Spring naar bijdragen

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

12 minuten geleden zei PJHoutman:

Nu Koke nog. 

Liever Koki ( Ogawa ) dan

@Tim'

Ken hem niet. Filmpje op fcg forum zit er wel goed uit. Record aankoop van Augsburg dus denk dat hij wel wat kan. En zo op laatste dag denk ik prima als vervanger van JSL. Hebben ze iig tot de winterstop om rustig een vervanger te vinden voor vast. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Djurovski:

@Tim'

Ken hem niet. Filmpje op fcg forum zit er wel goed uit. Record aankoop van Augsburg dus denk dat hij wel wat kan. En zo op laatste dag denk ik prima als vervanger van JSL. Hebben ze iig tot de winterstop om rustig een vervanger te vinden voor vast. 

Eigenlijk te weinig van gezien om een compleet beeld van te hebben. Alleen wat beelden uit de MLS nog. Ziet er wel veelbelovend uit, vooral in een competitie als de Eredivisie waar je als aanvaller nogal eens wat ruimte krijgt. Het lijkt me alleen al leuk om hem aan het werk te zien in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Fledderus besloot toch korte metten te maken met de stakende Noor. "Ik begrijp je heel goed, maar dit is niet de manier Jörgen. En dit is ook niet de manier waarop wij met elkaar zaken gaan doen. Wij gaan ons niet onder druk laten zetten." De directeur sommeerde Strand Larsen meteen naar de club te komen. "Zolang jij er niet bent, neem ik mijn telefoon niet meer op. Dan is het straks 1 september en ben je bij Groningen."

De aanpak van Fledderus wierp zijn vruchten af. "Twintig minuten later zat hij in mijn kantoor. Toen hebben we echt een leuk gesprek gehad, want het is gewoon een toffe gozer." Celta voldeed uiteindelijk alsnog aan de vraagprijs van de Trots van het Noorden en betaalt zo'n elf à twaalf miljoen.

Geweldig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Djurovski:

Joh zo ga ik elk duel in haha. Mooi dat ze zelfs van sparta zeggen geen penalty 

Ja alleen is dat ook wel een iets ander niveau he. Te Wierik moet gewoon blijven staan joh en afdekken. Die jongen kon niks anders dan richting de achterlijn lopen met die bal. Maar nou vind ik dat Te Wierik wel vaker van die domme acties heeft 😜

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hugo Borst die het een wel een penalty vind, en nee “niet omdat ik voor Sparta ben” (sure…) Nee hij vind het een penalty omdat Te Wierik dom in komt glijden.. Ja héhé maar daar kan het nog wel een schwalbe om zijn? Wat een irritante gladiool die Borst..

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Jotew:

Ja alleen is dat ook wel een iets ander niveau he. Te Wierik moet gewoon blijven staan joh en afdekken. Die jongen kon niks anders dan richting de achterlijn lopen met die bal. Maar nou vind ik dat Te Wierik wel vaker van die domme acties heeft 😜

Daar onderschat je mijn kwaliteiten :classic_dry: Maar inderdaad zowel te Wierik als Wormuth antwoorden wel prima. Gewoon niet glijden daar. Maar goed dat staat los van penalty of niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Djurovski:

Daar onderschat je mijn kwaliteiten :classic_dry: Maar inderdaad zowel te Wierik als Wormuth antwoorden wel prima. Gewoon niet glijden daar. Maar goed dat staat los van penalty of niet

zijn we het dan in ieder geval over alles eens! :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Chiemel:

Wel gefrustreerd boeltje lijkt het daar. Wormuth lijkt in ieder geval niet een bijzondere peoples manager te zijn. Tactisch ook maar een vraagteken. Wat kan ie wel goed? 

Vind het juist wel goed dat hij bepaalde spelers niet voortrekt.

Die Suslov gister ook weer bij de noordtribune....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-10-2022 om 12:15 zei cimbomcu:

Ik hoorde weer het bekende k woord vanuit de supporters. Speler moet altijd alles pikken van de fans, vond wel mooi dat die van zich af beet.

Laat hij eerst zn voeten maar eens spreken. Jochie denkt dat hij zo geweldig is. Opgehemeld door familie en media maar heeft nog verrekt weinig laten zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-10-2022 om 08:02 zei cimbomcu:

Eens, al zie je wel dat die echt kan voetballen maar ja..

Zeker kan die wel wat. Het is geen Te Wierik of Dankerlui. Word in mijn ogen ook op te veel plaatsen ingezet . Maar als je ruk speelt moet je boven zulke uitspraken staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Chiemel:

@Djurovski ik kijk sinds halverwege de 2e helft, maar dit gaat best aardig zo. Sowieso kijk ik heel weinig FC nog (als semifan). Die Balker zijn fysiek is sowieso wel indrukwekkend, hoe doet die het verder?

Het is pas de 1e helft he. Laatste kwartier is aardig daarvoor psv veel sterker. Balker speelt als 1 van de weinige vrij sterk dit seizoen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites