Thierryvane Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Hans Nijland @jdnijland Na al het mooie en goede nieuws van vandaag, belooft het morgen wederom een interessante dag te worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Wellicht nieuwe trainer of toch de definitieve overgang van Veldmate naar Groningen. Morgen (vandaag eig.) gaat sowieso minder 'spectaculair' worden dan vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Misschien Sno? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Is ook een mogelijkheid, maar beter gaan ze eerst zorgen voor goede aankopen op de posities waar we tekort komen zoals in de verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 @vidaviddevries: FC Groningen kondigt voor vanmiddag wederom persconferentie aan. Nu, jawel, met nieuws over de nieuwe trainer. #fcgroningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 (bewerkt) Groenendijk schijnt het te zijn. Echter hoor ik steeds meer Maaskant, dus het is wrs 1 van de 2. 23 mei 2012 bewerkt door Juca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Omroep Brabant zegt ook Maaskant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Schijnt dat de jeugdopleiding wordt opgedoekt na bekendmaking van Robert M. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Zei gister al dat de trainer binnen was, anders koop je niet zoveel spelers. Maar niemand vroeg er naar dus dan verklap ik ook niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Oh oh oh foute grappen parade. Ze zullen vanaf vandaag kinderlijk eenvoudig winnen. Nijland: "Het was kinderspel." Scouts FC Groningen gesignaleerd bij dagverblijf Olleke Bolleke. Robert wordt zeker niet het kind van de rekening. ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Maaskant vind ik echt een verschrikkelijke kwal :cab: Jammer dat hij weer trainer wordt in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Maaskant presteert in zijn eerste seizoen bij een nieuwe club altijd top. Ben alleen benieuwd of hij aan het Noorden kan wennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Maaskant presteert in zijn eerste seizoen bij een nieuwe club altijd top. Ben alleen benieuwd of hij aan het Noorden kan wennen. Ze geven hem niet voor niets een contract voor één jaar. Ik vond hem bij de persco overigens wel een frisse indruk maken. Ik denk wel dat hij iemand is die de FC weer naar het linker rijtje kan dirigeren. Hij durft tenminste zijn bek open te trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Inderdaad, als trainer heb ik niet echt een duidelijk beeld van hem maar het is wel iemand met uitstraling en, zoals hierboven al vermeld, iemand die z'n bek durft open te trekken. Bij Huistra heb ik altijd een beetje het gevoel dat hij het niet echt kon laten donderen en daarmee zijn spelers op scherp zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Paco van Moorsel zie ik zich wel in de basis werken bij Groningen. Technisch zeer begaafde voetballer, fysiek alleen iets minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Maaskant _O_ heldige trainer haalt Groningen binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Maaskant heeft het in Nederland toch verschrikkelijk slecht gedaan met alles wat hij aanraakte? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Geleverde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Hij heeft Wisla Krakow kampioen gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Dan zou ik gewoon de goedkoopste trainer nemen met de benodigde papieren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2012 Maaskant is de laatste trainer (bij mijn weten) die een tactische truuc heeft uitgehaald (cornertactiek bij WIllem II ), daardoor vond ik het altijd een toffe gast :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Wat voor truc was dat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Zo langzamerhand gaat het de goede kant op met de hoop voor volgend seizoen. Nu nog een doelman die kan keepen en langer is dan 1.80 en dan nog 2 versterkingen in de achterhoede.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Zoet, Veldmate en een goede rechtsback erbij en play offs zijn zeker haalbaar volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Maaskant heeft het in Nederland toch verschrikkelijk slecht gedaan met alles wat hij aanraakte? :cab: Bekerfinale met Willem II? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten