StefanSR Geplaatst 26 december 2013 Auteur Share Geplaatst 26 december 2013 Als ik mijn eigen reacties terug lees zo jaren later is er echt nog geen fuck veranderd...:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 december 2013 Share Geplaatst 27 december 2013 Vet zeg. Mooi voor Sparta! Sluit ik mij volledig bij aan. Onverwachts, maar toch fantastisch voor de kasteelheren. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 december 2013 Share Geplaatst 27 december 2013 Vet zeg. Mooi voor Sparta! Mooi dat er mensen betaald worden om de hele dag zuchtend en steunend achter een tafeltje te zitten, sigaren te roken en te roepen dat hij het niet meer weet? Geweldig ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Drama seizoen dit, word tijd dat ze de conclusie trekken dat er totaal geen sprake is van een beleid en Vloet op straat zetten, in mijn ogen toch het brein achter de teloor gang van de club. 6 trainers sinds de degradatie is natuurlijk schandelijk, geen enkele trainer kreeg echt de kans om wat neer te zetten, laat staan het af te maken, ik vond Vonk het nieteens slecht doen maar die werd ontslagen omdat er op het jubileumsfeest werd verloren :cab: emotie management van de hoogste soort. Dat we überhaupt de promotie playoffs mogen spelen is een grap, een cadeautje omdat de reserve teams niet kunnen promoveren, wat we nooit gaan halen gezien de omstandigheden. Conclusie: Vloet weg, hij heeft ons kapot gemaakt :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Ja, maar de statistieken liegen niet. 100% van de beslissingen die Vloet heeft gemaakt waren succesvol, aldus onderzoek van Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Dat zegt weinig, feit is dat hij verantwoordelijk is voor het aantrekken van de selectie en technische staf, de spelers die hij heeft aangetrokken voegde over het algemeen weinig toe, hier en daar een uitzondering. Ook zegt hij zelf dat Vonk het fantastisch gedaan heeft, die hij zelf wél ontsloeg, en verteld hij dat Sparta uitstekend op koers ligt, wat iedereen kan zien dat het niet zo is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Ja, maar de statistieken liegen niet. 100% van de beslissingen die Vloet heeft gemaakt waren succesvol, aldus onderzoek van Sparta. :mrgy: Nare, nare man. Zonde van Sparta, is hier redelijk dichtbij en blijf het toch een mooie club vinden. Hopen dat ze er snel weer bovenop komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 Beenhakker praat namens RVC met Vloet “Beenhakker als gedelegeerd commissaris de post van technisch directeur zou kunnen overnemen. Vloet zou dan voorlopig wel kunnen aanblijven als algemeen directeur.” Ziet er naar uit dat het dan toch gaat gebeuren, Beenhakker in plaats van Vloet, een welkome verandering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 http://www.rijnmond.nl/sport/26-02-2014/wiljan-vloet-niet-langer-technisch-directeur De kogel is door de kerk, Vloet niet meer als TD, taken worden overgenomen door Beenhakker, hulde! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Is de kogel niet door het kasteel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Is de kogel niet door het kasteel? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 3 maart 2014 Share Geplaatst 3 maart 2014 Revolutie aanstaande bij Sparta, het Sparta gevoel moet terugkeren! http://www.itwm.nl/artikel.php?t=Machtsovername+bij+Sparta+is+aanstaande Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandinho Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Is het ook mogelijk om de afleveringen van Achter de poorten van het Kasteel terug te kijken?? :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Google: http://www.fact11.nl/index.php?/sparta125 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandinho Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Ja, dat is het probleem. Kan ze daar niet terugkijken.:-D Google: http://www.fact11.nl/index.php?/sparta125 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Ja, dat is het probleem. Kan ze daar niet terugkijken.:-D Sorry ik was te snel :) Komt vast doordat 9 van de 10 vragen die gesteld worden wel zo op google te vinden zijn.. Lijkt alsof de serie eraf is gehaald, ook bij RTL gemist en een andere site kun je nog wel bij de afleveringen komen maar zijn ze niet meer af te spelen. Misschien een mailtje aan RTL eraan wagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandinho Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Sorry ik was te snel :) Komt vast doordat 9 van de 10 vragen die gesteld worden wel zo op google te vinden zijn.. Lijkt alsof de serie eraf is gehaald, ook bij RTL gemist en een andere site kun je nog wel bij de afleveringen komen maar zijn ze niet meer af te spelen. Misschien een mailtje aan RTL eraan wagen? Zal ik doen. ;) Mocht iemand anders hier nog mogelijkheden hebben hoor ik dat graag. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Zal ik doen. ;) Mocht iemand anders hier nog mogelijkheden hebben hoor ik dat graag. _O_ Al gevonden ;) Pirate Bay staan alle 8 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandinho Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Bedankt! Kijk nooit op Pirate Bay. Haha. Zal ze even downloaden. Al gevonden ;) Pirate Bay staan alle 8 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandinho Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 (bewerkt) Al gevonden ;) Pirate Bay staan alle 8 afleveringen. Ben bang dat hij hem daar ook niet pakt. Staat al ongeveer een uur op verbinden met peers.. Opgelost;) Thnx. 16 maart 2014 bewerkt door Sandinho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 http://www.ad.nl/ad/nl/1434/Sparta-Rotterdam/article/detail/3787746/2014/11/11/Sparta-stuurt-Bjelica-weg-na-eis-basisplek.dhtml Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Dan ben je toch gewoon een hele enge kerel? 20 jarig mannetje, huurling van Utrecht en dan een basisplaats eisen ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 november 2014 Share Geplaatst 29 november 2014 Gert Kruys weg bij Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 november 2014 Share Geplaatst 29 november 2014 Eindelijk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Die Beenhakker ook weer :r Blij dat die vent weg is bij Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten