaak ten koste van Breda maakt het natuurlijk allemaal 10x lekkerder. Van mij mogen ze lekker blijven creperen in de juup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Vd Looi nieuwe trainer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Wat is daarmee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Gefeliciteerd Rikkert (y) Een vraagje voor de echte insiders; hebben Wout Weghorst en Jürgen Locadia samengespeeld bij Willem II? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Gefeliciteerd Rikkert (y) Een vraagje voor de echte insiders; hebben Wout Weghorst en Jürgen Locadia samengespeeld bij Willem II? Thanks. En volgens mij niet. Weghorst kwam er als opvulling bij toen Willem II weer met een team ging spelen in de beloftencompetitie. Locadia was toen al weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Joris Mathijsen nieuwe technisch manager Willem II Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Joris _O_ In praktijk natuurlijk afwachten hoe het gaat lopen, maar op papier vind ik het prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; Ik zag deze net staan. Kun jij er wat meer over vertellen Richard? Leek mij wel een leuke transfer. http://www.vi.nl/web/nieuws/feyenoord-verhuurt-schuurman-aan-willem-ii.htm?channel=phone Van Schubbekutteveen aan de Sloot.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Joris _O_ In praktijk natuurlijk afwachten hoe het gaat lopen, maar op papier vind ik het prachtig. Gezien het interview wat via die winkelsite van hem heb gelezen, heb ik er wel vertrouwen in. Die weet absoluut waar ie mee bezig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Haye naar Willem II, prima versterking hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten