Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Algemeen Radio Topic

Joost_10

Algemeen Radio Topic  

96 leden hebben gestemd

1. 1. Algemeen Radio Topic

• Radio 538
      27
    • TMF Hit Radio
      0
    • Q Music
      6
    • Arrow Classic Rock
      6
    • 538 variant (dance department / hitzone / non stop 40 / party)
      2
    • SkyRadio
      4
    • Anders, namelijk...
      51

Aanbevolen berichten

Even flink gezocht of er al een topic was. Ja. Over 3FM ff. Wat kak de laatste jaren zeg.

Coen en Sander weg. Gerard Ekdom. Rob Stenders.

En recent aangekondigd dat Timur weg gaat. Ben daar ook wel fan van samen met Ramon.

En dan Giel niet meer in de ochtend (persoonlijk sta ik daar neutraal in) en dan Paul Rabbering (zelf geen groot fan van) dus naar radio 2. Je kunt er vanuit gaan dat Michiel Veenstra binnenkort dan ook aankondigt naar radio 2 te gaan. Vraag me af of dit niet een beetje rigoureus is van die zenderbazen.

Zelf altijd 3fm luisteraar. Maar als Veenstra nu ook naar radio 2 gaat. En stel dat Ekdom en Veenstra weer vrijdag samen programma gaan maken. Nou dan gaat dat standaard radio 2 worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zie Veenstra misschien nog wel terugkeren op het oude nest bij Radio Veronica. Overigens wel jammer dat Ruud de Wild naar Radio 2 komt, daar ben ik niet zo kapot van. En dan ook nog op een plek wanneer ik meestal radio luister. Op de weg van het werk naar huis.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee zelf ook geen grote fan van Ruud. Zie dat ie tussen 16.00 en 18.00 op de radio is. Dat is ook mijn terugrit. Dan maar 3FM aan. Vind Frankie van de nu nog zittende dan wel de leukste. En daarna Domien ook wel okay. Zelf wel groot fan van Stenders. ZIe dat hij tussen 2 en 4 zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gok dat Domien naar de ochtend gaat. Venster op zijn plek blijft, maar de rest... Een groot vraagteken.

Nouja, op Roosmarijn na dan, want die zal gewoon 3voor12 blijven doen in de late avond.

Ben niet echt kapot van Frank, maar gezien de aandacht die hij in bijvoorbeeld dwdd krijgt lijkt het me dat hij een van de gezichten moet worden en dus ook een prominente plek krijgt/houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3fm is dikke chaos inderdaad, hoor daar via via nog wel wat over van oud-collega's @Gert. Vertrek van de oude zenderbaas Mutsaers heeft dit wel een beetje ingeluid, maar voor de rest is het ook wel allemaal een beetje te verklaren. Zowel Ekdom als Coen & Sander vorig jaar als Giel en Paul nu hebben er al 10 jaar opzitten bij de zender, en waren zij opzoek naar wat nieuws. Timur (ga zijn programma wel echt missen, kon daar enorm om lachen) komt net terug van een burn-out, te vroeg blijkt nu. Ik lees wel dingen over een crisis bij de zender en dergelijke, maar dit is meer gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Opzich loopt er wel wat leuks rond daar in het weekend, en ben zelf wel gecharmeerd van Mark vd Molen die de nachtshow heeft daar, dus ik denk wel dat ze dit op kunnen vangen. Al is het vooral qua naam natuurlijk een enorm verlies. EDIT Oh nieuwe pagina nog niet gezien haha. Denk zelf dat Sander Hoogedoorn, Barend en Wijnand en Herman Hofman/Mark vd Molen door gaan schuiven. Programmering gaat compleet op de schop, daar kun je nu nog weinig over speculeren denk ik bewerkt door Baddoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet echt heel verrassend imo, want volgens mij waren dit zo'n beetje de vaste vervangers voor de tijdstippen. Ekstraweekend gaat helaas nooit meer gebeuren @Gert :(. Vond de persco ook maar matig. Toen het ging over nieuw talent wat ze een podium willen geven ging het over rappers, dj's en singer-songwriters. Wat is er over van 3FM the alternative? Sowieso vrij weinig gitaarmuziek op 3fm. Misschien bij 3voor12 nog wat, maar voor de rest is het echt mager.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='MetalMichael']Niet echt heel verrassend imo, want volgens mij waren dit zo'n beetje de vaste vervangers voor de tijdstippen. Ekstraweekend gaat helaas nooit meer gebeuren @Gert :(. Vond de persco ook maar matig. Toen het ging over nieuw talent wat ze een podium willen geven ging het over rappers, dj's en singer-songwriters. Wat is er over van 3FM the alternative? Sowieso vrij weinig gitaarmuziek op 3fm. Misschien bij 3voor12 nog wat, maar voor de rest is het echt mager. [/QUOTE] Met Sander en Mark zijn er twee dj's bij in de dagprogrammering die ook wel vaker dan normaal iets hardere rock/alternative draaien. Ik kijk uit naar Sander en Frank op vrijdagmiddag en ben ook benieuwd naar het duo Olivier en Saskia in het weekend. Joram op vrijdagavond vind ik wel een rare keuze.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='MetalMichael']Niet echt heel verrassend imo, want volgens mij waren dit zo'n beetje de vaste vervangers voor de tijdstippen. Ekstraweekend gaat helaas nooit meer gebeuren @Gert :(. Vond de persco ook maar matig. Toen het ging over nieuw talent wat ze een podium willen geven ging het over rappers, dj's en singer-songwriters. Wat is er over van 3FM the alternative? Sowieso vrij weinig gitaarmuziek op 3fm. Misschien bij 3voor12 nog wat, maar voor de rest is het echt mager. [/QUOTE] Hmmm klote. Ja gelukkig is 3voor12 er nog wel ja. Neig zelf steeds meer naar radio 2. We worden oud.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm klote.

Ja gelukkig is 3voor12 er nog wel ja. Neig zelf steeds meer naar radio 2. We worden oud.

Klopt. :p

Luisterde op de fiets toch wel vaker naar Ekdom in de ochtend dan naar Giel de laatste tijd. Ja, of radio1 journaal, maar goed.

Is ook wel logisch dat wij oudjes richting radio 2 drijven. Is ook de bedoeling qua doelgroepen heb ik eens gelezen: 3FM voor 15-25/30, radio 2 voor 25/30 - 55, radio 5 voor 55+.

Vond Domien in de avond wel tof, de enkele keer dat ik luisterde. Hij is samen met Michiel nog wel een reden om af te stemmen. Merk dat ik vooral óf zelf muziek draai, of afstem op radio 1 als ik thuis ben (bij het wakker worden of het slapen gaan). Vooral met het oog op morgen op dinsdag vind ik erg fijn. Presentatie is dan van Eric Corton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken die Angelique toevallig die nu de zaterdag en zondag ochtend doet. Luister regelmatig naar haar op FunX en dat vond ik best leuk. Zal denk ik zelden naar haar nieuwe programma kijken, aangezien het tussen 06.00 uur en 09.00 uur is in het weekend.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites