Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

Lasnik heeft goede stats neergezet voor een speler die bij de nummer laatst speelt. Echter moet je wel bedenken dat hij 5 penalty's (uit m'n hoofd) heeft gescoord en 2 directe vrije trappen. Die hadden andere spelers ook wel kunnen maken als ze de pingels en vrije trappen mochten nemen.

En Lasnik heeft ook vaak gewoon wel op 10 gespeeld. Hakola en Rigters speelden namelijk als buitenspelers en Janga in de spits. In het begin van het seizoen speelde Rigters echter in de spits en Lasnik linksbuiten. Maar Lasnik is gewoon te traag als linksbuiten, maar hij is ook stijf links. Dus in hoeverre zou hij nog beter presteren als hij het hele seizoen op de middenas zou hebben gestaan? Een 10 moet beweeglijk zijn en tweebenig (in mijn ogen), maar dat is hij toch echt niet. Hij moet het hebben van zijn inzicht en traptechniek. Dat komt alleen tot zijn recht bij dieptepasses (weinig gezien), penalty's (5 geloof ik), vrije trappen (2 goals en een hoop assists) en voorzetten (hoop assists). Voor penalty's en standaardsituaties maakt het geen drol uit of je op 10 speelt of als linksbuiten. Alleen voor de voorzetten. Dus misschien is het zelfs beter om hem op linksbuiten te zetten.

Levchenko heeft echt maar heel weinig gespeeld door een blessure en omdat hij het vaak niet eens was met Heerkes. Heerkes kon dat niet hebben en zette hem het slot van de competitie op de bank. Onder Feskens speelde Lev gewoon weer basis.

Wat betreft het middenveld: vdHeijden heeft het hele seizoen als verdedigende middenvelder gespeeld, met naast hem Ippel/Vossebelt/Pereira/Gravenbeek/Landgren. Op 10 stond dus soms Lasnik, maar soms ook geen echte spelmaker, dus een middenveld van Levchenko-vdHeijden-Ippel. En dan kunnen Levchenko en Ippel ook vervangen worden door Pereira, Landgren, Gravenbeek en Vossebelt.

Zo ist, en nie aaanders. En ik kan het weten. Heb dit seizoen 24 wedstrijden in het stadion gezien, 10 op Eredivisie Live en zondag nog nak thuis in het stadion.

Hij heeft 18 keer gespeeld inderdaad in de Eredivisie. Waarvan 13 keer in de basis.

Wat vind jij van van Westerop, Andrade, Veldmate, Haastrup en Joppen? Het schijnt dat ze daar mee bezig zijn, maar dat eventuele transfers/overnames pas bekend worden als jullie de play-offs hebben gespeeld.

En wat vind je van de coach Streppel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Willem II heeft de supporters uit vak E die gedupeerd worden door de overdreven veiligheidsmaatregelen toch een brief gestuurd om hen daarover te informeren.

Sinds afgelopen maandag staat er rechts naast de ingang van vak E een groot ijzeren hek. Dit hek zorgt voor een extra buffer tussen het uitvak en de Willem II supporters. Hierdoor kunnen vele supporters niet plaatsnemen op hun eigen stoel. Willem II wilde dit in eerste instantie pas op de wedstrijddag communiceren, maar heeft na een storm van terechte kritiek de supporters middels een brief op de hoogte gebracht.

In de brief valt te lezen dat de gemeente Tilburg diverse maatregelen aan Willem II heeft opgelegd voor deze wedstrijd om de veiligheid in goede banen te leiden. Willem II schrijft daarnaast dat men het jammer vindt dat deze maatregelen genomen moeten worden en dat men zich realiseert dat het ongemakkelijk is voor de supporters. Willem II vraagt de supporters op een andere stoel in vak E plaats te nemen of een vrije plaats elders op de lange zijde.

Willem II biedt in de laatste alinea haar excuses aan voor het feit dat men zo laat de supporters hierover informeert, maar vraagt desondanks voor begrip en medewerking om gezamenlijk het voetbalseizoen op een positieve wijze af te sluiten.

:saywhat:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hek staat midden in vak E om zo een buffer te creeeren tussen de NAC'ers en vak E'ers. Echt een te lelijke oplossing als je het mij vraagt ;e

Staat nu ook op http://www.indehekken.nl/

omg ze hebben zelfs het gebied rond het stadion afgezet met hekken ;e Het lijkt wel een fucking oorlogsgebied. Denk ook nog een paar snipers op t dak en een paar helicopters boven het stadion.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]z3XS0XHpxiI[/YOUTUBE]

Ik zat net Willem II - Utrecht terug te kijken en check 6:20. Zoek de fout van Halilovic :cab: hij maakt dat gat dicht en loopt richting Duplan terwijl hij gewoon Asare moet dekken. En anders moest Vossebelt dat doen maar die loopt niet door of is te sloom ;e what the hell

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omg ze hebben zelfs het gebied rond het stadion afgezet met hekken ;e Het lijkt wel een fucking oorlogsgebied. Denk ook nog een paar snipers op t dak en een paar helicopters boven het stadion.

Hehe dat was echt belachelijk ja.

Ik hoop dat Willem II snel terug is in de Eredivisie. Tilburg zonder eredivisievoetbal is een vreemde gewaarwording.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inspectie voorkomt gewelddadige confrontatie tijdens Brabantse derby

Maandag, 16 mei 2011 om 15:03

Het had niet veel gescheeld of de competitiewedstrijd tussen Willem II en NAC Breda was zondag vervelend afgelopen. Tijdens een veiligheidscontrole van onder meer de politie is zondagochtend voor het beladen risicoduel net op tijd ontdekt dat bouten van het hekwerk tussen het uit- en thuisvak waren losgedraaid, zo meldt het ANP daags na de Brabantse derby.

De politie gaat ervan uit dat de afscheiding in het Koning Willem II Stadion met opzet is gesaboteerd, liet een woordvoerder maandag desgevraagd weten. De situatie kon nog voor de komst van de bezoekers uit Breda worden hersteld. Het is onbekend wanneer de inbraak en vernieling in het onderkomen van de Tilburgers hebben plaatsgevonden en wie die heeft gepleegd.

De politie had voor de wedstrijd al concrete aanwijzingen dat supporters uit Tilburg en Breda uit waren op een gewelddadige confrontatie en de gemeente had daarom al strenge maatregelen genomen. NAC won de wedstrijd zondag met 0-1. Er werd uiteindelijk één supporter uit Tilburg aangehouden omdat hij zich niet kon identificeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het wel verantwoord om zoveel spelers weer te halen? Wie gaat er allemaal precies weg?

Is nog niet echt te zeggen. 7 spelers hebben hebben tot 1 juli om een nieuwe club te zoeken anders staan ze vast bij Willem II met een verlaagd salaris. Ik geloof dat Levchenko sowieso weggaat, Lampi is druk bezig om een nieuwe club te zoeken en Lasnik heeft wel wat belangstelling. Van Zaanen lijkt sowieso te blijven, Biemans zijn contract loopt af maar heeft een aanbieding op zak van Willen II. Verder heb je natuurlijk redelijk wat huurspelers die gaten achterlieten in de selectie. Verder kan ik me niet voorstellen dat Van Hintum overantwoord om zal gaan met salariskosten ed. Hij heeft gewoon een verantwoord loonbudget gekregen en daar zal hij het mee moeten doen.

We hebben sowieso nog 2 doelmannen nodig en 1 centrale verdediger. Verder weet ik niet of Mulder is gehaald voor rechtsback of middenveld. Ik hoop rechtsback maar ik denk middenveld want de back positie was een van de redenen dat ie niet bijtekende bij RKC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem II neemt Schreurs over van FC Zwolle

Danny Schreurs zet zijn loopbaan voort in het shirt van Willem II. De aanvaller van FC Zwolle tekent bij de Tilburgers een contract voor twee seizoenen, weet VoetbalPrimeur.

Schreurs beleefde een uitstekend seizoen bij FC Zwolle en stond daardoor in de belangstelling van een aantal clubs, waaronder Eredivisionisten VVV-Venlo en RKC Waalwijk, die ook concrete aanbiedingen hebben gedaan. Daarnaast toonden ploegen uit de Jupiler League interesse.

De keuze van Schreurs ging uiteindelijk om sportieve redenen uit naar Willem II:"Er staat daar volgend jaar een Eredivisiewaardig elftal en Danny is daar een belangrijke pion in. Het was een lastige keuze, maar Danny heeft voor Willem II gekozen omdat hij mede dankzij gesprekken met Jurgen Streppel en Marc van Hintum een zeer goed gevoel kreeg", laat zaakwaarnemer Tim Vrouwe van Forza Fides weten.

Goeie. Nu ook nog een topscoorder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreesde echt voor matige (lees heel goedkope) aankopen maar wat we nu allemaal al hebben gehaald geeft me een goed gevoel. Hoopte dat we mee konden doen voor top 5 maar denk dat we ons nu wel manifesteren als een titelkandidaat. Goede spelers met ervaring en scorend vermogen gehaald. En vooral met Streppel heb ik er echt vertrouwen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem II neemt keeper Quick Boys op proef

Martijn de Zwart krijgt volgend seizoen mogelijk een kans als profvoetballer. De doelman van hoofdklasser Quick Boys krijgt vanaf maandag namelijk enkele dagen de kans om de technische staf van Willem II te overtuigen van zijn kwaliteiten, weet VoetbalPri

Willem II nam na het afgelopen seizoen waarin de club degradeerde naar de Jupiler League afscheid van KRC Genk-huurling Davino Verhulst, terwijl het contract van Niki Mäenpää ten einde loopt. De club kan kan dan ook wel een extra doelman gebruiken en neemt daarom De Zwart op proef, bevestigt het sportmanagement kantoor Forza Fides aan VoetbalPrimeur.

De twintigjarige De Zwart staat te boek als een groot talent. Ondanks zijn jeugdige leeftijd keepte hij al ruim zestig wedstrijden in het eerste van Quick Boys.

Link naar opmerking
Deel via andere websites