LosMerengues Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Had vd Hoorn wel een toffe transfer gevonden overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Willen jullie al lid worden van de door mij opgerichte Mahi fanclub (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2015 Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Maduro, goede aankoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2015 Ik heb die gast al in geen jaren meer zien spelen, maar ik vind het niet direct een Groningen-speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Maduro :cab: ben benieuwd wat die er nog van kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Prima concurrent voor Hiariej denk ik Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Ik heb die gast al in geen jaren meer zien spelen, maar ik vind het niet direct een Groningen-speler. Wat is een Groningen-speler dan precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2015 Wat is een Groningen-speler dan precies? Geen vedettes. Is een vooroordeel, want zoals ik al aangaf heb ik hem sinds Valencia niet meer zien spelen. Denk wel dat hij heel belangrijk kan zijn voor het talentvolle middenveld. Dat is ook waarom Mahi niet geliefd is bij het Groningenpubliek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Mahi heeft wel een bepaalde 'attitude' over zich heen. Leuke speler, dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2015 Ja, 30 aanvallen verneuken en het nog niet bij zichzelf zoeken. Maar kan wel wat met een bal ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Geen vedettes. Is een vooroordeel, want zoals ik al aangaf heb ik hem sinds Valencia niet meer zien spelen. Denk wel dat hij heel belangrijk kan zijn voor het talentvolle middenveld. Dat is ook waarom Mahi niet geliefd is bij het Groningenpubliek. Maar Maduro heeft zich toch totaal nooit als een vedette gedragen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Geen vedettes. Is een vooroordeel, want zoals ik al aangaf heb ik hem sinds Valencia niet meer zien spelen. Denk wel dat hij heel belangrijk kan zijn voor het talentvolle middenveld. Dat is ook waarom Mahi niet geliefd is bij het Groningenpubliek. Was Chery wel geliefd bij het Groningen-publiek dan? In zijn tijd bij ADO gedroeg die zich namelijk ook zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Is toch niet lastig te begrijpen wat ie bedoelt. Groningen heeft alleen spelers die het nog moeten bewijzen. Maduro is een speler die al ervaring heeft in het buitenland en Groningen niet zal zien als een stap omhoog en misschien niet heel gemotiveerd is om er nog alles uit te halen. Misschien ook wel hoor, maar dat zijn wellicht de bedenkingen die Niels heeft. Bij Groningen houden ze ook wel van spelers die er onbevangen invliegen, dat zul je bij Maduro niet zo snel zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Speelschema FC Groningen: Donderdag 17 september: FC Groningen-Olympique Marseille Donderdag 1 oktober: Sporting Braga-FC Groningen Donderdag 22 oktober: Slovan Liberec-FC Groningen Donderdag 5 november: FC Groningen-Slovan Liberec Donderdag 26 november: Olympique Marseille-FC Groningen Donderdag 10 december: FC Groningen-Sporting Braga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Kijk maar uit met dat Marseille, destijds tegen Twente kwamen ze met een bus vol wapens aan. :r Grafvolk. Verder erg mooie affiches op Liberec wellicht, maar die moet je dan weer kunnen hebben. Ik zou de kans grijpen om dat mooie stadion van Braga eens van dichtbij te bekijken. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Braga en Slovan zeggen mij niet zo heel veel. Hopelijk kan ik er tegen OM bij zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2015 Liberec is het betere broertje van Jablonec. Als je zag hoeveel moeite Ajax daar al mee had ;e Wel leuk, misschien ga ik daar wel heen in Tsjechië :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Maar die zullen tegen FC Groningen toch wel anders gaan voetballen? Waardoor er voor Groningen ook weer kansen ontstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Liberec is het betere broertje van Jablonec. Als je zag hoeveel moeite Ajax daar al mee had ;e Wel leuk, misschien ga ik daar wel heen in Tsjechië :) Jablonec eindigde derde vorig seizoen, Slovan Liberec 12e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Besloten om sowieso de uitwedstrijd tegen Braga mee te pakken. Liberec en Marseille twijfel ik nog over. In elk geval erg blij met de loting, want nu heb je gewoon, weliswaar een kleine, kans om door te stoten naar de volgende ronde. Maar aan de andere kant jammer dat er geen Spurs/Dortmund oid bij zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2015 Jablonec eindigde derde vorig seizoen, Slovan Liberec 12e. I know, maar dat is een beetje hetzelfde als Feyenoord dat toen 10e werd en AZ kampioen. In principe is Liberec een grotere club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Ja oke maar dat hoeft niet te betekenen dat ze een beter team hebben. Zo kwam die post op mij in elk geval over, misschien bedoelde je dat niet zo :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Vlucht richting Marseille al geboekt. Nu kaartjes zien te regelen. Liberec staat waarschijnlijk ook op de agenda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Tot dusver, nog maar 10 minuten dus, heeft Maduro wel een toevoeging aan de opbouw bij FC. Prima passjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten